хамство в ПУМБ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 січня 2023, 23:59
- #
Ваш муж был клиентом пумб и имел карту пумб и финансовый номер? Если нет то вам будет возможно непросто найти отделение которое согласится зарегистрировать нового клиента по доверенности. Просто чтобы стать новым клиентом пумб обязательно нужно оригинал паспорта и кода и личное присутствие в отделении или доверенность + оригинал паспорта и кода. Если будут большие обороты по карте то желательно сразу справку о доходах подгрузить для финмониторинга.
Вітаємо, Ірино!
Дякуємо, що поділилися враженнями про візит до нашого відділення. Безпека коштів та особистої інформації клієнтів залишається нашою незмінною цінністю протягом усіх років роботи. Саме з міркувань захисту клієнтів від можливих шахрайських дій 1.1.28 Розділу І ДКБО банку вимагає саме особистого звернення власника рахунку до відділення, як повідомив раніше Вам наш працівник у відділенні. Ми розуміємо Ваше становище, тож йдемо вам на зустріч та до 10 січня вирішимо Ваше питання в індивідуальному порядку.
Сподіваємося, що це посприяє нашій плідній співпраці в подальшому.
Дякуємо, що поділилися враженнями про візит до нашого відділення. Безпека коштів та особистої інформації клієнтів залишається нашою незмінною цінністю протягом усіх років роботи. Саме з міркувань захисту клієнтів від можливих шахрайських дій 1.1.28 Розділу І ДКБО банку вимагає саме особистого звернення власника рахунку до відділення, як повідомив раніше Вам наш працівник у відділенні. Ми розуміємо Ваше становище, тож йдемо вам на зустріч та до 10 січня вирішимо Ваше питання в індивідуальному порядку.
Сподіваємося, що це посприяє нашій плідній співпраці в подальшому.
«Ми йдемо вам на зустріч» — на расіянській це мало б звучати як: «Ми сдєлаєм вам адалженіє».
Враження таке, що співробітник банку трохи непритомний. На зустріч йдете не ви, а ваші клієнти, які довіряють вам свої гроші. Розумна людина з вищою фінансовою освітою такого не написала би.
Нагадувати що в країні війна, у даному випадку і поготів було б зайвим — розуміння відсутнє внівець.
Враження таке, що співробітник банку трохи непритомний. На зустріч йдете не ви, а ваші клієнти, які довіряють вам свої гроші. Розумна людина з вищою фінансовою освітою такого не написала би.
Нагадувати що в країні війна, у даному випадку і поготів було б зайвим — розуміння відсутнє внівець.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.