Скарга щодо блокування коштів на рахунку, дій конкретних працівників банку та ненадання відповідей на багаточисельні звернення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 22
Так вам в суд нужно обращаться + требовать компенсацию убытков, которые вы понесли из-за ограничения счетов и средств на этих счетах.
Тут вам сайт «минфин» не поможет. Но инфа полезная для тех кто задумается иметь бизнес счета в этом банке.
Тут вам сайт «минфин» не поможет. Но инфа полезная для тех кто задумается иметь бизнес счета в этом банке.
- +
- +37
- KotletaDollarov
- 6 вересня 2022, 10:38
- #
3 месяца футболить бизнес это жесть и это в головном отделении, взял на заметку инфу с отзыва для ведения юридических счетов. Просто отличное отношение к бизнесу с оккупированных территорий
Ответ банка:
«6 сентября 2022, 10:25
Вітаємо! Передали інформацію по Вашому запиту нашим спеціалістам. Відповідь має прийти на вказану електронну адресу.»
Яким саме «спеціалістам» передано інформацію?
Чи цю скаргу, як й усі попередні, розглядатиме той самий спеціаліст, на якого вона написана, Хмельницький Олександр?
Ця негативна практика ПУМБу стає поширеною та суперечить усім нормам нормальної логіки розглядання скарг від клієнта.
Повідомте нашому підприємству контакти реальних спеціалістів, які розглядають скарги для можливості зв‘язку з профільним та кваліфікованим співробітником банку та отримання відповідей по суті.
Який у банку ПУМБ регламент/термін відповіді на цю претензію/скаргу?
Також повідомте, який регламент/термін розгляду заяви про закриття розрахункового рахунку, поданої 31.08.2022р. та який саме із «спеціалістів» заяву про закриття розглядає?
Але нагадуємо: підприємством 25.08.2022р отримано конкретний лист-повідомлення від ПУМБ щодо відмови в обслуговуванні банком. Крапка.
Чому ж сьогодні (06.09.2022) знов менеджер Хмельницькій Олександр у відповідь на скаргу вимагає від себе особисто якісь «документи щодо ідентифікації перед закриттям рахунку», та й вказує, що тільки він ОСОБИСТО після отримання «усієї потрібної інформації» буде приймати рішення про повернення грошей підприємству.
Це й є відповідь та реакція банку ПУМБ на скаргу «спеціалістом"-особою, на дії саме якої скаргу подано?
«6 сентября 2022, 10:25
Вітаємо! Передали інформацію по Вашому запиту нашим спеціалістам. Відповідь має прийти на вказану електронну адресу.»
Яким саме «спеціалістам» передано інформацію?
Чи цю скаргу, як й усі попередні, розглядатиме той самий спеціаліст, на якого вона написана, Хмельницький Олександр?
Ця негативна практика ПУМБу стає поширеною та суперечить усім нормам нормальної логіки розглядання скарг від клієнта.
Повідомте нашому підприємству контакти реальних спеціалістів, які розглядають скарги для можливості зв‘язку з профільним та кваліфікованим співробітником банку та отримання відповідей по суті.
Який у банку ПУМБ регламент/термін відповіді на цю претензію/скаргу?
Також повідомте, який регламент/термін розгляду заяви про закриття розрахункового рахунку, поданої 31.08.2022р. та який саме із «спеціалістів» заяву про закриття розглядає?
Але нагадуємо: підприємством 25.08.2022р отримано конкретний лист-повідомлення від ПУМБ щодо відмови в обслуговуванні банком. Крапка.
Чому ж сьогодні (06.09.2022) знов менеджер Хмельницькій Олександр у відповідь на скаргу вимагає від себе особисто якісь «документи щодо ідентифікації перед закриттям рахунку», та й вказує, що тільки він ОСОБИСТО після отримання «усієї потрібної інформації» буде приймати рішення про повернення грошей підприємству.
Це й є відповідь та реакція банку ПУМБ на скаргу «спеціалістом"-особою, на дії саме якої скаргу подано?
- +
- +29
- Nikolaevic
- 6 вересня 2022, 22:17
- #
С менеджером Пумба Хмельницким Александром Евгеньевичем мы тоже столкнулись. И мы тоже переводились с оккупированной территории.
Тянет резину, не дает прозрачных ответов. Банк по его инициативе в это же время пользуется вашими деньгами, в надежде что вы не дожмете их. Закрытие моего счета больше месяца длилось.
Подавайте в суд и жалобу в НБУ.
Относительно Пумба и бестолкового менеджера — это самая эффективная и адекватная мера!
Тянет резину, не дает прозрачных ответов. Банк по его инициативе в это же время пользуется вашими деньгами, в надежде что вы не дожмете их. Закрытие моего счета больше месяца длилось.
Подавайте в суд и жалобу в НБУ.
Относительно Пумба и бестолкового менеджера — это самая эффективная и адекватная мера!
- +
- +9
- SergeyNina
- 7 вересня 2022, 0:14
- #
Спасибо за отзыв, Имхо только судю. Удачи вам
АТ «ПУМБ» здійснює свою діяльність виключно у правовому полі і неухильно дотримується вимог законодавства, у тому числі у сфері запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
У своїй діяльності АТ «ПУМБ» використовує ризик-орієнтовані підходи і вживає заходи із управління ризиками, які, зокрема, спрямовані на попередження використання Банку недобросовісними особами для проведення незаконних, схемних операцій.
У своїй діяльності АТ «ПУМБ» використовує ризик-орієнтовані підходи і вживає заходи із управління ризиками, які, зокрема, спрямовані на попередження використання Банку недобросовісними особами для проведення незаконних, схемних операцій.
Короче по мнению банка ПУМБ — мурыжить бизнес на протяжении 3х месяцев — при этому нарушая законы — это законно!
Банк не порушує закони. Надана інформація клієнтом про закриття рахунку не повністю відповідає дійсності.
Вы должны такие вопросы в течении месяца решать, а тут 3 месяца уже мурыжите.
Если вам клиент не в состоянии предоставить некоторые документы (переезд из Мариуполя связи с войной!) — все-таки, ну уж передавайте в компетентные органы, вы как банк не компетентны в вопросе, все сроки разумные уже прошли.
Картина не в пользу банка… неадекватная бюрократия и произвол.
Если вам клиент не в состоянии предоставить некоторые документы (переезд из Мариуполя связи с войной!) — все-таки, ну уж передавайте в компетентные органы, вы как банк не компетентны в вопросе, все сроки разумные уже прошли.
Картина не в пользу банка… неадекватная бюрократия и произвол.
Яка саме інформація не відповідає дійсності?
Надайте відповідь по суті питання, або зробіть/напішіть конкретну претензію підприємству.
Але нагадуємо втретє (!) — 25.08.2022р. БУЛО РОЗІРВАНО ВІДНОСИНИ З ПІДПРИЄМСТВОМ ЗА ІНІЦІАТИВОЮ БАНКУ, про що є офіційне повідомлення від ПУМБу.
Вимагаємо надати відповідь по суті наступних питань:
Коли закриєте рахунок за заявою та перерахуєте залишки коштів до нормального банку?
Підприємство вимагає чітку відповідь від профільних співробітників ПУМБ!
Адже зараз банк прямо порушує усі можливі норми та умови договору, про що підприємство повідомило НБУ скаргою від 07.09.2022р. та надіслало усіма засобами досудову вимогу банкові (https://minfin.com.ua/company/pumb/review/300017/).
Надайте відповідь по суті питання, або зробіть/напішіть конкретну претензію підприємству.
Але нагадуємо втретє (!) — 25.08.2022р. БУЛО РОЗІРВАНО ВІДНОСИНИ З ПІДПРИЄМСТВОМ ЗА ІНІЦІАТИВОЮ БАНКУ, про що є офіційне повідомлення від ПУМБу.
Вимагаємо надати відповідь по суті наступних питань:
Коли закриєте рахунок за заявою та перерахуєте залишки коштів до нормального банку?
Підприємство вимагає чітку відповідь від профільних співробітників ПУМБ!
Адже зараз банк прямо порушує усі можливі норми та умови договору, про що підприємство повідомило НБУ скаргою від 07.09.2022р. та надіслало усіма засобами досудову вимогу банкові (https://minfin.com.ua/company/pumb/review/300017/).
Вимагаємо відповісти по суті, а не як ви зазвичай відповідаєте, шаблонними фразами!
Коли буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
Коли буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
Коли буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
Коли буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
Коли буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
Коли буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
- +
- +22
- Nikolaevic
- 7 вересня 2022, 20:18
- #
Пумб-мошенники, рассмотрите жалобу и дайте четкий ответ юрику про остатки!
Работник банка Пумб отвечает на конкретный запрос «водой».
В соседнем отзыве человек уже досудебное требование написал Пумбу.
Работник банка Пумб отвечает на конкретный запрос «водой».
В соседнем отзыве человек уже досудебное требование написал Пумбу.
- +
- +21
- Михаил Кочков
- 7 вересня 2022, 21:34
- #
Если сам банк отказал в обслуживании, так и закройте счет клиенту или верните деньги!
Кроме цитирования статей — ничего по существу не ответили!
Кроме цитирования статей — ничего по существу не ответили!
- +
- +13
- natashaGra
- 9 вересня 2022, 18:55
- #
Похоже у банка совсем дела плохи — очень много блокирования счетов, много требований по документам для разблокировки, в соцсетях не реагируют если писать или отвечают как здесь. На уступки в связи с ситуацией в стране банк не идёт, данные в убки начал передавать с первых дней. Что-то у них серьезное стряслось. Наверное банк банкрот
- +
- +24
- lavrova1tat
- 9 вересня 2022, 21:02
- #
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» отримало 25.08.2022р лист-повідомлення від ПУМБ щодо відмови в обслуговуванні банком.
Згідно до п. 149 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків — резидентів і нерезидентів банк повинен здійснити завершальні операції за рахунком та перерахувати залишки коштів згідно із заявою клієнта. Все. Дії банка — це порушення чинного законодавства, що неприпустимо.
Згідно до п. 149 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків — резидентів і нерезидентів банк повинен здійснити завершальні операції за рахунком та перерахувати залишки коштів згідно із заявою клієнта. Все. Дії банка — це порушення чинного законодавства, що неприпустимо.
- +
- +25
- Эдуард Коровьев
- 9 вересня 2022, 21:03
- #
Можливо посадовці ПУМБа безповерненно кредитнули якусь підлеглу структуру, а тепер диру на коррахунку перекривають клієнтськими грошима?
- +
- +25
- KotletaDollarov
- 10 вересня 2022, 11:36
- #
Подавайте в суд с возмещением ущерба с компенасацией услуг на юридическую помощь за счет банка и жалобу НБУ письменно
- +
- +13
- natashaGra
- 10 вересня 2022, 11:40
- #
А это проблемы той фирмы? Пока что нарушения вскрылись со стороны банка. Что коммуникация отвратительная с клиентом, что по разрыву отношений. Если фирма такая плохая — почему в другом банке без проблем открыли счёт? Как-то совсем уж по дебильному ведёт себя банк. Вместо извинений и перевода денег — прям хочет попасть в скандал. А ещё можно ж в НБУ нажаловаться с приложением всей истории переписки
Станом на 12.09.2022р. кошти не повернуті, розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку 25.08.2022р. лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
09.09.2022р. ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» зверталось на гарячу лінію з питанням: «Коли буде розглянуто Заяву про закриття розрахункового рахунку?».
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цьго приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
Скільки ще ви будете знущатись та порушувати закони України?!
Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:
1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
09.09.2022р. ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» зверталось на гарячу лінію з питанням: «Коли буде розглянуто Заяву про закриття розрахункового рахунку?».
Відповідь гарячої лінії: «В понеділок (12.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
12.09.2022р. ніхто зі спеціалістів банку з підприємством не зв’язався. З цьго приводу було зроблено повторне звернення на гарячу лінію.
Відповідь гарячої лінії: «Завтра (13.09.2022р.) протягом дня з вами зв’яжуться спеціалісти банку».
Скільки ще ви будете знущатись та порушувати закони України?!
Вимагаємо відповісти по суті на наступні питання:
1) Коли саме буде розглянута Заява про закриття розрахункового рахунку?
2) Коли саме буде закритий розрахунковий рахунок та переведено залишки коштів за реквізитами, зазначеними у Заяві?
3) Коли саме буде проведено службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомлено про результати такого розслідування?
- +
- 0
- Ілля Пугачов
- 12 квітня 2023, 2:11
- #
Узаконеный грабеж, как в 30-х годах.
- +
- 0
- Роман Бондаренко
- 10 серпня 2024, 11:10
- #
Чи вирішено ваше питання???
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
07.06.2022р. — було забраковано вихідний платіж з причиною: «Відмовлено в проведені операціїї згідно з п.п. 4.4.57 п. 4.4 Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів».
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано від банка запит на надання документів із зазначенням терміну відповіді в 1 добу, до 09.06.2022р.
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» в банк була направлена відповідь від підприємства з наступним змістом: «У зв’язку з військовими діями, що проходять у місті за місцем знаходження підприємства, а також у зв’язку з неможливістю оперативного надання документів у строк, зазначений у запиті (09.06.2022р.), просимо закрити розрахунковий рахунок у Вашому банку.».
10.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» було подано документи, що запитуються банком в запиті від 08.06.2022р., та які підприємство на той момент мало можливість подати, а саме:
1) Лист-пояснення по суті діяльності підприємства;
2) Договір оренди приміщення;
3) Договір № 0402−2022 від 04.02.2022р. з додатками до нього;
4) Договір 07−02/2022 від 07.02.2022р. з додатками до нього;
5) Договір № 01/02 від 01.02.2022р. з додатками до нього;
6) Інформація щодо фінансової звітності;
7) Виписки з іншого обслуговуючого банку;
8) Лист про зміну юридичної адреси з наказом по підприємству.
Також 10.06.2022р. подано заяву на закриття розрахункового рахунку (Додаток 2. Заява про зміну умов обслуговування)., але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.06.2022р. — була отримана відповідь банку про те, що «Не було надано весь перелік запитуваних документів, тому операції по рахунку будуть обмежені до моменту отримання банком всього пакету документів/інформації».
17.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, Оболонський проспект, 22-В був поданий лист (№ 10/22 від 10.06.2022р.), в якому підприємство просить або розблокувати розрахунковий рахунок або закрити його згідно заяви на закриття, поданої 10.06.2022р.
20.06.2022р. — подана заява (№ 20/22 від 20.06.2022р.) на переведення обслуговування підприємства у відділення АТ ПУМБ у м.Дніпро, але відповідь на цю заяву, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
21.06.2022р. — підприємство перереєстровано з м. Маріуполь до м. Дніпро і в зв’язку з цим через систему «ПУМБ Digital Business» в банк був направлений Витяг з ЄДР, підтверджуючий зміну юридичної адреси підприємства.
21.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку направлено лист-запит (№ 21/22 від 21.06.2022р.) про стан та строки виконання заяви про закриття розрахункового рахунку, але на питання, зазначені в цьому запиті, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
23.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано Лист від банку про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.».
28.06.2022р. — до Подільського управління поліції м.Києва було подано заяву про скоєння кримінального правопорушення.
29.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 301 від 29.06.2022р.) до банку про надання детальної інформації, на підставі чого саме обмежено діяльність та використання рахунку підприємства та з проханням повідомити конкретний термін зняття таких обмежень. Але на питання, зазначені в цьому зверненні, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
30.06.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/9 від 30.06.2022р.) про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.», тобто банк продублював відповідь, яку надавав 23.06.2022, а всі питання підприємства знову проігнорував.
