Заблокированы личные средства. Банк не имеет права называться украинским
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
А вот банк ПУМБ в этой непростой ситуации, наконец, показал свое истинное лицо, заблокировав счета своих клиентов вообще!!! Моя кредитная карта, по которой погашены все задолженности и имеется остаток моих личных средств — ЗАБЛОКИРОВАНА банком! Расплатиться картой за продукты и лекарства, даже собственными средствами не получается. Приходит отказ в обслуживании. В техподдержке по телефону и в отделении банка при личном контакте сотрудники банка мне сообщили о том, что моя карта заблокирована и использование в том числе личных средств невозможно. В просьбе разблокировать карту мне было отказано. На вопрос, когда это можно будет сделать, мне ответить не смогли…
Користування кредитним лімітом відновлено для активних клієнтів. Сума кредитного ліміту розрахована індивідуально для кожного клієнта. Кредитні кошти доступні для розрахунків в торговельних мережах, інтернет-покупок та оплат послуг у ПУМБ Online. Зняття готівки та перекази коштів з кредитного ліміту тимчасово обмежені. Особисті кошти на кредитних картках можуть бути використані для всіх типів операцій.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Для цього просимо Вас відправити в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату та суму операцій, що були відхилені, а також дату та час звернення до служби підтримки. Ми обов'язково все перевіримо та в усьому розберемося.