Мінфін - Курси валют України

Встановити

Тимчасовий блок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DjSerji 12 грудня 2021, 14:12
Доброго часу доби! Користуюсь банком ПУМБ уже ХХХ роки. Маю офіційний дохід і зарплату отримую на карту цього ж банку.
Кілька років тому купив криптовалюту, а саме біткоін (BTC), щоб в майбутньому при збільшенні курсу її продати. Не займаюсь майнінгом, професійною торгівлею, а лише купив, щоб потім її обміняти на гривні.
Більше семи місяців тому після росту біткоіну (BTC), вирішив обміняти криптовалюту на фіатну валюту (гривні). Угоду провів офіційно через біржу localbitcoin.com, на якій зареєстрований особисто. Знайшов об’яву для обміну криптовалюти по собівартості на момент проведення угоди, шляхом переказу за допомогою SWIFT (мені надіслали переказ SWIFT, а я після його отримання у відповідь надсілав BTC).
Після отримання переказу 19.04 SWIFT отримав запит від банку для пояснення даного переказу, який мені надійшов.
В свою чергу надав всі дані щодо обміну у відділення банку.
На жаль, мій рахунок заблокований, тому що зараз триває «розгляд» і я не можу отримати відповідь до цього часу. Кілька разів телефонував на підтримку ПУМБ, ходив у відділення, писав на пошту, але, на жаль, отримую лише ігнор.
Так як картка ПУМБ — зарплатна і мені комфортно користуватися послугами цього банку, хотів би отримати відповідь, якомога швидше.
Будь ласка, служба підтримки ПУМБ", пришвидшіть вирішення питання. Якщо необхідно надати будь-які документи ще-я готовий. Але не ігноруйте!

Дякую, буду очікувати на вирішення тимчасової проблема.
З повагою, Сергій.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 грудня 2021, 14:48
Вітаємо, Сергію! Ми залюбки допоможемо Вам краще розібратися у статусі Вашого рахунку. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та адресу відділення, у якому Ви надали пояснення щодо походження коштів. Ми обов'язково розглянемо дану ситуацію та надамо Вам зворотній зв'язок.

Коментарі - 4

+
0
DjSerji
DjSerji
13 грудня 2021, 12:22
#
Доброго дня. Всю інформацію надав в особисті повідомлення. З нетерпінням буду очікувати на вирішення даного питання.
+
0
Upsing
Upsing
14 грудня 2021, 16:27
#
7 месяцей блокировки? так долго не должны удерживать средства
+
+15
DjSerji
DjSerji
16 грудня 2021, 13:12
#
Средства дали вывести, но решение не принимали. Теперь приняли решение.
Банк вирішив закінчити співпрацю.
+
0
DjSerji
DjSerji
5 січня 2022, 23:08
#
Проблема не вирішена зі сторони ПУМБ. Отримую лише шаблонні відповіді в особисті повідомлення від спеціаліста, який представляю ПУМБ.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку