Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування і умови

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
jarikus 30 грудня 2021, 12:59
Доброго дня! 30/12/2021 о 11:30 я прийшов у відділення оформити картку. Те, що я побачив з порогу одразу дало зрозуміти, що краще йти з цього місця. Біля входу стояв термінал, а за ним літня людина років так 60. І одразу стало помітно, що йому важко розібратися в ньому і замість того, щоб допомогти людині, працівниця, стіл якої був навпроти терміналу, майже у грубій формі кричала на пенсіонера — «ну що ви не бачите», махала руками, щось пальцем показувала і тому подібне. Після кількох хвилин такого спілкування, ця «богиня» нарешті дозволила собі встати, підійти до терміналу і допомогти.

Поки це усе відбувалося, я підійшов до іншої працівниці відділення, яка шукала мою заявку і очікував. Але виявилося, що мені треба підійти до іншого столу. Як на зло, до того ж столу навпроти терміналу.

Я надав свої документи, відповідав на питання пані Марії, і начебто усе було добре. Поки вона мені не сказала, що потрібно залишити два контакти людей, які зі мною не проживають, але можуть підтвердити мою БЛАГОНАДІЙНІСТЬ (бо це така політика банку). І я зрозумів, що я не хочу тут обслуговуватися. Всякі «монобанки» просто «розбалували» своїми сервісом і послугами. В мене хороша кредитна історія, є своє житло, авто, земля, як фоп я отримую високі доходи, проте цього мало)) бо треба 2 «лєвих» контакти, які скажуть, що я благонадійний)))

Я надіюся десь це почують чи прочитають і банк змінить свою політику, або не змінить)) Як мінімум пані Марія має хоча б зателефонувати літній людині, вибачитися і більше не вести себе так грубо.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 грудня 2021, 13:58
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час, щоб розповісти нам про ситуацію, яка склалася. Надана Вами інформація дозволяє нам розпочати розслідування. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо зворотній зв'язок.

Коментарі - 6

+
+1
Takuru
Takuru
30 грудня 2021, 14:40
#
Питання — чому ж ви не допомогли літній людині, а спостерігали ? Можливо тому що у вас є «хороша кредитна історія, є своє житло, авто, земля, як фоп я отримую високі доходи» та вам потрібні видовища ?
+
+14
jarikus
jarikus
1 січня 2022, 21:09
#
І як Ви це уявляєте?) Заходить людина у відділення банку і кидається на допомогу людині, яку «консультує» працівник банку. Що б Ви зробли на моєму місці, на Вашу думку?)
+
0
troeschina
troeschina
8 січня 2022, 15:17
#
Сейчас столько «помощников» звонят из мест отдаленных, что не хватало чтоб с пожилыми людьми ещё кто-то левый терся возле терминалов. Думали б, прежде чем такое советовать.
+
+1
Сергей emerald
Сергей emerald
30 грудня 2021, 17:25
#
Вопрос про «контакти людей, які зі мною не проживають,» меня тоже сильно смутил (((благо близкие родственники со мной не проживают, а что делать тем у кого таких нет? давать контакт приятеля? а приятелю оно то зачем?

а вот помогать пожилому незнакомому человеку у банкомата… тут сотрудница может и охрану вызвать, и будет права…
+
+1
Ukon
Ukon
1 січня 2022, 10:57
#
Ну от що за людина цей автор ((йому з цілком обґрунтованих причин відмовили у видачі картки, а він, як маленька дитина, рішив пожалітися (ай -яй- яй, бубочку образили), та щей зробити «западло» бідній дівчині менеджеру, яку 100% після цього розглядатимуть під мікроскопом всі інстанції. Така ментальність, «мені відмовили, то я вам тут усім нагаджу». Особа, яка «має кредитну історію, авто, землю і т.д.» такою поведінкою лише показує низький рівень власної культури. А дівчатам, що консультують клієнтів банку, бажаю терпіння, залізних нервів, підтримки від керівництва і поменше таких от фопів. Усім добра!!!
+
+41
jarikus
jarikus
1 січня 2022, 22:27
#
Пані Юля, з Новим роком Вас (користувач Ukon знайшов час прочитати, зареєструвався 1 січня 2022 та залишити тільки один відгук, хто б це ж міг бути?!))))

Як би це не банально звучало, але я сам відмовився надавати контакти. І Ви своєю поведінкою та словами спровокували, щоб я залишив відгук про вашу роботу. Не тому, що я «така нещасна дитина-бубочка», якій ніхто не хоче давати картку, а тому, щоб «бідна дівчина менеджер», під наглядом всіх інстанцій, надалі буде слідкувала за тим, що вона говорить і як. Я залишив негативний відгук не за те, що не видали карту, а за те — як обслуговували мене та іншу людину.

Ще один раз повторюю, відгук про роботу пані Марії полягав у грубому відношенні до літньої людини (на мою думку), та те, що вона зробила акцент на тому, що банку потрібні контакти для перевірки «благонадійності» клієнта. Претензія до самого банку полягає в тому, що для оформлення картки, потрібні контакти людей, які зможуть щось там пітвердити. Мій досвід базувався на роботі з іншими банками, де таке не вимагалося.

Так, я «гаджу», коли, на мою думку, щось відбувається не так як воно має бути. І я це аргументую, наводжу факти, а не керуюсь виключно емоціями. Які Ви факти чи аргументи навели, що я не правильно зробив у тій ситуації (на вашу думку)?! Лише банальні образи — і Ви ще пишете, про «низький рівень культури». Це право кожного, писати скарги на погане обслуговування.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Погане обслуговування і умови