Найгірший банк, який я зустрічав за останній час
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
У черзі було достатньо багато людей, десь на 30−40 хв очікування. Але я простояв в черзі цілих 2(!!!) години! Серед наявних двох кас працювала лише одна (при тому, що функціональна можливість працювати обом касам була, так як вони почергово то закривались, то відкривались). Обслуговування дуже повільне, касир нікуди не поспішає. Жіночка, яка робла пропалту за реквізитами, витратила на зе практично 20 хвилин, хоча нічого особливого та складного в цій операції немає.
У відділенні було багато молодиків, які робили якісь махінації з купівлею-продажем валюти: закупали валюту, потім знову займали чергу і так по кругу. Тут, звісно, до банку претензій 0, але мене вбив той факт, що касир погоджувалась продавати валюту лише за умови купівлі колекційних монет! Поки я стояв в черзі, то цих монет продали цим молодикам, напевно, штук 40!
Наступний незрозумілий момент — навіщо питати та підтверджувати мій номер телефону при такій операції, як звичайний обмін валют? Збираєте базу потенційних клієнтів та будете мене спамити? Вперше зтикаюсь з подібним, жоден банк ще не вимагав в мене номера телефону.
Моє резюме: обслуговування — повний 0, не дивлячись на концепцію «сучасного» банку. Бажання повертатись немає, а клієнтом даного банку я точно не стану ніколи.
Уточніть будь ласка дату та приблизний час відвідування відділення. Ми хочемо розібратися в ситуації.