×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Худший банк украины
Нам шкода, що в Вас виникло негативне враження про наш банк!
Вхід в мобільний додаток відбувається за допомогою 5-ти цифрового коду паролю. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID, або за відбитком пальця (TouchID).
Наш банк нараховує 237 відділень по всій території України. З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138
Коментарі (8)
Банк дурить клієнтів і паскудне обслуг
В грошовому обігу України з’явились банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дрелі. Через це, службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 шт. для поповнення за одну транзакцію.
Якщо карту Ви поповнюєте в терміналі не нашого банку, то в такому випадку, зарахування коштів може відбуватися до 3-х робочих днів.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з неприйнятним обслуговуванням нашого фахівця, ми обов’язково розберемося в ситуації та надамо зворотній зв’язок.
Ми перевірили телефонну розмову з нашим фахівцем гарячої лінії та дізналися, що розмова зі сторони нашого оператора була коректна, на Ваші запитання були надані чіткі відповіді.
Ми додатково перевірили рух коштів по Вашій картці. Бачимо, що поповнення з терміналу EasyPay було успішно зараховане на Ваш рахунок 07.07.2023р о 16:52. Для підтвердження вище сказаного, ми надіслали Вам виписку по рахунку за 07.07.2023р на Вашу електронну пошту. Загалом, при поповненні карток через термінали інших банків зарахування коштів може відбуватися до 3-х робочих днів.
Також хочемо додати, що ми приймаємо всі банкноти, які відповідають вимогам НБУ, незалежно від номіналу. Після авторизації в терміналі, нашим клієнтам доступне поповнення без обмежень. Періодично всі наші термінали за регламентом проходять технічні роботи, під час яких існують певні обмеження. Під час технічних робіт радимо звертатися до кас банку та виконувати необхідні фінансові операції у касах.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (8)
Як ПУМБ відсотки за переказ ВЛАСНИХ коштів нараховує!
Переказ з карти ПУМБ на картку ПУМБ кредитка власних коштів.
Закриття на 30.06 достроково!!!
Залишок «зверху» лишився дебетовий.
На 01.07 вирішив закрити достроково оплату частинами (невеличкий платіж до 24.07!). Погашення тільки з червоної(дебетки). Перерахував дебетовий залишок на свою червону (дебетку). Нарахували відсоток як за користування кредитними!!!)))
Бо типу — довго кошти йдуть по системі.
По факту — це клієнта має турбувати? Якщо залишок закрито/перераховано по карті ДОСТРОКОВО!
Відображення у застосунку — позитивний баланс!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після отримання результатів нашої перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (8)
Найгірший банк з усіх можливих
Як і усі інші мешканці нашої країни війна застала несподівано. І що говорити втрата роботи, несплата кредитів неодного мене спіткала.
За час поки я як і вся країна оговтувався банк ввів кредитні канікули на картку і нараховував лише тіло боргу.Але починаючи з дипня чи серпня 2022 року і це припинилося.
Я як твльки знайшов хоч якись підробіток став щомісячно платити по 1500 грн на картку але на думку банку я маю заплатити усю суму що вони нарахували за час так званих їх кредитних канікулів, а сума уже більше 10 тис. гривень.
Вони щодня дзвонять з вимогою заплатити кошти. На мої пояснення що я не можу таку суму заплатити одразу і на прохання перекредитувати чи рефінансувати цю картку щоб і мені іїм було легше одні відмови.
На літо я не маю роботи і платити не маю змоги то вчора приходить пуш сповіщення у додаток з погрозою що буде одностороннє стягнення і два варіанти відповіді
1. Оплатити усю суму боргу 11 тисяч одразу
2.відмова від оплати боргу
Банк навмисно робить усе щоб зафіксувати вашу відмову від оплати боргу щоб потім ви мали негативні наслідки. Доречі під час телефонних дзвінків щоразу підступно так і заговорюють зуби і виманюють щоб зафіксувати відмову від сплати боргу
Це дно із дна
Я наголошую в тисячний раз я не відмовляююсь платити але ПУМБ банк не може рефінансувати кредит як усі інші банки.
Я на момент війни мав 5 діючих кредитів і усі окрім цього успішно рефінансоввні і уже майже виплачені.А ПУМБ неможе ніяк нажертися і не хоче піти на поступки своїм клієнтам при чому що ніхто не просить спрощувати чи ще щось
Потрібно лише розбити суму боргу на щомісячні платежі щоб люди стабільно платили.
Найгірший банк.
Більше ніколи не буду навіть дивитися у їх сторону.
