Мінфін - Курси валют України

Встановити

тотальний iгнор

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
NB2023 9 січня 2023, 18:15
Дуже довго користуюся послугами банку завжди все було ОК.
Але не сьогодні.
Робив переказ коштів через мобільний додаток, гроші списали, а до отримувача не дійшли.
Вирішив подзвонити у підтримку. три рази по 40 хвилин робот розповідав мені який мій дзвінок важливий для них, потім віклик обривався.
Написав у чат вайбер. від співробітників дізнався про технічний збій у банку. І більше нічого.
три різні оператори підключались до мого діалогу, писали шаблонний тест та відключались. Відповісти на питання навіть ніхто не намагався. збій, коли все нормалізується ніхто не знає. Питання Д Е САМЕ МОЇ ГРОШІ було повністю проігнороване. Як і усі інші питання.
Якщо ви не хочете спілкуватися і вирішувати проблеми там, де це потрибно робити, давайте вірішувати їх у публічній плоскості(на цьому сайті)

ТОТАЛЬНО НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ РОБОТОЮ ПІДТРИМКИ. ПРОСТО ТОТАЛЬНИЙ ІГНОР!
ПУМБ
Відповідь банку
10 січня 2023, 12:00
Вітаємо! На даний момент у нас технічний збій, працюємо над його усуненням. Не рекомендується зараз виконувати операції з переказом на сторонні картки інших банків та всередині банку, а також поповненням через ПТКС.
Перепрошуємо за незручності.

Коментарі - 11

+
+15
Терещенко Поліна
Терещенко Поліна
9 січня 2023, 19:10
#
Аналогічна проблема, повний ігнор
+
0
Надія Корчак
Надія Корчак
9 січня 2023, 20:54
#
Сьогодні, 09.01.23 о 12:21 намагалася перевести гроші на карту Монобанку в сумі 2185 грн. Транзакція була відхилена, я спробувала, ще двічі, тому що треба було перевести гроші терміново. Через декілька хвилин гроші було списано двічі, зникла сума 4370 грн. На рахунок Монобанку гроші так по цю хвилину і не поступили. Точно така ситуація в мене виникла 6 серпня 2021 року. Я писала листи оскарження, але гроші так і не повернулися! Сьогодні ж заходила почитати відгуки про банк, і побачила, що сьогодні багато в кого трапилася така неприємність. Це вже закономірність. ПУМБ — банк оферист! Якщо гроші не будуть повернені, я буду звертатися до суду! Цікаво, а які документи я можу вам надати ще, крім скріншлтів додатку!!! У мене немає часу їздити у ваші відділення, тому що я працюю!!! І як показала практика, ніякі листи оскарження не повертають гроші! Ви — найгірший банк, з якими я колись зв‘язувалась!!!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
10 січня 2023, 17:17
#
Надія, нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу.
Так, дійсно, вчора у нас стався технічний збій. Через це виникли складнощі з деякими переказами. Проте ми владнали ситуацію за декілька годин.
Якщо Ви вже звертались на нашу Гарячу лінію або до чату підтримки, ситуація буде врегульована протягом 7 днів.
+
+15
Надія Корчак
Надія Корчак
10 січня 2023, 17:41
#
Якщо проблема була вирішена, то чому гроші ще не на наших рахунках!!! Чому я маю чекати тиждень?! Хоча я впевнена, що і за тиждень ви не повернете, і чекати вже не варто, бо у мене вже була така ж сама ситуація з вами. Вже чекаю 1375 грн майже 2 роки! На вас треба в суд подавати і закривати вашу кантору!
+
0
Надія Корчак
Надія Корчак
9 січня 2023, 21:03
#
Хто ще готовий підключитися до вирішення цього питання? В що робити в таких випадках?
+
0
Терещенко Поліна
Терещенко Поліна
10 січня 2023, 15:11
#
Банк повинен надати чітку відповідь, куди поділися гроші. Нам сказали чекайте 45 днів незрозуміло чого. Це ваша технічна помилка, вирішуйте якомога швидше
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
10 січня 2023, 17:15
#
Поліна, добрий вечір!
Надішліть нам, будь ласка, в приватні повідомлення деталі Вашого переказу.
Всі операції будуть врегульовані протягом 7 днів.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
10 січня 2023, 17:11
#
Микита, вітаємо!
Вчора всі складнощі в роботі переказів вже були вирішені.
Всі операції будуть врегульовані протягом 7 днів.
+
0
Надія Корчак
Надія Корчак
10 січня 2023, 17:38
#
Чому я маю чекати 7 днів! Ви розумієте, що це були всі мої гроші до кінця місяця?! Чим мені годувати дитину?! І я впевнена, що ви і в цей раз не повернете гроші, бо ви аферисти!
+
+15
NB2023
NB2023
11 січня 2023, 15:50
#
Через двi доби кошти були зараховано на мiй рахунок.
Iнцедент вважаю вичерпаним.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
11 січня 2023, 16:45
#
Дякуємо Вам та просимо вибачення за тимчасові незручності.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
PLN 9.9 10.4
USD 41.8 42.5
Всі курси банку