Проблема з зарахуванням коштів на карту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| PLN | 11.47 | 11.77 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Кошти незараховані ще й досі(а вже 3,12,2021р) Банк відправник надав повні супровідні документи (квитанція про списання коштів) та при зверненні на гарячу лінію даного банку. аналогіно отримано підтвердження про списання коштів в той самий день.
При спробі вияснення долі грошей, я звернувся на гарячу лінію вашго банку (ПУМБ), де милим голосом віртуальний оператор Поліна поставила ряд питань, які взагалі не стосувалися суті мого дзвінка. Нареші, мене переключили на «звичайного"(людину оператора Юлію (2,12,2021р) яка мене запевнила, що мої кошти можуть бути в обробці до 3(трьох!!!) днів. Сьогодні вчерговий раз звернувся на гарячу лінію — пройшло 3 дні з дати переміщення коштів, і наступний оператор Марина, вислухала суть мого питання, уточнила мої дані і сказала чекати — «з Вами зв2яжеться» представник банку що займається процесом зарахуваненя коштів. Сьогодні третій день переказу коштів, робочий день добігає закінчення, попереду вихідні ДВА дні, а зв2язуватись так ніхто і неспішить… Ще раз перевіряю всій онлайн рахунок, а там 0 грн.00коп.
Підкажіть шановні працівники банку ПУМБ чи хто цю скаргу буде читати, я дочекаюся своїх коштів на рахунку чи можливо хоча б дзвінка відповідальної людини? Чи Вам на клієнта байдуже???
Вдячні Вам, що звернули нашу увагу на описану Вами ситуацію. Дійсно, грошові перекази які здійснюються через сторонні сервіси або з карт інших банків, можуть зараховуватися до 3-х робочих днів.
Будемо раді допомогти Вам та перевірити всю інформацію. Залишені Вами данні в заявці дають нам можливість все перевірити найближчим часом. Зворотний зв'язок обов'язково надамо Вам в особистих повідомленнях, будь ласка, очікуйте.