Кредитні канікули підключаються на 3 місяці. Протягом дії кредитних канікул обов’язковий платіж складається з відсотків та щомісячної комісії. При цьому, вони не відміняють щомісячні платежі.Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми перевірили всі деталі та дізналися, що дзвінки наших фахівців та інформування із нашого застосунку ПУМБ Online відбуваються згідно зі стратегією роботи з клієнтами, у зв’язку з великим терміном простроченої заборгованості. Хочемо зазначити, що під час кредитних канікул відсотки за користування кредитними коштами нараховувалися за умовами Вашого договору та вони не відміняли оплату щомісячних платежів, які складалися з нарахованих відсотків.
У нашому банку ПУМБ реалізована можливість підключення рефінансування по кредитній карті, проте наразі пропозиції на підключення по Вашій анкеті відсутні. Зауважимо, що ми постійно працюємо над впровадженням нових рішень. Якщо для Вас буде сформовано пропозицію, Ви отримаєте її в застосунку ПУМБ-онлайн, слідкуйте за оновленнями. В будь якому разі рекомендуємо оплачувати платежі своєчасно, щоб не накопичувати заборгованість і зменшити в подальшому фінансове навантаження.
Зазначимо, що ми ідемо назустріч клієнтам і виконуємо вимоги НБУ. Клієнтам, які зараз втратили можливість сплачувати за кредитом, не застосовуються штрафні санкції (штрафи, пеня та підвищена відсоткова ставка), тому Ви можете оплатити прострочену суму без зайвих переплат.
Сподіваємо, що дана ситуація не вплине на наші ділові відносини у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (5)
Довольно неплохой банк.
Коментарі (3)
Фин мониторинг который длится 9 месяцев
есть ситуация, у меня на пумбе лежит 3108 долларов, и 5 тысяч гривен)
я попал под финансовый мониторинг, в сентябре месяце
нудно подвердить 860 тысяч, подтвердить я их полностью не могу, соотвественно пумб не снимает ограничение с карты на снятие, так как военное положение:) на что я прекрасно понимаю, мы пробовали через менеджера закрывать счет дважды через НВР
статус этот в одностороннем порядке можно только установить, я не понимаю просто одного
зачем мне мменеджеры отдлений, обещают статус нвр, но его не принимают мне, у меня нет никаких виконавчих проваджень, и нет судов, деньги я не распостронял на тероризм и т. д.
в ту пятницу мне сказали что у меня статус НВР и можно закрыть счет, я пришел в банк написали подписали все что мне дали, в понедельник сказали прийти перевести по ибан на другие счета деньги, я пришел, а сотрудник говорит, а я не говорила что НВР, мы просто пробовали через служебку закрыть… какой ужас.
я 9 месяцев без статуса НВР, отдайте деньги уже, у вас есть правило о закрытие счета в односторонеем порядке, вы не имеете право мои деньги не отдавать мне…
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання нами п. 4 част. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Він передбачає, що кожен банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів, що включає в себе проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.
Також положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65, передбачена необхідність проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки.
(Продовження у наступному коментарі)
Коментарі (6)
Банк не несёт никакой ответственности за шаблоны с ложными реквизитами
Завожу как обычно платёж за абонентское обслуживание ТЭЦ, ничто не предвещало беды. На финальном шаге получаю квитанцию и сверяю реквизиты. Не сходится! У ТЭЦ счета в Укргазбанке, а мой платёж улетел на А-Банк.
Самое забавное в данном случае, что я не имею технической возможности проверить корректность реквизитов, по которым плачу, до самого того момента, когда платёж уже выполнен и сформировалась квитанция — только в ней видны реквизиты, до шага успешной оплаты виден только мой лицевой счёт и наименование поставщика.
Ладно, пишу в чатик поддержки ПУМБ. Сталкиваюсь с бюрократом уровня какого-нибудь ЖЭУ № 5.
Для того, чтобы обжаловать этот платёж, мне надо найти где-то отпечатанную квитанцию с новыми реквизитами (хотя последнюю печатную квитанцию я получил в феврале 2022) и написать заявление. Ок, печатаю заявление, подписываю. Нет, не подходит! Надо от руки написать. Ну, а вы сами понимаете, как весело от руки переписывать кучу реквизитов. Такое ощущение, что всё сделано в расчёте на то, что я плюну да и не стану ничего обжаловать.
Как вишенка на торте — возврат денег осуществится (может быть) через 45 дней. Спасибо, что я платил таким образом за абонобслуживание ТЭЦ, а не ДТЭКу — те б просто свет отрезали за неуплату да и всё.
