Біда з роботою он-лайн додатку, повний ігнор звернень від кліента
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
і додому.Воно якось там та й буде. Але чекайте — 1 липня в онлайн додатку з’явиться платіж від 03 червня, з інформацією про списання з гривневого рахунка коштів в євро, операція про зняття коштів зі зміною балансу по рахунку відобразитись декілька лишніх разів, при тому що ви цих операцій не робили, і ваш баланс, протягом 3 днів змінитися від 15000 до 61000, але не в вашу користь. Кошти з вашу рахунку зникнуть і вам ніхто не дасть відповіді — як це можливо? Що відбувається? Перевірити баланс за рахунком, перевірити коректність його відображення в системі — ви мрієте таке зробити!!! І не мрійте! Це — з області фантастики. Ну не працюють в банку люди з інтелектом. Категорична раджу — в жодному разі НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ до служби *** (в нормальних банках — лінія підтримки). Це просто зібрання людей, які взагалі не уявляють, хто вони і навіщо вони ходять на роботу. Звернення ви їм можете лишати кожний день протягом місяця, що дня. Якщо ви думаєте, що на них хоча б хтось прореагує — ви наївні. Не для того цей банк існує, щоб звертати увагу на клієнтів. Це банк, який з високої гори плює на вимоги своїх клієнтів, уявлення немає про те, що таке система обліку і коректна робота онлайн додатку