Мінфін - Курси валют України

Встановити

хамство в ПУМБ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ibazhenova 1 січня 2023, 10:48
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Отже історія співпраці з ПУМБ. Мій чоловік є військовослужбовцем-добровольцем ЗСУ. Від початку повномаштабного вторгнення перебуває в зоні бойових дій. Будучи в короткотерміновій відпустці в рідному місті дав мені, дружині, нотаріально завірену довіреність для представлення його інтересів в будь-яких установах, організаціях, в усіх банках з будь-яких питань та правом підпису. І от вирішили вкласти кошти на депозитний рахунок на його ім«я в ПУМБ. Для контролю за коштами та користування ними встановлюємо додаток ПУМБ- онлайн. І бінго! Ні я, як довірена особа, ні чоловік, як власник рахунку, доступу не маємо! Ба більше, власник рахунку взагалі не зареєстрований клієнтом банку. 24.12.2022 звертаюсь у відділення ПУМБ за адресою м. Львів, вул. Наукова 96. Чекаю в черзі 1,5 години. Окремо зазначу, що жоден мій візит в це відділення не був швидким. Кожен раз доводиться чекати не менше години. Так от. Обслуговує мене працівниця Дар»я Перелигіна. Питаю- чому власник рахунку не має доступу до свого ж рахунку і не є зареєстрований клієнтом банку? На що отримую відповідь: власник рахунку повинен сам звернутись у відділення банку. На що я поцікавилась, яким чином військовий має звернутись у відділення, якщо на даний момент він перебуває в зоні бойових дій, і отримала отримала відпровідь, цитую «треба було думати перед тим, як туди їхати»!!! Тобто, виходячи зі слів Дар«ї Перелигіної, війсьовослужбовці ЗСУ є не зовсім розумними людьми, оскільки дозволяють собі сидіти в окопах замість того, щоб спілкуватись з Перелигіною Дар»єю у відділенні банку. Хочу зазначити, що на моє прохання дозволити мені написати заяву з вимогою надати хоч комусь з нас доступ до нашого! рахунку або дати письмову відмову в задоволенні такої вимоги, менеджер мені відмовила. Тоді я вимагала покликати керуючу відділенням Поліщук Г. В., якої не виявилось на робочому місці. Але зв«язались по телефону, і керуюча дала вказівку, щоб прийняли заяву. Далі більше. Вказана Дар»я Перелигіна сказала, що я мала відкривати депозит на себе, а не на чоловіка. Тобто, як розпоряджатись коштами вирішує не клієнт банку, а Дар«я Перелигіна. В той же день я написала скаргу на сайті ПУМБ з вимогою розібратись у ситуації. І от 28.12.2022 отримала відповідь на електронну пошту, в якій зазначено, цитую «В процесі спілкування спеціаліст дотримувалась ділового стилю спілкування, зі сторони спеціаліста порушень не виявлено.» Отже, банк не просто толерує негідні висловлювання своїх працівників, приниження гідності військовослужбовців ЗСУ, а й визнає такі висловлювання еталоном дотримання ділового стилю спілкування, чим декларує ОФІЦІЙНУ позицію банку!
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 січня 2023, 10:09
Вітаємо!

Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.

Коментарі - 3

+
0
SergeyNina
SergeyNina
1 січня 2023, 23:59
#
Ваш муж был клиентом пумб и имел карту пумб и финансовый номер? Если нет то вам будет возможно непросто найти отделение которое согласится зарегистрировать нового клиента по доверенности. Просто чтобы стать новым клиентом пумб обязательно нужно оригинал паспорта и кода и личное присутствие в отделении или доверенность + оригинал паспорта и кода. Если будут большие обороты по карте то желательно сразу справку о доходах подгрузить для финмониторинга.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
4 січня 2023, 14:25
#
Вітаємо, Ірино!

Дякуємо, що поділилися враженнями про візит до нашого відділення. Безпека коштів та особистої інформації клієнтів залишається нашою незмінною цінністю протягом усіх років роботи. Саме з міркувань захисту клієнтів від можливих шахрайських дій 1.1.28 Розділу І ДКБО банку вимагає саме особистого звернення власника рахунку до відділення, як повідомив раніше Вам наш працівник у відділенні. Ми розуміємо Ваше становище, тож йдемо вам на зустріч та до 10 січня вирішимо Ваше питання в індивідуальному порядку.

Сподіваємося, що це посприяє нашій плідній співпраці в подальшому.
+
+1
AND5
AND5
8 січня 2023, 15:16
#
«Ми йдемо вам на зустріч» — на расіянській це мало б звучати як: «Ми сдєлаєм вам адалженіє».
Враження таке, що співробітник банку трохи непритомний. На зустріч йдете не ви, а ваші клієнти, які довіряють вам свої гроші. Розумна людина з вищою фінансовою освітою такого не написала би.
Нагадувати що в країні війна, у даному випадку і поготів було б зайвим — розуміння відсутнє внівець.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися