Отключение веб версии банкинга и другое
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +5
- SergeyNina
- 20 серпня 2022, 1:27
- #
Верните веб. Сами попробуйте скопировать из пдф или вайбер в приложение реквизиты на слабом смартфоне — приложение выгружается из памяти
- +
- 0
- innaturbova
- 21 серпня 2022, 8:23
- #
Просто у их программистов ума на большее не хватило — отключить то, хоть что-то работало, если бы не Всекарта, уже б давно ноги не было б в этом банке
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Второе. Невозможно получить адекватные квитанции о списании со счета. «Ну мы можем вам сделать распечатку скрина в отделении и подпись с печатью поставить», блин, что за издевательство? В тех же Приват или Моно, это можно сделать через чат или звонок в течении двух минут, придет на почту нормальная электронная квитанция.
Третье. Почему нельзя сразу подгрузить данные по всем актуальным компаниям при вводе адреса и одного расчетного счета? А то получается, как сказали операторы, ну вы оплатите маленькую сумму и посмотрите, туда пришло или нет. В других банках информация при вводе компании и лицевого счета сразу подтягивается. У вас, даже уже введённая информация не обновляется! И как я узнаю сколько оплачивать за коммуналку если квитанции особо ни кто не носит?
Фокус Банку спрямовано на розвиток і розширення функціоналу мобільного
додатку. Тому було прийнято рішення, що для нових користувачів та клієнтів, які не здійснювали вхід у веб версію, протягом останніх 3-місяців, доступ до особистого кабінету можливий тільки у мобільному додатку. Та це не позбавляє Вас можливості, і надалі користуватися всіма банківськими послугами та сервісами.
Який тип квитанції Вам потрібен? Якщо списання з рахунку на рахунок, то в додатку у розділі платежі (або у веб-версії); якщо з рахунку на картку, то у додатку скоро з'явиться такий тип квитанцій — з рахунку на картку як підтвердження операції можна зробити виписку (відфільтрувать лише потрібну операцію, вона печаткою засвідчена).
Якщо Ви оплачуєте за послуги, то при виборі на постачальника на екрані відображаються реквізити отримувача (рахунок IBAN, ОКПО, назва отримувача) — при заповнення полів це все видно.