Претензія щодо ненадання відповіді на заяву про закриття рахунків та досудова вимога
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +5
- natashaGra
- 7 вересня 2022, 12:51
- #
Уже ж было подобное, неужели сотрудники банка не в состоянии прочитать. Кошмар
Ответ банка
7 сентября 2022, 17:54
Вітаємо! Відповідь була надана до Вашого попереднього звернення.
Відповіді по суті не було!
Вимагаємо відповісти по суті!
Коли буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
Коли буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
7 сентября 2022, 17:54
Вітаємо! Відповідь була надана до Вашого попереднього звернення.
Відповіді по суті не було!
Вимагаємо відповісти по суті!
Коли буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
Коли буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
- +
- +13
- natashaGra
- 9 вересня 2022, 12:52
- #
С чтением отзывов у банка большие проблемы. Ответы — только чтоб отстали. В суть даже не вчитываются. А в итоге губят свою репутацию
- +
- +13
- Эдуард Коровьев
- 9 вересня 2022, 20:41
- #
ПУМБ, а ранее Донгорбанк, а ещё ранее Акцепт Банк, всегда любили безосновательно держать клиентские деньги на корсчете, чтобы зарабатыввть на оверднайтах да и ликвидность надувать. Их руководство почему-то считает клиентские деньги своими. Надо бы проверить изначально, как он был создан. Почему люди дарят большие суммы и на следующий день умирают; да и у Комиссаруков поинтересоваться откуда такой гешефт взялся))).
- +
- +25
- lavrova1tat
- 9 вересня 2022, 21:19
- #
Банк повинен негайно повідомити ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку! Банк повинен здійснити завершальні операції за рахунком та перерахувати залишки коштів згідно із заявою клієнта. Невиконання банком дій щодо закриття рахунку — це порушення чинного законодавства, що неприпустимо. Чому банк вважає, що може так поводитись?! Відсутність адекватних професійних відповідей від банку призводить до сумнівів щодо професійності робітників. Нікому не рекомендую бути клієнтом АТ «ПУМБ». Свої ж гроші через суд повертати. Кошмар.
- +
- +14
- natashaGra
- 10 вересня 2022, 11:04
- #
Пока что ни одного ответа по сути от банка не было. Показательно отношение к клиентам. Если эта фирма обратиться в СМИ с этой ситуацией, возможно проблема начнет решаться. Если банку плевать на свою репутацию — наверное это выход
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку
«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.
У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.