Перешкоджають відмові від маркетингового непотребу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Добрий день, дані відправила.
Дякую, що відреагували, а також що витримали належний тон, як і належить у розмові з клієнтом — очікувала негативу (під моїм відгуком про роботу «Монобанку» на мене напала армія його ботів, тому нехай «Монобанк» повчиться у вас, що треба реагувати на клієнтське незадоволення, а не нападати).
Щодо прецеденту. Персональні дані тримача ID знаходяться на чіпі - інакше не було би сенсу преходу на діджітал-методи. Паперовий додаток потрібен, якщо в організації нема пристроїв для зчитування інфорації з чіпів (переважно це невеликі структури). У вашого бнку таких пристроїв немає? Ви невелика структура?
Установи і організації припиняють надсилати маркетингові пропозиції за дзвінком клієнта або його зверненням в електронній пошті, не вимагаючи документів і тим самим не створюючи зайвої бюрократії. І лише ПУМБ цього зробити не може — але по факту не хоче.
Дякую, що відреагували, а також що витримали належний тон, як і належить у розмові з клієнтом — очікувала негативу (під моїм відгуком про роботу «Монобанку» на мене напала армія його ботів, тому нехай «Монобанк» повчиться у вас, що треба реагувати на клієнтське незадоволення, а не нападати).
Щодо прецеденту. Персональні дані тримача ID знаходяться на чіпі - інакше не було би сенсу преходу на діджітал-методи. Паперовий додаток потрібен, якщо в організації нема пристроїв для зчитування інфорації з чіпів (переважно це невеликі структури). У вашого бнку таких пристроїв немає? Ви невелика структура?
Установи і організації припиняють надсилати маркетингові пропозиції за дзвінком клієнта або його зверненням в електронній пошті, не вимагаючи документів і тим самим не створюючи зайвої бюрократії. І лише ПУМБ цього зробити не може — але по факту не хоче.
Вітаємо! Ми завжди раді відповісти на Ваші запитання та зробити нашу співпрацю більш комфортною для Вас. Згідно чинної процедури, для ідентифікації клієнта-власника ID-картки також необхідно надати оригінал документу про місце реєстрації проживання. Для більшої зручності власники ID-карток можуть пройти ідентифікацію з використанням мобільного додатку «Дія». Останній варіант наразі доступний для всіх послуг, що надаються у відділення банку, окрім оформлення кредитних рахунків, проходження процедури актуалізації данних (переідентифікації) та касових операцій. Ми активно працюємо над тим, щоб невдовзі запровадити авторизацію через «Дія» для всіх типів послуг. Також ми неодмінно надамо Вам додатковий зворотній зв’язок стосовно відключення маркетингової комунікації одразу після завершення перевірки. Дякуємо за розуміння!
Вітаю всіх — банк і тих, хто читає.
Банк вирішив позитивно моє питання, дякую. З установою справу мати варто — реагує на запити клієнтів, виправляє нестиковки.
Банкові. На жаль, «Дія» поки що не викликає довіри — це треба зливати у мережу свої персональні дані, а гарантії захищеності нема, ще не таких взламували. Українські застосунки робляться «на коліні» (як от офіційний застосунок «Вдома»). Тому лячно. Чим менше посередників — тим краще. Можливо, банк розгляне можливість напряму через операторів вирішувати питання (чи створювати клієнтські заявки), які активам банку якоїсь потенційної небезпеки не становлять (ті ж маркетингові розсилки) — як от роблять ваші партнери, конкуренти чи установи з інших сфер. Це погляд клієнта — сам інцидент вичерпано, дякую ще раз. І ще раз з наступаючими — аби Святий Миколай на пару із Санта Клаусом успішно розглянув всі корпоративні і персональні листи))
Банк вирішив позитивно моє питання, дякую. З установою справу мати варто — реагує на запити клієнтів, виправляє нестиковки.
Банкові. На жаль, «Дія» поки що не викликає довіри — це треба зливати у мережу свої персональні дані, а гарантії захищеності нема, ще не таких взламували. Українські застосунки робляться «на коліні» (як от офіційний застосунок «Вдома»). Тому лячно. Чим менше посередників — тим краще. Можливо, банк розгляне можливість напряму через операторів вирішувати питання (чи створювати клієнтські заявки), які активам банку якоїсь потенційної небезпеки не становлять (ті ж маркетингові розсилки) — як от роблять ваші партнери, конкуренти чи установи з інших сфер. Це погляд клієнта — сам інцидент вичерпано, дякую ще раз. І ще раз з наступаючими — аби Святий Миколай на пару із Санта Клаусом успішно розглянув всі корпоративні і персональні листи))
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Далі. Якщо паспорт клієнта — картка ID, то для відмови від маркетингових розсилок кров з носа треба ще й паперовий додаток (за ним треба пертись в епідемію через півкраїни в місце прописки/реєстрації), о як! Без цієї бумажки вимкнення розсилок неможливе. Між тим, рахунок ви відкрили мені без всіляких паперових додатків — вся ж інформація є на чіпі ID. Чи ви так вже хочете, так вже хочете втюрювати своє маркетингове сміття, що перешкоджєте відмові від нього всіма примітивними способами? То я просто заблокую ваші повідомлення, і ви все одно не будете мені нічого втюхувати, забудьте. Що мені треба від банку, вирішую Я, а не ваші маркетологи.
І доведіть до толку вашу віртуальну Поліну, бо пересилає до нецільового фахівця, клієнт тратить зайвий час, аби потрапити туди, куди треба. Чули дзвін з цими віртуальними помічниками, а толку з цього.