тотальний iгнор
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
- +
- +15
- Терещенко Поліна
- 9 січня 2023, 19:10
- #
Аналогічна проблема, повний ігнор
- +
- 0
- Надія Корчак
- 9 січня 2023, 20:54
- #
Сьогодні, 09.01.23 о 12:21 намагалася перевести гроші на карту Монобанку в сумі 2185 грн. Транзакція була відхилена, я спробувала, ще двічі, тому що треба було перевести гроші терміново. Через декілька хвилин гроші було списано двічі, зникла сума 4370 грн. На рахунок Монобанку гроші так по цю хвилину і не поступили. Точно така ситуація в мене виникла 6 серпня 2021 року. Я писала листи оскарження, але гроші так і не повернулися! Сьогодні ж заходила почитати відгуки про банк, і побачила, що сьогодні багато в кого трапилася така неприємність. Це вже закономірність. ПУМБ — банк оферист! Якщо гроші не будуть повернені, я буду звертатися до суду! Цікаво, а які документи я можу вам надати ще, крім скріншлтів додатку!!! У мене немає часу їздити у ваші відділення, тому що я працюю!!! І як показала практика, ніякі листи оскарження не повертають гроші! Ви — найгірший банк, з якими я колись зв‘язувалась!!!
Надія, нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу.
Так, дійсно, вчора у нас стався технічний збій. Через це виникли складнощі з деякими переказами. Проте ми владнали ситуацію за декілька годин.
Якщо Ви вже звертались на нашу Гарячу лінію або до чату підтримки, ситуація буде врегульована протягом 7 днів.
Так, дійсно, вчора у нас стався технічний збій. Через це виникли складнощі з деякими переказами. Проте ми владнали ситуацію за декілька годин.
Якщо Ви вже звертались на нашу Гарячу лінію або до чату підтримки, ситуація буде врегульована протягом 7 днів.
- +
- +15
- Надія Корчак
- 10 січня 2023, 17:41
- #
Якщо проблема була вирішена, то чому гроші ще не на наших рахунках!!! Чому я маю чекати тиждень?! Хоча я впевнена, що і за тиждень ви не повернете, і чекати вже не варто, бо у мене вже була така ж сама ситуація з вами. Вже чекаю 1375 грн майже 2 роки! На вас треба в суд подавати і закривати вашу кантору!
- +
- 0
- Надія Корчак
- 9 січня 2023, 21:03
- #
Хто ще готовий підключитися до вирішення цього питання? В що робити в таких випадках?
- +
- 0
- Терещенко Поліна
- 10 січня 2023, 15:11
- #
Банк повинен надати чітку відповідь, куди поділися гроші. Нам сказали чекайте 45 днів незрозуміло чого. Це ваша технічна помилка, вирішуйте якомога швидше
Микита, вітаємо!
Вчора всі складнощі в роботі переказів вже були вирішені.
Всі операції будуть врегульовані протягом 7 днів.
Вчора всі складнощі в роботі переказів вже були вирішені.
Всі операції будуть врегульовані протягом 7 днів.
- +
- 0
- Надія Корчак
- 10 січня 2023, 17:38
- #
Чому я маю чекати 7 днів! Ви розумієте, що це були всі мої гроші до кінця місяця?! Чим мені годувати дитину?! І я впевнена, що ви і в цей раз не повернете гроші, бо ви аферисти!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Всі курси банку |
Але не сьогодні.
Робив переказ коштів через мобільний додаток, гроші списали, а до отримувача не дійшли.
Вирішив подзвонити у підтримку. три рази по 40 хвилин робот розповідав мені який мій дзвінок важливий для них, потім віклик обривався.
Написав у чат вайбер. від співробітників дізнався про технічний збій у банку. І більше нічого.
три різні оператори підключались до мого діалогу, писали шаблонний тест та відключались. Відповісти на питання навіть ніхто не намагався. збій, коли все нормалізується ніхто не знає. Питання Д Е САМЕ МОЇ ГРОШІ було повністю проігнороване. Як і усі інші питання.
Якщо ви не хочете спілкуватися і вирішувати проблеми там, де це потрибно робити, давайте вірішувати їх у публічній плоскості(на цьому сайті)
ТОТАЛЬНО НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ РОБОТОЮ ПІДТРИМКИ. ПРОСТО ТОТАЛЬНИЙ ІГНОР!
Перепрошуємо за незручності.