Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LHovorun 17 травня 2023, 11:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Владелец карты взял предоплату за батут, потом сказал, что отправил случайно за свой счет, выслал номер ттн новой почты, и попросил перекинуть на карту еще сумму доставки. В итоге вечером при проверке ттн оказалось, что никто ничего не отправлял…
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2023, 13:40
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали заявку до Департаменту безпеки нашого банку. Також радимо Вам звернутись до Кіберполіції для написання заяви про протиправні дії.
Anna19800 17 травня 2023, 11:10
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 18
Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2023, 11:56
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
Лилия Литвин 15 травня 2023, 21:22
Сменили реквизиты оплаты торгового кредита и меня никак не уведомили.
Ранее я по шаблону с приложения другого банка оплачивала долгое время кредит, но в этом месяце не прошла оплата, но деньги сняты со счета.
И теперь названивают операторы с целью немедленного погашения задолженности, иначе будут насчитываться штрафы.
Теперь из-за ошибки Пумба, решает вопрос другой банк, с которого был совершен платеж.
Повторно платить я не собираюсь.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 травня 2023, 18:20
Вітаємо, Ліліє!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
fred77 15 травня 2023, 9:48
Заблокували рахунки, причину не повідомляють. По телефону всі данні випатили, сказали зайти в відділення, а я за кордоном, тоді кажуть напишить на емаїл, а з якого такого часу електронка стала більш безопасна чим по телефону. Такі проблеми були і з другими банками, але все решалось по телефону і не таким угрюмим оператором. ПУМБ хто з вами ще співпрацює? ви самі відстали в Україні. Перший відсталий банк …
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:58
Вітаємо!

Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Проблема вирішена
Olena15041993 11 травня 2023, 15:02
На початку війни банк пумб запровадив кредитні канікули на 3 місяці (в період яких було не сплачувати кредит) я ознайомившись на сайті з інформацією що при використанні кредитних канікул не будуть нараховуватись ніякі відсотки використала дану послугу (на 2 місяці). Коли лишилось два останні платежі мені почали нараховувати штраф що я не дотрималась пільгового періоду по кредиту на 2 місяці. Тобто банк нараховує штраф щомісяця протягом 2 місяців за використання кредитних канікул. Прикриваються війною в країні і обкрадають клієнтів! Не раджу зв‘язуватись з даним банком!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 травня 2023, 11:00
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Ми розберемося в ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 9 травня 2023, 10:50
Таки получилось пройти ее. Лечебная критика работает
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 травня 2023, 11:48
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви задоволені даним процесом! Ми постійно покращуємо наші сервіси та робимо їх ще більш комфортними для наших клієнтів. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Alinka02 8 травня 2023, 15:04
Детские вовсе банки совбез на числил ещё в пятницу в 11:00 на всех банках получили детские кроме пумб в группах все говорят что один пумб не выплатил когда я позвонила туда мне сказали что на карту прийдут протяжном трёх рабочих дней хотя не один банк по закону не имеет права по закону задерживают соц выплату больше трёх часов когда перечисляет соц выплату в бан у меня ребенок шесть месяцев у которого закончился смесь и у меня не капельки мне что ему говорить Потерпи три побочных дня Пумба не чего не случится пумбу важнее подержать детские на проценты они умрут бедные если не поставят, а дети пускай покричат не чего сними не случится они з голоду не умрут, а мы да не кому не советую этот банк и все кто получает детские это подтвердят
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 травня 2023, 10:31
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо зворотній зв'язок про результати перевірки.
Проблема вирішена
avdeeva86 8 травня 2023, 12:36
После неудачной попытки купить военные облигации в ПриватБанке, я решила попробовать сделать это через Пумб. Оказалось тут тоже не все так просто. На сайт банка много пиара и бесполезной информации. А вот чтобы узнать размер банковской комиссии при покупке облигаций сроком на год мне потребовалось три дня. Это десятки смс разными каналами связи, потраченные часы на вычитку бесполезных и второстепенных ответов, регулярная и ошибочная переадресация на якобы специалистов и профильные отделы. Одним словом — бедлам. Основная проблема в том, что я нахожусь за границей. С горем пополам мне удалось получить ответ. Банк якобы не берет комиссию по этому виду ценных бумаг. Хотя это неполный ответ. Меня интересовали все возможные расходы. Однако купить облигации я все равно не могу. Оказывается нужно посетить отделение банка для этого. Абсурд какой то. Главное, чтобы оформить депозит посещать банк не обязательно. А для покупки облигаций надо явиться в отделение. Нет слов. Выходит, что через пумб я тоже не могу поддержать армию. Хоть и являюсь клиентом банка. Мне интересно куда смотрит нбу и Минфин??? Не думаю, что я одна такая
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 травня 2023, 13:49
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо функціонал нашого застосунку ПУМБ Online та уже працюємо над реалізацією купівлі ОВДП у ньому, тому просимо слідкувати за оновленнями.

