Ненадходження коштів до отримувача за сплату комунальних послуг через мобільний додаток ПУМБ online
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
07.05.2022 мною, як клієнтом банку ПУМБ, через мобільний додаток ПУМБ online був здійснений платіж за спожиту електроенергію до ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», про що свідчать квитанції отримані від банку (№ 133664568, № 133664769). Станом на теперішній час — на 20.05.2022 кошти до отримувача (ТОВ «Запоріжжяелектропостачання») не надійшли. Як наслідок, я є боржником електричної енергії з вини банку та ризикую залишитися без електропостачання. Скарга стосовно зазначеного питання була залишена і на сайті ПУМБ ще 14.05.2022, але банк на дану скаргу не відреагував. Прошу сприяти вирішенню викладеної проблемної ситуації із забезпечення отримання ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» сплачених мною коштів.
Написати коментар
Коментарі - 2
Я уже поднимал вопросы о крайне неудобной оплате за коммунальные в ПУМБ. , Но вы,
Vklad4ik, можете быть спокойны — деньги ваши дошли, просто у ПУМБа дурацкое обновление состояние счета- только через месяц в шаблонах ПУМБа можно увидеть , что платеж прошел . А вообще жалобы оплаты коммунальных в ПУМБе доходят уже до сотен. И самое паршивое- в ПУМБе прикидываются дураками — просят прислать свои данные, скрины платежей, и еще кучу всего. Ты присылаешь все это , а ПУМБ… ложит *** на это и ничего к лучшему не меняется.
А регулярные «выпадения» шаблонов платежей, которые каждый месяц надо вводить заново из-за этого ? А обновления состояния счета аж через месяц ? Но ПУМБу все по фигу . Реакции на улучшение приема коммунальных платежей-ноль
Vklad4ik, можете быть спокойны — деньги ваши дошли, просто у ПУМБа дурацкое обновление состояние счета- только через месяц в шаблонах ПУМБа можно увидеть , что платеж прошел . А вообще жалобы оплаты коммунальных в ПУМБе доходят уже до сотен. И самое паршивое- в ПУМБе прикидываются дураками — просят прислать свои данные, скрины платежей, и еще кучу всего. Ты присылаешь все это , а ПУМБ… ложит *** на это и ничего к лучшему не меняется.
А регулярные «выпадения» шаблонов платежей, которые каждый месяц надо вводить заново из-за этого ? А обновления состояния счета аж через месяц ? Но ПУМБу все по фигу . Реакции на улучшение приема коммунальных платежей-ноль
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |