Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ — виконавче провадження.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Dmytro000 17 грудня 2021, 17:34
Звернувся сьогодні (17.12.2021) в відділення банку- пумб з приводу блокування картки з приводу зникнення суми депозиту та незрозумілого долгу у розмірі мінус 20000грн, до цього звертався у службу підтримки результат відсутній.
Сервіс обслуговування на дуже низькому рівні, а саме співпрацівники банку ставляться зухвало порушуючи гідність клієнтів, поводяться не толерантно.
Суть проблеми:
За виконавчим провадження кошти утримували з зарплатні і маю відповідь приватного виконавця «Дійсно, борг сплачений 22.03.21, таким чином договір виключено з роботи збору.» Але картка й досі заблокована.
Хочу наголосити, що в інших банках рахунки вже 6 місяців як разблоковані і кошти нікуди не зникали, і ніхто не вішав мінус 20000грн.
Незрозумілі відповіді:
— звертайтесь до юстиції
— звертайтесь до суду
— ми діємо згідно закону, на уточнююче запитання якого закону- мовчать.
— за чим приписом заблоковано — мовчать.
Можна ще довго продовжувати, але в іншій цівілізованій країні співробітнки зробили би запрос та розблокували рахунок. Я вже не кажу про те що можна написати регуляторного акту відправити його на мінфін, чи в юстицію для вирішіння питання.
Питання не вирішуєтсься вже досить тривалий час бездіяльність співробітників не має меж.
ПУМБ
Відповідь банку
17 грудня 2021, 17:57
Вітаємо! Розуміємо Ваші емоції та те, що ситуація не приємна. Будемо раді допомогти Вам та розібратись в ситуації детальніше. Напишіть нам, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону, а також, дату та час останнього звернення на гарячу лінію. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.

Коментарі - 6

+
0
Dmytro000
Dmytro000
17 грудня 2021, 18:46
#
Вітаю!
Останне звернення на гарячу лінію було 16.12.2021р.,
У відділення звертався 17.12.2021р.
P/S. Звертаю вашу увагу на те, що звертаюсь я саме з приводу розблокування картки, анулювання незрозумілого боргу, та повернення моїх коштів. А не з приводу застосування штрафних санкцій до некомпетентних співробітників банку.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
18 грудня 2021, 11:26
#
Вітаємо! Дякуємо за уточнення. Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
+
0
Dmytro000
Dmytro000
21 грудня 2021, 17:43
#
«Вітаємо! Дякуємо за уточнення. Відповіли Вам в особистих повідомленнях.»
— Вы что издеваетесь, ничего я не получал, почему игнорируете
Чекаю на відповідь
Нагадую, що звертаюсь я з приводу розблокування картки, анулювання незрозумілого боргу, та повернення моїх коштів.
+
0
Dmytro000
Dmytro000
21 грудня 2021, 18:12
#
Я звертався 30.03.2021 року відповіли що звернення в роботі.
Відповідь отримаю протягом 30 днів.
Пройшло 8 місяців, скільки вам треба часу для виправлення цієї неприємної ситуації.
Чекаю на відповідь
Нагадую, що звертаюсь я з приводу розблокування картки, анулювання незрозумілого боргу, та повернення моїх коштів.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 грудня 2021, 10:29
#
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях, перевірте, будь ласка.
+
0
Dmytro000
Dmytro000
22 грудня 2021, 19:33
#
Вітаю!
Якщо Ви вважаєте це відповіддю то так:
Re: ПУМБ — виконавче провадження
«… 07.02.***1 на підставі платіжних вимог було списано ***0.00 грн та ***34.69 грн. У зв’язку з частковим погашенням суми боргу, на поточний момент залишкова сума боргу складає ***2,67 грн»
Суть проблеми:
Не зрозуміло «було списано ***0.00 грн та ***34.69 грн» адже кошти зникли з депозитної картки та з зарплатної.
Не зрозуміло скільки ще повинен сплатити «залишкова сума боргу складає ***2,67 грн"У мене немає кредитної картки в банке ПУМБ, як можливий мінус, якщо в інших банках кошти було заблоковано і незникають.
Не зрозуміло яка сума списана неналежному стягувачу — особі, що не має визначених Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» підстав для ініціювання переказу коштів з рахунку платника;
Не зрозуміло коли розблокують картки та повернуть кошти
За виконавчим провадження кошти утримували з зарплатні і маю відповідь приватного виконавця «Дійсно, борг сплачений 22.03.21, таким чином договір виключено з роботи збору.»
Але картка й досі заблокована.
Хочу наголосити, що в інших банках рахунки вже 6 місяців як разблоковані і кошти нікуди не зникали, і ніхто не вішав мінус 20000грн.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / ПУМБ — виконавче провадження.