В сухом остатке имеем следующее:
1. Реквизиты поставщиков в шаблонах ПУМБа для приложения берутся непонятно откуда и доверять им ни в коем случае не стоит. Если не хотите, конечно, чтоб ваши деньги улетели в неизвестном направлении, никак не повлияв на сумму коммунального долга;
2. ПУМБ не актуализирует реквизиты поставщиков в шаблонах от слова «совсем». С заявлениями на смену реквизитов должны обращаться пострадавшие от некорректных платежей. То есть, грубо говоря, если предприятие было заведено в базу в 2021 году и с тех пор на него никто не жаловался, то там по сей день может висеть шаблон с давным-давно устаревшими реквизитами;
3. Деньги после такого замечательного шаблона повиснут в воздухе на 45 дней. За это время вам придётся ещё раз заплатить за коммунальную услугу другими деньгами, так что держите на всякий случай при себе сумму, умноженную на два, в случае, если оплачиваете коммуналку через ПУМБ.
Конечно же, это был мой последний коммунальный платёж через ПУМБ. После такого сервиса уже никакой 1% кэшбека за коммуналку не привлекает.
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію та дізналися, що 04.07.2023р. комунальним підприємством від нашого банку було отримано кошти, а 06.07.2023р. кошти уже були зараховані на Ваш особистий рахунок. Таким чином, рахунок, який вказаний у нашому застосунку ПУМБ Online, є дійсним рахунок підприємства.
Отже, Ваш платіж був зарахований коректно, незважаючи на те, що у Вашій квитанції інші реквізити отримувача. Можемо лише припустити, що у підприємства є декілька рахунків, якими вони користуються одночасно.
Коментарі (6)
Це жах, не банк!
Коментарі (2)
Жахливий банк!
Ми бажаємо розібратися у ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (13)
Кредітна історія
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отриманнч результатів перевірки.
Коментарі (6)
вирішуй свої проблеми сама
Рекомендуємо звернутися у службу підтримки сервісу, через який здійснювався переказ». Цю відповідь я чекала у чат-боте 4 години, и одразу відключилися. Яку квитанцію, де іі отримати. У яку службу підтримки звернутися? Листування з цього питання я вела два дні, але так зрозуміла що відповіді так і не отримаю
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату і час звернення на лінію підтримки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (3)
Шахрайка Хімич Вікторія Олександрівна!!!
Шахрайка!!!
Перевела кошти в інстаграмі на карту Хімич Вікторія Олександрівна
Вона вислала повідомлення:
Дякую за замовлення❤️
Очікуйте на смс з номером ТТН💌
Висновок: сторінка видалена, ТТН немає.
Її карта:
5355 2800 1819 8257
Хімич Вікторія Олександрівна
Видалила профіль в інстаграмі і пропала!!!
ШАХРАЙКА!!!
Це не перше звернення!!!
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Коментарі (2)
Невозможно пользоваться приложение ПУМБа
Нам прикро, що дана ситуація залишила негативні емоції від користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність роботи наших фахівців. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Требуется помощь в закрытие карты
Ми бажаємо розібратися у ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Не хочуть закрити рахунки віддаленно
Мав необачність відкрити рахунки в ПУМБ. Зараз знаходжусь за кордоном на другому континенті. Всі мої спроби закрити рахунки без моєї присутності виявилися марними.
Саме неприємне те, що по рахункам є комісія — 9 грн. Сума маленька, але в мене більше нема рахунків в України то доводиться просити друзів закинути трохи грошей.
При цьому всі інші банки — укрсиб, приват, моно — все без питань закрили рахунки без моєї присутності.
Все це покажує рівень банку та відношення до клієнтів.
Не раджу мати будь яких справ з цим банком!
В цілях безпеки повне закриття банківського рахунку відбувається лише у відділенні банку. Для перевірки наявності комісії просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону.
Коментарі (3)
Скам на партнерському кешбеку
09.06.2023 скупився в Аптеці Доброго Дня, кешбек за транзакцію прийшов в категорію кешбеку від банку Аптеки (2%). В ту же годину був сформована скарга до підтримки банку.
14.06.2023 підтримка відповіла наступне: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що направили запит партнерові по кешбеку „Аптека Доброго дня“ для підтвердження інформації, що саме в його аптеці було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам. Термінал, по якому пройшла дана оплата, нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо корегування винагороди.»
Тобто, банк може обіцяти партнерський кешбек та не нараховувати його з причини ненадання партнером якоїсь інформації, через обставини, які ніяк не залежали і наступили не з вини клієнта банку. Станом на 20.06.2023 ПУМБ не перевів оплату з кешбеку банку на партнерський.
Усім відвідувачам сайту КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ПРОВОДИТИ ОПЛАТИ ЧЕРЕЗ ПУМБ. Для регулярних оплат обирайте, будь ласка, інші банки, аби не зіштовхнутися з такими перепонами.
