Безпідставне блокування рахунку. Порушення закону!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк самовільно блокує рахунок. Я на протязі трьох місяців не міг та не можу до сих пір отримати свої кошти які були заблоковані банком без пояснення причин. Декілька раз дзвонив на гарячу лінію та більше 7 разів ходив у відділення. Ситуація стала вирішуватись тільки після того як мені у відділенні вийшло потрапити до адекватного співробітника банку, яка хоча б намагалася допомогти. Як виявилося сьогодні мій рахунок був заблокований без рішення суду просто по телефонному дзвінку від якоїсь особи яка навіть не надала ніякої інформації крім слів. Ситуація склалася так що якийсь клієнт банку зателефонував, подав скаргу на мене за те що нібито він перевів мені кошти за товар який я не відправив, хоча такого товару не було (а саме мобільний телефон який я начебто мав йому продати, а він мені за нього відправив повну суму) банк заблокував мій рахунок і на протязі трьох місяців не міг навіть пояснити через що в мене блокування. Я надав всю інформацію по транзакції яка цікавила співробітника банку але відповіді від служби безпеки банку отримати нереально, консультант телефонує а у відповідь тиша. Знову просидів годину в банку і пішов без результату маю намір звертатися до суду.
Відповідь банку
1 листопада 2022, 9:46
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 6
А чого тут дивуватися? Тут на сайті «Мінфін» повно людей, які зводять особисті рахунки і придумують історії , що нібито їх обдурили . І все це робиться, щоб звести особисті рахунки.
Я особисто знаю одну жіночку , яка , що б напаскудити своєму колишньому чоловікові , писала у відгуках на цьому сайті, що її нібито обдурив шахрай, який взяв оплату вперед і товар не вислав. І давала номер картки колишнього чоловіка, щоб банк заблокував картку колишнього
Як на мою думку-треба заборонити на сайті писати доноси про нібито шахраїв. І банити таких
Вважаєш, що тебе обдурили-не пиши скарги в банки і на сайти, а йди туди, де цим повинні займатися-в поліцію
Я особисто знаю одну жіночку , яка , що б напаскудити своєму колишньому чоловікові , писала у відгуках на цьому сайті, що її нібито обдурив шахрай, який взяв оплату вперед і товар не вислав. І давала номер картки колишнього чоловіка, щоб банк заблокував картку колишнього
Як на мою думку-треба заборонити на сайті писати доноси про нібито шахраїв. І банити таких
Вважаєш, що тебе обдурили-не пиши скарги в банки і на сайти, а йди туди, де цим повинні займатися-в поліцію
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 листопада 2022, 7:28
- #
Суд не поможет нужен опытный работник пумб который разблокирует вашу карты . Да и блокировка по звонку клиента/Олх доставка/ошибка послеплаты это до 7−14 дней блокировки максимум и с вами должен был связаться сотрудник и уточнить детали. Если вы не знаете о чем речь и никакой моб телефон не продавали то скорее всего это техническая ошибка
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 листопада 2022, 7:29
- #
Ждите ответа от сотрудника банка здесь или ищите опытного сотрудника по отделениям города
Дело в том что оператор на линии отправляет в банк. А в банке пишут в поддержку и так не 14 дней, а третий месяц, я такого еще не видел.
Написав в повідомлення так як попросив пумб, можливо хоч так щось почнуть робити
Я написав вам свої дані в особисті повідомлення! Зателефонував за номером який відправлено було мені на пошту для зв’язку з оператором, а мене оператор знову відфутболив до відділення банку і сказав що треба звернутись до відділення.
З 29.06 я не можу нічого вирішити, кошти заблоковано. Ви реально задовбали!!! Ні один банк в Україні який я знаю так до клієнтів не ставиться. Обовязково розірву з вами відносини як тільки отримаю свої заблоковані кошти!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |