Відсутній зворотній зв’язок по скаргах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Я не отримав відповідь на свої чотири (!) скарги:
1245572350 від 25.02.2022
1151814951 від 09.03.2022
491670 від 13.04.2022
491686 від 13.04.2022.
Суть скарги наступна:
25.02.2022 мною була виконана покупка в продавця Binance (далі Продавець) віртуальної криптовалюти у розмірі 1000 USDT з карти ПУМБ (далі Банк) 4314 **** **** **70. Продавець зазначив суму платежу по покупці у розмірі 31519,4 грн, з урахуванням комісії Продавця (зобр.1). Дата та час на чеку у форматі UTC+1.
Натомість від заявленої продавцем суми Банк списав з картки 4314 **** **** **70 суму у розмірі 37030 грн.
Спершу я подумав що сталася помилка, та Продавець списав з мене більше, ніж вказав у чеку. Звернувшись до техпідтримки Продавця я отримав відповідь, що ним отримана саме та сума, що була вказана у чеку, а саме 31519,4 грн. Було рекомендовано звернутися в Банк для уточнення причини.
Я зателефонував у підтримку Банку 25.02.22 у 18:16, та детально пояснив усю ситуацію оператору Максиму. Протягом 20 хвилин Максим уточнював інформацію, попросив ще додатковий час, та сказав що перетелефонує коли все вияснить. О 18:43 Максим зателефонував, та сказав що зараз відбувається масовий збій стосовно таких операцій. Він зафіксував скаргу стосовно цієї ситуації, сказав що мають повернути кошти, та розглянути скаргу протягом п’яти робочих днів. О 18:52 мені надійшов лист про оформлення звернення під номером 1245572350. І я почав чекати відповіді від Банку.
Прочекавши до 09.03.22, тобто сім робочих днів, замість п’ятьох, та не отримавши жодної відповіді на своє звернення о 10:34 я повторно зателефонував до підтримки Банку. Оператор Юлія відповіла мені що зараз, у зв’язку з високим навантаженням розгляд скарг виконується не п’ять робочих днів, а десять, і сказала що треба ще почекати. Та запропонувала оформити скаргу про відсутність зворотного зв’язку на свою попередню скаргу. Я погодився на це, і Юлія оформила звернення під номером. Я продовжив чекати на відповідь від Банку.
Не отримавши відповідь на жодну зі своїх скарг 16.03.22 о 10:46 я знову зателефонував у підтримку Банку. Оператор Анастасія відповіла мені, цитую «З двадцять четвертого лютого НБУ зафіксував курс на відмітці тридцять п’ять гривень за долар. Саме по цьому курсу у Вас і були списані кошти».
Ця інформація не відповідає дійсності, тому що по-перше, на сайті https://about.pumb.ua/info/currency_converter станом на 25.02.2022 вказано курс продажу 30.85 гривень за долар.
По-друге, на офіційному сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.02.2022&period=daily станом на 25.02.2022 вказано курс 29.2549 гривень за долар.
Та по-третє, Банк відправив на користь Продавця саме суму, розраховану по курсу 30.85 гривень за долар, яка, як я писав вище, дорівнює 31519,4 грн.
Виходячи з усього вище вказаного, Банк додатково стягнув з мене суму у розмірі 5 510,6 гривень.
Приносимо вибачення за очікування, ми шкодуємо що склалася дана ситуація. Наші колеги вже зв'язалися з Вами і продовжують розбиратися в ситуації, як тільки буде прийтято рішення з Вами зв'яжуться.
Дякуємо.