жахлива горе-консультація некомпетентного співробітника контакт-центру
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Проводив оплату в інтернеті по картці 5*******8834. Операція не пройшла, зателефонува о 17:15 з’ясувати причину… Мало того, що консультант некомпетентна (стверджувала довго, що «помилка на боці емітенту» означає помилку банка-отримувача і не хотіла й чути, що «емітент» це той, хто здійснив випуск (емісію) карти). Так щей за неспроможністю пояснити самовільно поклала слухавку… Загалом: замість з’ясування причини отримав неочікуване хамство…
Відповідь банку
13 липня 2022, 10:24
Вітаємо! Ми перевірили інформацію. По Вашій операції дійсно була відмова банку-емітенту. Це означає відмову міжнародної платіжної системи.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||