30.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 310 від 30.06.2022р.), в якому підприємство просить надати довідку з зазначенням наступної інформації:
1) Вказати розрахункові рахунки підприємства, відкриті в АТ «ПУМБ»;
2) Вказати стан розрахункових рахунків підприємства;
3) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вхідні платежі;
4) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вихідні платежі;
5) Якщо рахунки не працюють на вхідні або вихідні платежі, то вказати причину;
6) Якщо є обмеження щодо розрахункових рахунків, то вказати терміни зняття таких обмежень;
7) Вказати залишки коштів на розрахункових рахунках підприємства станом на поточну дату;
8) Вказати, чи має підприємство заборгованість перед АТ «ПУМБ».
Але ні відповіді на це звернення, ні запитуваної довідки, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
01.07.2022 г. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 313 від 01.07.2022р.) до банку з проханням про надання наступної інформації:
1) Зазначити дату, коли саме Видаткові операції за рахунками ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
2) Вказати які саме фінансові операції ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були визначені Банком як підозрілі та викликали потребу у Банка вжити посилені заходи належної перевірки (далі — ПЗНП);
3) Вказати яких саме документів ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), крім тих що були надані 10.06.2022р. та 16.06.2022р. системою «Клієнт-банк» на Ваш запит №б/н від 08.06.2022р., недостатньо для завершення Банком ПЗНП;
4) Вказати на який максимальний термін Банком можуть бути застосовані посилені заходи належної перевірки (ПЗНП) до ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), згідно діючого законодавства України;
5) Вказати які саме дії необхідно вчинити підприємству ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) для максимального прискорення завершення Банком ПЗНП.
Але відповідей по суті заданих питань, станом на момент складання цього листа, банк на це звернення не надав.
08.07.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/11 від 08.07.2022р.) про те, що розрахунковий рахунок підприємства було заблоковано за рішенням ДСФМУ від 29.06.2022р.
Але термін блокування р/р ДСФМУ минув 10.08.2022р. (31-й робочий день), проте, станом на момент складання цього листа, розрахунковий рахунок підприємства заблоковано.
11.07.22 г. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку подано заяву (№ 11/07 від 11.07.2022р.) про отримання інформації з проханням:
1) Надати детальну відповідь на підставі яких нормативно-правових актів, які є чинні в Україні та процесуальних документів, рішень було здійснено зупинення фінансової діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», які відкриті у Вашому банку, зокрема в період часу з 07.06.2022р. по 30.06.2022р. та у відношенні рахунку ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
2) Надати копію рішення ДСФМ України від 29.06.2022р. або зазначити детальне обґрунтування причин фінансового зупинення діяльності рахунку нашого підприємства згідно з вказаним вище рішенням;
3) Відповідь на дане звернення, прошу надати письмове, сканкопію відповіді правити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
4) У разі неможливості надати копію вказаного вище рішення та (або) інформації щодо нього, зазначити підстави, які унеможливлюють надання такої інформації з посиланням на діюче в Україні законодавство.
Але відповіді на це звернення, станом на момент складання цього листа, по суті заданих питань банк не надав.
13.07.2022р. — направлена скарга до НБУ (відповіді наразі немає).
19.07.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/12 від 19.07.2022р.) від банку про те, що: «На аналогічні запити, що надходили від ТОВ „Комфорт-Оптіма“, Банком вже надавалися відповіді». Але відповіді по суті поставлених питань банком не надавалися.
21.07.2022р. — Укрпоштою направлено до банку адвокатський запит, у якому адвокат просить: «Повідомити причину відмови у закритті р/р; повідомити термін закриття р/р; надати копію рішення ДСФМУ».
22.07.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано заяву про надання інформації, в якій підприємство просить: «Надати чітку інформацію, з якого саме часу (число, місяць, рік) обчислюється строк зупинення діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА».
29.07.2022 було подано адвокатський запит до ДФМУ, у якому адвокат просить: «Провести перевірку законності дій банку; надати копію рішення ДФМУ № 1691-РЗ/2022 від 29.06.2022р.; повідомити термін, коли буде розблоковано р/с».
05.08.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/15 від 05.08.2022р.) від банку на заяву про надання інформації від 22.07.2022р.: «Рахунок заблокований 06.06.2022р.; банк проводить ПЗНП, відповідно до чинного законодавства; обмеження буде знято після завершення ПЗНП».
