Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк ПУМБ продовжує знущатись над клієнтами та порушувати закони України!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Smartfin 14 вересня 2022, 16:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
09.09.2022р. ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» зверталось на гарячу лінію з питанням: «Коли буде розглянуто Заяву про закриття розрахункового рахунку?».
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».

12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цього приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».

13.09.2022р. директору зателефонував менеджер Хмельницький Олександр Євгенович з приводу звернень на гарячу лінію 09.09.22р. та 12.09.22р. і повідомив, що нібито за рішенням Служби безпеки банку, Заява на закриття розрахункового рахунку не буде розглянута, але ознайомити з таким рішенням відмовився. Гаряча лінія не підтверджує наявність такого рішення.
На що Хмельницькому було повідомлено наступне: «В черговий раз повідомляємо вам, що підприємство не буде виконувати особисті бажання менеджера, але не відмовляється виконати законні вимоги банку, тож в черговий раз просимо надати офіційний лист або запит від банку на вчинення якихось дій або надання якихось документів для найскорішого розгляду Заяви на закриття розрахункового рахунку».
Менеджер Хмельницький відповів, що такий запит готується.
Звертаємо увагу на те, що цей офіційний запит, за словами Хмельницького, готують та узгоджують між собою фахівці юридичного та інших відділів банку з 06.09.2022р., але станом на 14.09.2022р. — «він ще не готовий, підготовка та узгодження на фінальному етапі, протягом тижня надамо».

13.09.2022р. представник за довіреністю від підприємства ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до відділення ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118 для того, щоб передати платіжне доручення на оплату податку на прибуток у паперовому вигляді, оскільки систему «ПУМБ Digital Business» підприємству було відключено, а розрахунковий рахунок ще не закрито. Менеджер вищезгаданого відділення ПУМБ Жилюк Марина Валентинівна з невідомих причин відмовилася прийняти платіжне доручення та порадила подати його обслуговуючому менеджеру Хмельницькому Олександру Євгеновичу.
На дії/бездіяльність менеджера Жилюк М. В. було залишено скаргу на гарячу лінію банку.
Після цього представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» прибув до обслуговуючого менеджера Хмельницького О.Є. у відділення ПУМБ за адресою пр.-т Оболонський, 22-В з проханням прийняти те саме платіжне доручення на оплату податку на прибуток. Менеджер Хмельницький О.Є. відмовився прийняти платіжне доручення з позначкою про отримання на другому примірнику та запропонував залишити його на столі, після чого сказав наступне: «я його відсканую та направлю до служби безпеки для подальшого розгляду, відповідь ви отримаєте протягом 30 днів».
На дивні дії менеджера Хмельницького було залишено скаргу на гарячу лінію банку.

Станом на 14.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена, банк не приймає платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.

Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:

1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?

2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?

3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?

4) Чому саме менеджери банку Жилюк М. В. та Хмельницький О.Є. не приймають платіжні доручення на сплату податків у паперовому вигляді?

Посилання на відгук 1
Посилання на відгук 2
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 вересня 2022, 16:01
Вітаємо!
Хочемо звернути Вашу увагу, що АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства.
Згідно правил збереження банківської таємниці, ми не можемо розголошувати деталі щодо нашої роботи у відкритих джерелах.
Лист з офіційною відповіддю було надіслано на юридичну адресу вашої компанії 15.09, про що проінформовано контактну особу в телефонному режимі.

Коментарі - 4

+
+22
lavrova1tat
lavrova1tat
14 вересня 2022, 17:37
#
ПУМБ, скажіть, будь-ласка, в чому проблема розглянути заяву, закрити розрахунковий рахунок підприємства, перерахувати кошти, надати підприємству відповідь?
Чому ПУМБ навіть не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку?
Чому ПУМБ так старанно намагається позбутися кожного клієнта? Схоже, що наступна дія підприємства — представник ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» повинен оголосити безстрокову голодовку під дверима ПУМБ, щоб ви приділили йому хоч якусь увагу та хоча б надали конструктивну відповідь?
+
+10
natashaGra
natashaGra
14 вересня 2022, 17:58
#
Интересно, что в этот раз банк напишет? Может наконец-то прочтет отзыв от начала и до конца. Это уже просто похоже на мазохизм банка по отношению к клиенту.С этим банком уже понятно, что не стоит иметь дел при таком отношении
+
+23
Эдуард Коровьев
Эдуард Коровьев
14 вересня 2022, 20:54
#
В діях відповідних співробітників банку ПУМБ є стовідсотково порушення ряду норм Законодавства, але особисто «Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків — резидентів і нерезидентів». Тому треба негайно звертатися до НБУ з метою здійснення відповідної перевірки та прийняття відповідного рішення по суті порушень. Рекомендую звернутися до депутатського корпусу, але не до колишніх «Регіоналів», частина з яких і досі є вигодоотримувачами прибутків банку ПУМБ.
+
+18
KotletaDollarov
KotletaDollarov
16 вересня 2022, 9:58
#
Представитель банка уже молча слился, видать просто уже нечего добавить после публикации данного опуса.
Пишите в паблики, СМИ, соцсети свою историю. Новостные сайты с удовольствием опубликуют историю, как ПУМБ занимается 3 месяца прессингом локального бизнеса
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Банк ПУМБ продовжує знущатись над клієнтами та порушувати закони України!