Хочемо звернути Вашу увагу, що у ПУМБ Online є можливість підтримати ЗСУ, переказавши кошти у відповідні благодійні фонди: головне меню- «Підтримка України».

Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо Вам гарного дня!
Qevgeniy86 7 травня 2023, 19:49
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 18
Хочу Вам описати ситуацію, відкрив я рахунок в Пумбі користувався декілька місяців, потім без ніякого попередження фін моніторінг заблокував мені карти, всі документи я надав які маю, але почалися різні запитання незрозумілого змісту, договора куплі продажу чи у Вас є. Я надав але толку ніякого небуло, 10 разів я дзвонив на тех підтримку але видповіді так і не дочекався, на картці були також кошти, які теж не повертають, ці кошти я збирав на автомобіль нашим воїнам на ЗСУ, в підтвердження тому у мене є відповідна відзнака (медаль) за допомогу ЗСУ.
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 травня 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 травня 2023, 17:02
Вітаємо, Євгене!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та моніторинг їх фінансових операцій на предмет відповідності до наявної у банку інформації.
Також банк зобов’язаний перевіряти діяльність клієнтів, включно з інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями.

Ми провели внутрішнє розслідування та виявили, що Ваша інформація у скарзі містить пункти, яких Ви не вказали в письмовому поясненні, наданому 10.02.2023р стосовно походження коштів на Ваших рахунках.
Задля збереження банківської таємниці, ми написали Вам у приватні повідомлення перелік документів, які потрібно додатково надати для засвідчення Ваших доходів. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksandr000 6 травня 2023, 13:28
5355086023698763
карта мошенника. по профилю женщина, живущая в Киеве. взяла 100грн предоплати за товар, и перестала виходить на связь
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 травня 2023, 16:22
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями, проте дана картка не нашого банку. Просимо перевірити правильність написаного номеру картки та надіслати нам у приватні повідомлення або звернутися до Кіберполіції.
LadyMariupol 3 травня 2023, 19:48
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Хочу поделиться собственной историей. В июне 2022 г ПУМБ заблокировал доступ в PUMB Digital (ФОП) без объяснения причин. После долгих поисков моего менеджера (ни у кого из Мариуполя не было связи и интернета несколько месяцев), мне дали контакт нового менеджера, который при первом же звонке потребовал явиться в отделение в г. Запорожье для очной идентификации. На замечание, что я пожилая женщина, у меня больной муж и мне тяжело передвигаться, не то что доехать в Запорожья, тем более через линию фронта он сказал, что все уже озвучил. 1 января 2023 г был заблокирован мой личный счет и карта, на которую я получаю пенсию. Месяцы звонков в банк, написания обращений на info@fuib.com о предоставлении официальной причины блокировки доступа к счету ни к чему не привели и ответ на сегодняшний день я так и не получила. В апреле 2023 г я в течении недели посетила 3 отделения ПУМБа в г. Львов, прошла идентификацию, написала собственноручно новое заявление на получение информации о причине блокировки счетов (ФОП и личного), но месяц спустя так и не получила ответ. Счета остаются заблокированными и мой менеджер возлагает вину на меня потому, что Львовские отделения с ним не связались и нужно было проходить другой вид идентификации. В данный момент я выехала на лечение за границу и смогу приехать во Львов только через несколько месяцев. Средств к существованию практически не осталось, деньгами в данный момент помогает сын. Написала заявление в банк с требованием закрыть счета и перечислить остатки на мой счет в другом банке, но уже месяц нет ответа по данному заявлению, а менеджер, который заблокировал счета половине Мариуполя (у кого были остатки свыше 100 тыс грн на счету) ухмыляется и продолжает выдвигать новые требования.
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 13:25
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
vlas30051980 3 травня 2023, 7:17
14 марта 2022 года были блокированы карты.Сагласно законапроэкту КМУ от 02.03 2022г.№ 198р банк обязан предоставить физичним особам здийснювати видаткови опирации з рахункив! На мои запросы о разблакировке карт банк не реагирует!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 травня 2023, 9:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Wa6425 1 травня 2023, 20:07
Решила написать отзыв на приложение ПУМБ онлайн.Вначале о хорошем.Пополнение мобильного, перевод с карты на карту, коммунальные услуги без комиссии.Я советовала банк родственникам и друзьям, но … Безопасность денежных средств на картах стремится к нулю.Я никогда ранее не сталкивалась с тем, чтобы заставляли (вначале предлагали как вариант), а потом категорически, без вариантов заставляли поменять пароль со сложного, состоящего из цифр и букв на примитивный и простой, состоящий только из пяти цифр. И это в интернет банкинге, где предлагают хранить деньги на картах ??? На многих сайтах, не имеющих отношения к деньгам, невозможно составить простой пароль, а тут банкинг!!! Как такое возможно ??? И пишут, что пользоваться этим кодом не обязательно, но придумать обязательно.Если для меня он не нужен, то для кого я должна придумать этот код вместо пароля ??? Для мошенников? Чтобы они не напрягались? На претензии и жалобы один ответ: Вам перезвонят и так уже 6 рабочих дней!!! Я в шоке.Я не могу войти в ПУМБ онлайн.Если вопрос не решится, то прийдется снять все свои деньги, так как считаю этот банк не надёжным в плане безопасности и никому не посоветую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 травня 2023, 20:52
Вітаємо!

Нам прикро, що впровадження нової системи авторизації у застосунку ПУМБ Online залишило у Вас негативні емоції та викликало сумніви у безпеці нашого банку. Хочемо зауважити, що можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. Так як при першому вході у застосунок з нового пристрою необхідно ввести OTP-код, який приходить на фінансовий номер телефону у вигляді СМС-повідомлення. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID або за відбитком пальця (TouchID).

Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вирішити проблему зі входом у застосунок.
Проблема вирішена
1607Lena 1 травня 2023, 13:47
Пошла сегодня в банк хотела оформить депозит. Хорошо что не подписала договор. Оформили новую карту, затем повели к кассе, положили на нее деньги (при этом не предупредив ни о чем), а затем (после того как деньги положили на так называемую карту) выяснилось что пин-кода от карты нет и логина и пароля от онлайн-кабинета тоже нет, так как когда-то мой отец оформил карточку в этом банке и указал мой номер телефона (картой вообще не пользовался) и отца уже 5 лет как нет в живых. Удалить номер у него они не могут, горячая линия ничем не помогла. Вот так и получается бесплатный депозит. Ни денег, ни решения проблемы. Ответ шокировал — ждите решения службы поддержки, сколько ждать неизвестно. Зато теперь есть кусок пластика, которым не можешь пользоваться.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 травня 2023, 15:55
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
zig4free 1 травня 2023, 9:39
Открыть карту онлайн можно, а закрыть нельзя.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 травня 2023, 13:44
Вітаємо!

Повне закриття карткового рахунку відбувається у відділенні банку. До цього моменту Ви можете заблокувати видану до рахунку пластикову чи віртуальну картку в мобільному додатку ПУМБ Online. Для цього слід натиснути в додатку на відповідну картку, потім — на коліщатко в нижньому правому кутку картки та повзунок «Статус».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dzd 28 квітня 2023, 11:17
Черговий неблагонадійний клієнт ПУМБ, після мінімальної передоплати на картку зникає
5355 2802 1267 5290
представляється Єгоров Вадим
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 травня 2023, 11:18
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Для консультації щодо повернення коштів просимо Вас повідомити про деталі переказу службу безпеки банку за номерами:

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Андрій Миколайович В. 26 квітня 2023, 17:10
Для баланса решил написать положительный отзыв (после нескольких отрицательных отзывов другим банкам). Не буду писать, что банк безупречный, но пока, пожалуй, лучше остальных. А я пользуюсь, наверное, услугами 10 банков. И несколькими банками регулярно. Если Моно не брать в расчет (это все же нео-банк), то ПУМБ лучше других оф-лайн банков. Косяки есть, конечно же, но ПУМБ меня огорчал меньше остальных. Терминалы в отделении ПУМБа нужно сделать удобным, и начать принимать 500 грн купюры. И банкоматы, конечно же, должны быть с возможностью приема денег. В этом большое отставание.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 квітня 2023, 13:15
Вітаємо!

Дякуємо Вам за відгук! Нам приємно, що Вас влаштовують наші послуги. Ми постійно покращуємо наші сервіси і намагаємося надавати якісне обслуговування нашим клієнтам. На даний момент клієнти нашого банку можуть без обмежень поповнювати рахунки через наші термінали 500 та 1000 грн купюрами. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення стосовно покращення наших послуг. Бажаємо Вам гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алексей Т 26 квітня 2023, 15:17
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 104
После предыдущего сообщения банк написал на сайте Минфин и в сообщениях на фэйсбук о том, что мои счета будут закрыты и необходимо подойдут в обслуживающее отделение для того, чтоб написать заявление о переводе средств на другой счёт.
После прихода в банк 18.04 и ожидания в очереди около часа, сотрудники сообщили, что им чего-то не хватает для того, чтоб осуществить перевод.

20.04 мне на Фэйсбук написал пумб, что можно подойти в отделение, однако я попросила, чтоб сотрудники отделения связались и подтвердили такую возможность. В Итоге 26.04 позвонил сотрудник и говорит снова, что не хватает каких-то документов.
У меня просто нет цензурных слов охарактеризовать действия этого банка и его сотрудников.
Как такое может быть, что сотрудники отделения и сотрудники, которые пригласили в отделение, говорят разную информацию?
21й век, свяжитесь друг с другом и уточните информацию.
Деньги почти год заморожены по надуманным причинам.
Справку о доходах свою предоставила уже дважды +контракты брата (Моряка)

Прошу закрыть мои счета и сделать так, чтоб я пришла один раз в банк написала заявление о переводе и забыла этот банк как страшный сон.
ПУМБ
Відповідь банку
27 квітня 2023, 20:05
Вітаємо! Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.
Ми надіслали в особисті повідомлення Вам інформацію, щодо документів які необхідно надати для розблокування рахунку.
Проблема вирішена
zakarluyka 26 квітня 2023, 10:27
Зранку 26 квітня 2023 додаток ПУМБ повідомив про списання з карти 44,42$ (був вказаний якийсь сайт), я одразу ж зетелефонував на гарячу лінію і попросив відмінити транзакцію оскільки ніяких покупок/підписок не проводив (тим більше у валюті), одразу ж повідомив що це шахрайські маніпуляції. Мені відповіли що кошти списано і транзакцію відмінити не можуть, я був здивований адже вказана була покупка валюти, а вона відбувається всередині самого банку. Все що зробили це заблокували карту та пообіцяли звернутися до отримувача коштів за їх повенненням, результат мають надати протягом тижня.

Закінчивши розмову, я перейшов на сайт який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ як отримувач незаконно списаних коштів. На головній сторінці одразуж зустрів напис «…If you reached this site because you have a charge on your credit card statement from *назва сайту* and have questions, you’ve found the right place. Cancelling Membership…» (Якщо ви потрапили на цей сайт через те, що у виписці з вашої кредитної картки є стягнення плати від *назва сайту*, і у вас виникли запитання, ви знайшли правильне місце. Скасування членства?). Ніякого скасування насправді не існує, навіть більше — функції «підписка» немає.

Сподіваюся банк поверне кошти, адже користуюся послугами досить давно і ситуація змушує задуматися про безпеку банку.

*назву сайту який був вказаний в повідомленні додатку ПУМБ не вказую через те що він є шахрайським
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 квітня 2023, 12:54
Вітаємо, Володимире!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком. Радимо Вам звернутися до Кіберполіції та написати заяву стосовно даного випадку.
Полезный комментарий
zakarluyka 12 травня 2023, 19:03
Проблему вирішено і кошти повернуто
Проблема вирішена
mashynya 24 квітня 2023, 17:08
меньше двох років тому зверталась, щоб перестали мені телефонувати та видалили мої данні. І ось ніколи знов, телефонують і шукають невідому особу. Просила по доброму не телефонувати мені. Ні ці упороти не чують. Ви чисті виродки, я меж тим очікую дитину. Ні ці кляті виродки телефонують і шукають якусь особу, увага вишенка на торті «бо вона чи воно залишело мій мій номер телефону і вини не можуть її знайти. Міні що робити вагітній побігти казна кого знайти? Піду до поліції бо це свавілля терпіти не буду
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 квітня 2023, 17:58
Вітаємо!

Нам прикро, що цей випадок залишив у Вас негативну думку про наш банк. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