Погане обслуговування і умови
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Питання — чому ж ви не допомогли літній людині, а спостерігали ? Можливо тому що у вас є «хороша кредитна історія, є своє житло, авто, земля, як фоп я отримую високі доходи» та вам потрібні видовища ?
І як Ви це уявляєте?) Заходить людина у відділення банку і кидається на допомогу людині, яку «консультує» працівник банку. Що б Ви зробли на моєму місці, на Вашу думку?)
- +
- 0
- troeschina
- 8 січня 2022, 15:17
- #
Сейчас столько «помощников» звонят из мест отдаленных, что не хватало чтоб с пожилыми людьми ещё кто-то левый терся возле терминалов.
Думали б, прежде чем такое советовать.
- +
- +1
- Сергей emerald
- 30 грудня 2021, 17:25
- #
Вопрос про «контакти людей, які зі мною не проживають,» меня тоже сильно смутил (((благо близкие родственники со мной не проживают, а что делать тем у кого таких нет? давать контакт приятеля? а приятелю оно то зачем?
а вот помогать пожилому незнакомому человеку у банкомата… тут сотрудница может и охрану вызвать, и будет права…
а вот помогать пожилому незнакомому человеку у банкомата… тут сотрудница может и охрану вызвать, и будет права…
Ну от що за людина цей автор ((йому з цілком обґрунтованих причин відмовили у видачі картки, а він, як маленька дитина, рішив пожалітися (ай -яй- яй, бубочку образили), та щей зробити «западло» бідній дівчині менеджеру, яку 100% після цього розглядатимуть під мікроскопом всі інстанції. Така ментальність, «мені відмовили, то я вам тут усім нагаджу». Особа, яка «має кредитну історію, авто, землю і т.д.» такою поведінкою лише показує низький рівень власної культури.
А дівчатам, що консультують клієнтів банку, бажаю терпіння, залізних нервів, підтримки від керівництва і поменше таких от фопів. Усім добра!!!
Пані Юля, з Новим роком Вас (користувач Ukon знайшов час прочитати, зареєструвався 1 січня 2022 та залишити тільки один відгук, хто б це ж міг бути?!))))
Як би це не банально звучало, але я сам відмовився надавати контакти. І Ви своєю поведінкою та словами спровокували, щоб я залишив відгук про вашу роботу. Не тому, що я «така нещасна дитина-бубочка», якій ніхто не хоче давати картку, а тому, щоб «бідна дівчина менеджер», під наглядом всіх інстанцій, надалі буде слідкувала за тим, що вона говорить і як. Я залишив негативний відгук не за те, що не видали карту, а за те — як обслуговували мене та іншу людину.
Ще один раз повторюю, відгук про роботу пані Марії полягав у грубому відношенні до літньої людини (на мою думку), та те, що вона зробила акцент на тому, що банку потрібні контакти для перевірки «благонадійності» клієнта. Претензія до самого банку полягає в тому, що для оформлення картки, потрібні контакти людей, які зможуть щось там пітвердити. Мій досвід базувався на роботі з іншими банками, де таке не вимагалося.
Так, я «гаджу», коли, на мою думку, щось відбувається не так як воно має бути. І я це аргументую, наводжу факти, а не керуюсь виключно емоціями. Які Ви факти чи аргументи навели, що я не правильно зробив у тій ситуації (на вашу думку)?! Лише банальні образи — і Ви ще пишете, про «низький рівень культури». Це право кожного, писати скарги на погане обслуговування.
Як би це не банально звучало, але я сам відмовився надавати контакти. І Ви своєю поведінкою та словами спровокували, щоб я залишив відгук про вашу роботу. Не тому, що я «така нещасна дитина-бубочка», якій ніхто не хоче давати картку, а тому, щоб «бідна дівчина менеджер», під наглядом всіх інстанцій, надалі буде слідкувала за тим, що вона говорить і як. Я залишив негативний відгук не за те, що не видали карту, а за те — як обслуговували мене та іншу людину.
Ще один раз повторюю, відгук про роботу пані Марії полягав у грубому відношенні до літньої людини (на мою думку), та те, що вона зробила акцент на тому, що банку потрібні контакти для перевірки «благонадійності» клієнта. Претензія до самого банку полягає в тому, що для оформлення картки, потрібні контакти людей, які зможуть щось там пітвердити. Мій досвід базувався на роботі з іншими банками, де таке не вимагалося.
Так, я «гаджу», коли, на мою думку, щось відбувається не так як воно має бути. І я це аргументую, наводжу факти, а не керуюсь виключно емоціями. Які Ви факти чи аргументи навели, що я не правильно зробив у тій ситуації (на вашу думку)?! Лише банальні образи — і Ви ще пишете, про «низький рівень культури». Це право кожного, писати скарги на погане обслуговування.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Поки це усе відбувалося, я підійшов до іншої працівниці відділення, яка шукала мою заявку і очікував. Але виявилося, що мені треба підійти до іншого столу. Як на зло, до того ж столу навпроти терміналу.
Я надав свої документи, відповідав на питання пані Марії, і начебто усе було добре. Поки вона мені не сказала, що потрібно залишити два контакти людей, які зі мною не проживають, але можуть підтвердити мою БЛАГОНАДІЙНІСТЬ (бо це така політика банку). І я зрозумів, що я не хочу тут обслуговуватися. Всякі «монобанки» просто «розбалували» своїми сервісом і послугами. В мене хороша кредитна історія, є своє житло, авто, земля, як фоп я отримую високі доходи, проте цього мало)) бо треба 2 «лєвих» контакти, які скажуть, що я благонадійний)))
Я надіюся десь це почують чи прочитають і банк змінить свою політику, або не змінить)) Як мінімум пані Марія має хоча б зателефонувати літній людині, вибачитися і більше не вести себе так грубо.