08.08.2022р. — отримано відповідь від ДФМУ на адвокатський запит: «Інформація щодо зупинення фінансових операцій є таємницею фінансового моніторингу».
10.08.2022р. — знову направлено до банку «Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.08.2022р. — отримано відповідь від банка на адвокатський запит про те, що: «Запитувана інформація є банківською таємницею», але питання від адвоката не мали на увазі розкриття жодних банківських таємниць.
17.08.2022р. — повторно подано через систему «ПУМБ Digital Business» заяву на переведення обслуговування підприємства до м.Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 вдруге подано заяву (№ 43/08 від 18.08.2022р.) на переведення обслуговування у м. Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 подано запит (№ 44/08 від 18.08.2022р.) з питаннями: «Чому обслуговування не переведено, коли воно буде переведено та чому немає відповіді на заяву про переведення обслуговування від 20.06.2022р.?», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але це звернення з невідомих причин було забраковано.
19.08.2022р. — знову надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але на дане звернення, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
25.08.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» від банку отримано лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин».
26.08.2022р. — за рішенням менеджера банку АТ ПУМБ Хмельницького Олександра нашому підприємству була відключена система «ПУМБ Digital Business».
29.08.2022р. — на офіційну електронну пошту банку АТ ПУМБ (info@fuib.com) було направлено в електронному вигляді та в головний офіс банку АТ ПУМБ (вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070) було передано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
29.08.2022р. — було подано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку у відділення АТ ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ.
31.08.2022р. — директору подзвонили з відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (менеджер Жилюк Марина, вн. № 8223) та повідомили те, що форма Заяви на закриття рахунку (Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування) не відповідає поточній редакції.
31.08.2022р. — було подано нову Заяву на закриття рахунку (в редакції, яку отримали від Жилюк М. В. по електронній пошті) в відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (вх. № 120/84/07.7 від 31.08.2022р.), але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
Окрім вищенаведеної переписки, представники підприємства багаторазово звертались до банку з усними питаннями щодо блокування коштів на розрахунковому рахунку, з приводу зміни обслуговуючого відділення та з приводу закриття рахунку. Все спілкування нашого підприємства з банком відбувається через обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. Хмельницький Олександр часто посилається на велику зайнятість, на брак часу для спілкування з нашим підприємством, а коли в нього все-таки знаходиться час поспілкуватися, то пояснити будь-що по суті або дати конкретні відповіді на запитання даний фахівець не в змозі, на що нашим підприємством постійно подаються скарги через гарячу лінію банку. Але ці скарги потрапляють на розгляд знову до того ж фахівця, Хмельницького Олександра і відповідно подання таких скарг перетворюється на марну трату часу. Також замість того, щоб конструктивно відповісти на поставлені запитання, Хмельницький Олександр пропонує звертатися зі скаргами до НБУ або з позовом до суду.
Також 26.08.2022р. Хмельницький Олександр усно у телефонній розмові наполягав на особистій зустрічі та запитував додаткові документи, без яких нібито неможливо закрити розрахунковий рахунок. У відповідь на це, Хмельницькому Олександру було запропоновано надіслати через систему «ПУМБ Digital Business» офіційний запит нашому підприємству на надання цих документів, проте він відповів, що такий запит направити він не може. Після цієї розмови Хмельницький Олександр за своїм рішенням відключив нашому підприємству систему «ПУМБ Digital Business».
Станом на 05.09.2022р. розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вважаємо, що вирішення питань з розблокуванням розрахункового рахунку, зміною обслуговуючого відділення, а на даний момент з закриттям розрахункового рахунку затягуються саме через некомпетентність, недбалість, упереджене ставлення до нашого підприємства та корупційні наміри обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. У зв’язку з цим просимо Вас провести службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомити про результати такого розслідування.
Також вимагаємо якнайшвидше розглянути Заяву про закриття розрахункового рахунку, закрити розрахунковий рахунок та перевести залишки коштів за реквізитами, вказаними в Заяві.
Відповідь на дане звернення, просимо надати письмово, сканкопію відповіді направити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (e-mail: smartfin@i.ua).