Розблокування картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 20 червня 2022, 15:04
- #
Банк 17.06.2022року передав інформацію до СБУ?
Чи Банк затягує час?
Наразі запит до СБУ зроблено?
Чи Банк затягує час?
Наразі запит до СБУ зроблено?
Якщо Ви вже надали всі необхідні документи, то запит на СБУ зроблено.
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 20 червня 2022, 15:28
- #
Підкажіть зазвичай скільки часу Банк чекає відповіді від СБУ. Я розумію, що кожен випадок різний часовий проміжок часу, але зазвичай середній проміжок який. Мені потрібно розуміти коли кошти розблокуються?
Це потрібно уточнювати в СБУ. Може бути і декілька днів, і декілька тижнів.
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 21 червня 2022, 15:08
- #
Доброго дня. Нова інформація стосується обслуговування клієнітів на гарячій лініі. 17.06.2022року банк мені заблокував картку 5355280208332492. Того ж дня мною були надані документи походження коштів та написана заява на розблокування. Крім того через відділення банку № 4 (Львів) банку були надані ще дві заявки. З 17.06.2022року банк можна сказати відключів мені можливість доступу до гарячої лініі: відповідає компютерний оператор «Поліна» і після 3−4 хвилин невдалих спроб з'єднання з реальною людиною-оператором просто «сухий» текст, що картка заблокована і зверніться до відділення і обрив з'єднання. Прошу відреагувати представників банку і надати змогу спілкування з реальним оператором для отримання інформації по моїм заявкам (120/99/56.4.4.1 та 120/98/56.4.4.1 від 20.06.2022р). Крім того була ще заявка до банку № 1191257216 від 20.06.2022р. У відділенні № 4 у Львові співробітники не мають доступу до скарг і звернеть: вони тільки надсилають інформацію, але нічого не вирішують і не мають доступу до надання клієнтам інформації. Прошу повідомити мені на якому етапі знаходяться вирішення проблем по заявкам і чому я не маю можливості спілкуватись з реальним оператором? Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Картка № 5355***2492.
p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.