Повернені продуктовим магазином кошти, заблоковані банком на 30 діб.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
По описанию — проблему вам сделала торговая точка.
Непонятно почему возврат в вашем случае проводился сутки — а не моментально?
Оперативная отмена транзакции через терминал проводится почти моментально!
Непонятно почему возврат в вашем случае проводился сутки — а не моментально?
Оперативная отмена транзакции через терминал проводится почти моментально!
«проблему вам сделала торговая точка» — у мене були такі підозри. Але яким чином? … їхня бухгалтерія (маркетопт) працює до 15.00 сама торгівельна точка до 21.00. До того в ПУМБі мені сьогодні відповіли що кошти в банку на рахунку, але заблоковані (холд).
Холд то от торговой точки ведь.
Торговая точка должна разморозить средства.
Но тут может быть проблема и в топорном процессинге от ПУМБа — есть мои отзывы по поводу качества ПО от ПУМБа — шо там программисты работают за еду — это факт — ну и ествественно от этого и качество сервиса на уровне дна…
Торговая точка должна разморозить средства.
Но тут может быть проблема и в топорном процессинге от ПУМБа — есть мои отзывы по поводу качества ПО от ПУМБа — шо там программисты работают за еду — это факт — ну и ествественно от этого и качество сервиса на уровне дна…
- +
- 0
- SergeyNina
- 30 грудня 2022, 20:57
- #
Ждите 11−15 дней с момента покупки Hold должен быть снят с денег автоматически. Вероятнее всего холд снимут 7-10 января
Дякую, але є нюанс. Hold ставиться при оплаті, перерахуванні коштів від власника картки, рахунку до отримувача (надавача послуг, товарів). Ставити на Hold кошти які вже повернув магазин — як мінімум недоречно, особливо в цієї ситуації (продуктовий магазин, повернення товару-створення заявки на повернення коштів в період 10- хвилин, наявність паперів (всіх чеків, заявки на повернення коштів).
Значить магазин не сделал возврат должным образом.
Сьогодні 04.01.2023, після вдруге заповнену заявку до банку, отримав відповідь: «Як показала перевірка, кошти були заблоковані, але не списані.
Згідно правил МПС — якщо протягом 3-х робочих днів з дати операції від торгової точки не надходить запит на списання заблокованої суми, то автоматичне розблокування коштів відбувається в термін 30 календарних днів з дати операції.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!»
Відповідь та те що відбувалось з моїми коштами на моєму рахунку (зараховані на карту, доступні для використання, потім знову списані), якось не збігається з поведінкою банка.
По моїм підрахункам кошти мають бути повернені мені на рахунок 23−25.01.2023
Висновок без матюків: готівка рулить
Згідно правил МПС — якщо протягом 3-х робочих днів з дати операції від торгової точки не надходить запит на списання заблокованої суми, то автоматичне розблокування коштів відбувається в термін 30 календарних днів з дати операції.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!»
Відповідь та те що відбувалось з моїми коштами на моєму рахунку (зараховані на карту, доступні для використання, потім знову списані), якось не збігається з поведінкою банка.
По моїм підрахункам кошти мають бути повернені мені на рахунок 23−25.01.2023
Висновок без матюків: готівка рулить
Сьогодні дзвонив на гарячу лінію ПУМБ. Відповідь: «так, дійсно кошти від магазину повернулись 21.12.2022 Але банк їх заблокував на строк 45 діб…тому що…має право… по правилам МПС…за цей час банк прободить розслідування.»
Серйозно?))) Розслідування?)))
Також сьогодні ввечері отримав листа від ПУМБ: «Вітаємо!
Олег Володимирович, уточнюємо інформацію по вашому питанню.»
Сейозно?))) «уточнюємо інформацію»?))
Банк демонструє повну незлагодженність, розбіжність в діях, вже скоєному, серед відділів.
Я був кращої, набагато більшої думки про ПУМБ. Що з вами стало?
Серйозно?))) Розслідування?)))
Також сьогодні ввечері отримав листа від ПУМБ: «Вітаємо!
Олег Володимирович, уточнюємо інформацію по вашому питанню.»
Сейозно?))) «уточнюємо інформацію»?))
Банк демонструє повну незлагодженність, розбіжність в діях, вже скоєному, серед відділів.
Я був кращої, набагато більшої думки про ПУМБ. Що з вами стало?
Сьогодні мої, повернуті магазином ще 21.12.2022 року! кошти, були повернені на мій рахунок (розблоковані). Диво. Дякую за це лише Богу. Залишаються питання — «що це було?», «навіщо банку таке було робити?», «де вибачення?», «чи усунули в пумбі недоліки?»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Наступного дня у 16.36 МаркетОпт повернув мої кошти в повному обсязі.
АЛЕ тієї ж доби у 00.00 пумб банк списав та заблокував цю повернену магазином суму.
В пумбанк мною було написано звернення з вимогою вовернути мої кошти, також були надані всі чеки, заява на повернення коштів (яка була зроблена в магазині). Від банку я отримав відповідь, що моя заявка на розблокування цієї суми буде розглядатись — до 30 ДІБ. Сьогодні 29.12 я отримав відповідь, що розблокування ціх коштів може зайняти до 45 діб.
Це такій жарт? Що банк може розлядати стільки часу після помилки касира, яка замість риби, пробила в два рази дорожчі не існуючи на ленті цукерки? В чеках видно час покупки та повернення. Розбіжність лише 10 хвилин. При тому що магазин вибачився, визнаючи помилку касира та швидко повернув кошти.
Уточніть будь ласка в якому саме відділенні писали заявку? Також звертаємо Вашу увагу, що 45 днів це максимальний термін за який може бути розглянута заява, рішення може бути прийнято раніше про що Вас проінформують.