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми перевірили всі деталі та дізналися, що в аптеці був встановлений новий POS-термінал, який на момент здійснення покупки ще не був доданий до нашої бази даних. Саме тому нарахування кешбеку відбулося в категорії від банку, замість партнера. На даний момент закінчуються технічні роботи по оновленню інформації та протягом 3 робочих днів відбудеться корегування винагороди і замість категорії від банку буде нараховано кешбек від партнера.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (14)
клиенты — не люди
2. все вопросы связанные с закрытием счета и справки, о том, я ничего банку не должна, счет закрыт — решаются только в отделении банка, где этот счет был открыт (на минуточку — отделение в Харькове, и я пыталась в него попасть, но там все закрыто на замок постоянно. Оператору в поддержке это вообще никак не интересно было. Идите и решайте все на месте, там должно быть открыто)
3. Сейчас территориально я нахожусь в Германии, и чтобы пойти караулить там сотрудников банка, а вдруг прийдут, нужно вернуться в с маленьким ребенком в Харьков. всего-то…
Почему другие банки реализовали процедуру выдачи практически любых выписок/справок на 2 языках в онлайнбанкинге, и уведомляют о любых действиях со счетом, а у пумб войны нет и такое отвратительное отношение к клиенту? каким образом мне сейчас доказать немецким соцслужбам, что счет закрыт?!
отвратительтный банк и сотрудники.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час дзвінка на гарячу лінію нашого банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого спеціаліста. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (8)
Отдают депозит ветхими долларами 96 года
Ситуация следующая-
Решил снять долларовый депозит в банке пумб. Харьков. Для того чтоб заранее заказать валюту, я обратился на горячую линию в вайбере. Там мне ответили, что заказыввать валюту сейчас не нужно, достаточно обратиться в отделение банка и получить депозит.
Я поехал в банк, 6 отделение, город Харьков. В кассе мне сказали, что вообще-то заказывать надо заранее. Я показал кассиру переписку в вайбере с оператором пумба, который утверждал обратное. В ответ на это, кассир мне сказала что синих долларов нет, есть только белые, так как вы заранее не заказали.Я говорю, давайте я закажу заранее, так как мне нужны синие. Кассир ответила что так не получится, так как синих может не быть вообще, пока она эти не истратит. После этого, я узнаю у кассира о состоянии белого доллара, не ветхий ли он. Кассир меня заверила, что доллар не ветхий.
И после оформления снятия депозита, выдает мне доллары ветхие и 96 года все, в то время как 96 года и ветхие в большинстве обменок не принимают. Я прошу поменять на другие, на что получаю отказ, с обьяснением, что у нее все такие, и выбирать она не будет. Я предлагаю в этом случае отменить операцию, чтоб я снял в другом банке. На это предложение кассир отвечает отказом, предлагая купить у меня этот доллар, или положить на карту, но в этом случае при снятии будет комиссия. А без комиссии я смогу снять только через полтора месяца. Я вынужден был согласиться на эти издевательские условия. Я хочу отметить, что в других банках депозиты выдают синим новым долларом, тем самым показывая уважение и клиентоориентированность.
Никому не советую иметь дело с этим отвратительным банком.
Нам прикро, що обслуговування у відділенні нашого банку викликало негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити коректність дій нашого фахівця. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
За результатами нашої перевірки ми дізналися, що 19.06 о 15:44 Ви звернулися до каси для зняття валюти. Перед видачою готівки, касир попередила, що в наявності в касі на той момент були лише «білі» долари і Ви підтвердили операцію. Видана готівка була у відмінному стані, без ознак зношення. Тобто не потребували процедури інкасо в разі обміну.
Після отримання готівки, Ви наполягали на відміні операції через рік випуску купюр. Проте операцію видачі готівки відмінити неможливо. Тому касир запропонувала виконати операцію поповнення рахунку і перед наступним зверненням зробити попереднє оформлення.
Відповідно до ДКБО, зняття валюти з рахунку без комісії можливе при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. Саме тому, після поповнення коштів їх можна буде зняти без комісії через повний календарний місяць.
Нам дуже шкода, що у Вас лишилось негативне враження про нашу роботу. Проте Національний Банк України не обмежує проведення операцій з доларами США 1996 року випуску. Це означає, що усі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження приймаються в касах банка без жодних обмежень щодо року випуску банкнот (окрім тих, що вилучені іноземною державою з обігу після дати, оголошеної банком-емітентом відповідної валюти) та їх номіналу.
Коментарі (20)
Банк для которого законы Украины, не играют роли.
Прийдя в отделение банка, начал пытаться понять как так получилось что мне ещё так много нужно платить, вот тогда и оказывается, что для банка не играет роли не указ Президента не закона Украины, если я взял кредит, я был обязан платить не смотря не на что.
В общем я заплатил почти что за двое часов. Ведь банку плевать на все и на всех, на все законы. Я конечно рассчитался с банком полностью. Но считаю что позорище что в столь тяжёлое время для людей, для страны, ещё и пытаться обогатиться.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та все перевірити. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Коментарі (7)
Не тримайте особисті кошти у цьому банку «ПУМБ» !!!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Коментарі (5)