Немає відповіді по заявці на відшкодування через фонд гарантування вкладів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 3 серпня 2022, 17:18
- #
Я вже відправляв заявку кілька разів. В тех. підтримці написали, що прийняли заявку від 29.07, але по ній теж немає відповіді.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 4 серпня 2022, 10:51
- #
Я вже створив кілька заявок — 26.07, 29.07, 10.08, 01.08, 03.08.
ПО ЖОДНІЙ ЗАЯВЦІ Я НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДІ.
Тільки що спілкувався з фондом гарантування, до них не надходило запитів з ПУМБа.
На гарячій лінії нічого не знають.
Також написав в тех. віддів, вони також нічого не знають.
ЯК ВЗАГАЛІ ПРАЦЮЄ ВАШ БАНК? МЕНІ ДО БЕЗКІНЕЧНОСТІ ПОДАВАТИ ЗАЯВКИ, ЯКІ НЕ ОБРОБЛЯЮТЬСЯ? І НІХТО НЕ МОЖЕ СКАЗАТИ КУДИ ВОНИ УХОДЯТЬ.
ПО ЖОДНІЙ ЗАЯВЦІ Я НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДІ.
Тільки що спілкувався з фондом гарантування, до них не надходило запитів з ПУМБа.
На гарячій лінії нічого не знають.
Також написав в тех. віддів, вони також нічого не знають.
ЯК ВЗАГАЛІ ПРАЦЮЄ ВАШ БАНК? МЕНІ ДО БЕЗКІНЕЧНОСТІ ПОДАВАТИ ЗАЯВКИ, ЯКІ НЕ ОБРОБЛЯЮТЬСЯ? І НІХТО НЕ МОЖЕ СКАЗАТИ КУДИ ВОНИ УХОДЯТЬ.
Як ми Вам уже написали, у процесі обробки стався технічний збій. Щоб заявка коректно пройшла, Вам необхідно повторно її подати. Або ж зверніться до найближчого відділення нашого банку, де Вам допоможуть.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 4 серпня 2022, 14:36
- #
Наразі я не можу особисто звернутися до відділення. Ви можете дати мені контакт когось хто розбираєтсья в ситуації?
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 4 серпня 2022, 12:17
- #
То сталося 5 технічних збоєв?
Чому я не отримав ніякого повідомлення про технічний збій?
Чому мені про технічний збій пишете ви тут в коментарі, але не змогли сказати на гарячій лінії минулої пʼятниці? А сказали «чекайте, все буде зроблено, вам надійде повідомлення».
Чому я не отримав ніякого повідомлення про технічний збій?
Чому мені про технічний збій пишете ви тут в коментарі, але не змогли сказати на гарячій лінії минулої пʼятниці? А сказали «чекайте, все буде зроблено, вам надійде повідомлення».
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 4 серпня 2022, 14:34
- #
Тех. підтримка взагалі перестала відповідати.
Звернення #582191
Звернення #582191
Наша тех. підтримка працює понаднормово, але можуть бути затримки, через велику кількість запитів. Всі питання обробляються в порядку черги.
Технічний збій міг статися після того, як Ви подали заявку минулої Пт.
Ми Вам рекомендуємо повторно створити заявку. Якщо Ви цього не хочете робити, то Ви можете звернутися на відділення, де Вам допоможуть з даним питанням.
Технічний збій міг статися після того, як Ви подали заявку минулої Пт.
Ми Вам рекомендуємо повторно створити заявку. Якщо Ви цього не хочете робити, то Ви можете звернутися на відділення, де Вам допоможуть з даним питанням.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 4 серпня 2022, 17:35
- #
> Всі питання обробляються в порядку черги.
Тобто моє питання почали обробляти, не вирішили і переставили в кінець черги?
> Технічний збій міг статися після того, як Ви подали заявку минулої Пт.
Що обзачає «міг статися»? А міг статися через те що банк ПУМБ не виконує зобовʼязання перед клієнтами і не відповідає на запити клієнтів.
Я створював заявку 26 числа. Потім 29 числа, як мені сказали на гарячій лінії. Скільки разів я ще маю подавати заявки, щоб їх обробили врешті решт? Сьогодні 4.08, я досі не отримав жодної відповіді.
Я повинен іти до відділення, щоб мені ще й там сказали створити заявку і чекати 3 дні?
Якщо ні ви, ні тех. відділ, ні гаряча лінія некомпетентна, щоб сказати точно що з моїми заявками, дайте мені контакт компетентної людини.
Настпна моя скарга піде до нац. банку і служби захисту прав споживачів разом з історією переписки тут і з тех. відділом.
Тобто моє питання почали обробляти, не вирішили і переставили в кінець черги?
> Технічний збій міг статися після того, як Ви подали заявку минулої Пт.
Що обзачає «міг статися»? А міг статися через те що банк ПУМБ не виконує зобовʼязання перед клієнтами і не відповідає на запити клієнтів.
Я створював заявку 26 числа. Потім 29 числа, як мені сказали на гарячій лінії. Скільки разів я ще маю подавати заявки, щоб їх обробили врешті решт? Сьогодні 4.08, я досі не отримав жодної відповіді.
Я повинен іти до відділення, щоб мені ще й там сказали створити заявку і чекати 3 дні?
Якщо ні ви, ні тех. відділ, ні гаряча лінія некомпетентна, щоб сказати точно що з моїми заявками, дайте мені контакт компетентної людини.
Настпна моя скарга піде до нац. банку і служби захисту прав споживачів разом з історією переписки тут і з тех. відділом.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 5 серпня 2022, 12:58
- #
ПРикріпляю також мою переписку з тех. підтримкою:
Тех. підтримка: Уточніть, будь ласка, чи надходила Вам відповідь у мобільному застосунку ПУМБ Online за допомогою PUSH-повідомлення?
Я: Не надходило нічого. Ні в застосунку, ні по смс.
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 03.08 Ви успішно подали заявку в Фонд гарантування вкладів фіз. осіб через мобільний додаток ПУМБ Online. Відповідь від Фонду гарантування надійде протягом 3- х днів у мобільному додатку.
Я: А що з моєю заявкою від 26.07?
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 26.07 не було успішно поданих заявок до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Рекомендуємо очікувати відповідь по діючій заявці.
Я: Але мені в застосунку написало, що заявка прийнята і що я маю зачекати 3 робочі дні.
Як щодо заявок у проміжку 26.07 — 03.08? Я подавав повторні заявки після дзвінків на гарячу лінію. По ним також исало, що заявка прийнята і я маю чекати 3 робочі дні.
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 29.07 та 01.08 Ви подавали заявки до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Ми не можемо самостійно переглянути результат розгляду заявки. Результат розгляду заявки надходить у мобільному додатку ПУМБ Online.
Я: Але з 29.07 вже також пройшло 3 робочі дні і по цій заявці також не прийшло ніякої відповіді.
Тех. підтримка: Уточніть, будь ласка, чи надходила Вам відповідь у мобільному застосунку ПУМБ Online за допомогою PUSH-повідомлення?
Я: Не надходило нічого. Ні в застосунку, ні по смс.
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 03.08 Ви успішно подали заявку в Фонд гарантування вкладів фіз. осіб через мобільний додаток ПУМБ Online. Відповідь від Фонду гарантування надійде протягом 3- х днів у мобільному додатку.
Я: А що з моєю заявкою від 26.07?
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 26.07 не було успішно поданих заявок до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Рекомендуємо очікувати відповідь по діючій заявці.
Я: Але мені в застосунку написало, що заявка прийнята і що я маю зачекати 3 робочі дні.
Як щодо заявок у проміжку 26.07 — 03.08? Я подавав повторні заявки після дзвінків на гарячу лінію. По ним також исало, що заявка прийнята і я маю чекати 3 робочі дні.
Тех. підтримка: Як показала перевірка, 29.07 та 01.08 Ви подавали заявки до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Ми не можемо самостійно переглянути результат розгляду заявки. Результат розгляду заявки надходить у мобільному додатку ПУМБ Online.
Я: Але з 29.07 вже також пройшло 3 робочі дні і по цій заявці також не прийшло ніякої відповіді.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 5 серпня 2022, 12:58
- #
Тех. підтримка: Повідомляємо, що виплата гарантованої суми відшкодування коштів за вкладами за рахунок коштів Фонду в межах граничного розміру відшкодування коштів за вкладами за договорами, строк дії яких закінчується після початку процедури виведення Фондом банку з ринку, здійснюється Фондом після прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку. Слідкувати за строками виплати можна на сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Я: І чому я досі так і не отримав відповіді по заявкам в мобільному додатку? У мене має бути відшкодування по вкладам в мегабанку. По якому банку ПУМБ подав мой заявки до фонду гарантування?
Тех. підтримка: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що оформивши одну заявку у застосунку ПУМБ online Ви можете отримати відшкодування від Фонду по усім банках, в яких Ви мали депозити.
Я: То що з моєю заявкою від 29.07? Я так і не отримав по ній ні грошей, ні відповіді в застосунку.
Тех. підтримка: Повідомляємо, що якщо заявка оброблена успішно Вам буде відправлено повідомлення у застосунку ПУМБ online про надходження виплати відшкодування від Фонду на Ваш рахунок у ПУМБ. При виникненні додаткових питань ви можете звертатися до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за номера 0−800−308−108, (044) 333−36−55.
Я: І чому я досі так і не отримав відповіді по заявкам в мобільному додатку? У мене має бути відшкодування по вкладам в мегабанку. По якому банку ПУМБ подав мой заявки до фонду гарантування?
Тех. підтримка: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що оформивши одну заявку у застосунку ПУМБ online Ви можете отримати відшкодування від Фонду по усім банках, в яких Ви мали депозити.
Я: То що з моєю заявкою від 29.07? Я так і не отримав по ній ні грошей, ні відповіді в застосунку.
Тех. підтримка: Повідомляємо, що якщо заявка оброблена успішно Вам буде відправлено повідомлення у застосунку ПУМБ online про надходження виплати відшкодування від Фонду на Ваш рахунок у ПУМБ. При виникненні додаткових питань ви можете звертатися до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за номера 0−800−308−108, (044) 333−36−55.
- +
- 0
- Ігор Рубіс
- 5 серпня 2022, 12:58
- #
Я: Я питаю про мою заявку в ПУМБ, яку я відправив з мобільного застосунку 29.07. Ви написали, що вона була отримана. Кона має бути оброблена протягом 3 робочих днів. 3 дні вже пройшли і я не отримав ніякої відповіді. Який статус моєї заявки?
Я: Я звернувся до фонду гарантування, у них немає інформації, що надходили якісь запити від ПУМБа. Ви можете мені сказати, чому мої заявки не було оброблено? Я так і не отримав жодної відповіді ні від вас, ні в застосунку по заявках.
Я: Ви перестали мені відповідати. Скажіть будь-ласка, який статус по моїм заявкам? Я так і не отримав по жодному з них ні повідомлення в застосунку, ні грошей на рахунок.
Я: Я звернувся до фонду гарантування, у них немає інформації, що надходили якісь запити від ПУМБа. Ви можете мені сказати, чому мої заявки не було оброблено? Я так і не отримав жодної відповіді ні від вас, ні в застосунку по заявках.
Я: Ви перестали мені відповідати. Скажіть будь-ласка, який статус по моїм заявкам? Я так і не отримав по жодному з них ні повідомлення в застосунку, ні грошей на рахунок.
Ігор, ми детально розібралися в ситуації, що склалася.
Бачимо, що Ви надіслали заявку на відшкодування коштів з банку, що ліквідовано понад 3 роки тому. Зазвичай клієнтам таких банків необхідно актуалізувати персональні дані безпосередньо в Фонді Гарантування Вкладів.
Але проаналізувавши Вашу заявку, ми вирішили внести зміни та покращити процес здійснення виплат по Online-заявкам, зробити здійснення виплат відшкодувань там, де це можливо без актуалізації в ФГВФО, навіть якщо у клієнта є виплата і по банку, перед отриманням якої спочатку потрібно звертатись до Фонду. Виплата по Вашій заявці вже зарахована на Ваш рахунок.
Крім того, ми виявили технічну помилку, через яку Ви не отримали своєчасно сповіщення про статус розгляду Вашої заявки. Зазвичай наші клієнти отримують інформацію про статус протягом 1−2 днів. Наразі над цим питанням ми працюємо та технічна помилка буде виправлена на цьому тижні. Щиро дякуємо, що звернули нашу увагу це!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Спілкувався з оператором Валерія (6200). Не отримав жодної корисної інформації щодо розʼязання свого питання.
Не рекомендую користуватись функцією повернення вкладів через ПУМБ.
В процесі обробки заявки стався технічний, щоб отримати виплату подайте заявку повторно або зверніться до найближчого відділення ПУМБ.
Ігор, ми детально розібралися в ситуації, що склалася.
Бачимо, що Ви надіслали заявку на відшкодування коштів з банку, що ліквідовано понад 3 роки тому. Зазвичай клієнтам таких банків необхідно актуалізувати персональні дані безпосередньо в Фонді Гарантування Вкладів.
Але проаналізувавши Вашу заявку, ми вирішили внести зміни та покращити процес здійснення виплат по Online-заявкам, зробити здійснення виплат відшкодувань там, де це можливо без актуалізації в ФГВФО, навіть якщо у клієнта є виплата і по банку, перед отриманням якої спочатку потрібно звертатись до Фонду. Виплата по Вашій заявці вже зарахована на Ваш рахунок.
Крім того, ми виявили технічну помилку, через яку Ви не отримали своєчасно сповіщення про статус розгляду Вашої заявки. Зазвичай наші клієнти отримують інформацію про статус протягом 1−2 днів. Наразі над цим питанням ми працюємо та технічна помилка буде виправлена на цьому тижні. Щиро дякуємо, що звернули нашу увагу це!