ПОВНИЙ КРАХ ТА РОЗЧАРУВАННЯ!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я Єрмола Надія Михайлівна, є багато років клієнтом данного банку. З Повагою, ставлюсь до данного банку, та з глибокою вдячністю до Вас!!! Та у кожної історії є як біла так і чорна сторона медалі. Хочу розповісти свою ситуацію, яка сталась в травні м-ці, 2021 року. Я придбала подарунок дорогим, кумам, скориставшись розстрочкою на 24 м-ці з можливістю 3-х м-ного льготного періоду. Так як це м-ць травень 1 -го числа, відповідно я в липні м-ці 2021 року, зателефонувала в банк з прохання надати мені інформацію -яку суму необхідно внести та на яку дату, щоб запобігти відсотки, та закрити платіж льготним періодом. Отримала наступне: на 01 серпня 2021 року, повинна в повному обсязі бути вся сума, яка є на картковому рахунку. НАГОЛОШУЮ-БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЩО НА МОМЕНТ РАНІШЕ ЧИ ПІЗНІШЕ, КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ БЕЗ ЇХНЬОГО ПОДАЛЬШОГО ВИКОРИСТАННЯ!!! Я, зі своєї сторони виконала умови які мені проговорив співробітник банку. 3- серпня 2021 року, маючи досвід незрозумілих ситуацій з банком, я перетелефонувала, щоб 100 відсотково запевнитись, чи все добре на рахунок моєї рострочки. Отримала відповідь, Надія Михайлівна, все закрито автоматично, та без жодних відсотків. Я перепитала, чи є необхідність, самолічно зявитись у відділення банку, та погодити усі питання, на що отримала відповідь-РОЗСТРОЧКА ЗАКРИТА АВТОМАТИЧНО, ПОТРЕБИ ЙТИ В БАНК-НЕМАЄ на 03.08.2021 року!!! Пройшов м-ць, початок вересня, прийло сповіщення на пумб в особистому кабінеті. Що мені нараховано відсоток в розмірі 474 грн., я чуть не впала. Звоню співробітнику із запитанням, отримую відповідь-ТО ПОМИЛКОВА СМС, ВАМ НІЧОГО НЕ НАРАХОВАНО. Але на зміну балансу, я не звернула уваги, чи було знято чи ні. Без жодних зауважень, я продовжую далі користуватись коштами, з довірою що то зняті відсотки, помилкова смс. Жовтень 11.10.2021, знову смс вам нараховано %, звоню в банк з запитанням. Кажуть: ТАК У ВАС НЕЗАКРИТА РОЗСТРОЧКА!!! І В ЗВЯЗКУ З ЦИМ ВАМ НАРАХОВАНО ПРОЦЕНТИ, Питаю: ЦЕ ЯК??? залишаю скаргу з запитом розібратись в даній ситуації та АНУЛЮВАТИ ДАНІ -%,. Пройшов час, та мені ніхто відповіді не надав. ні по телефону- ніяк!!! звоню знову в банк, мені знову кажуть зараз розберемось і на протязі 5 днів, надамо відповідь. знову-бездіяльність!!! телефоную знову-кажуть- можливо недосвідчений співробітник надав вам недостовірну інформацію!!! шановні, питання: чому у вас такі працюють??? чи маю я нести відповідальність за не правильно надану інформацію вашим співробітником??? звоню знову, прошу: прослухайте мою розмову зі співробітником, де чітко вказано, вся вище вказана інформація-що у мене все закрито на -3.08.2021 року!!! відповіді-немає!!! іду в банк, пишу пояснення-на 05.11.2021 поки відповідь, неотримала, в письмовому пояснені та усному. звоню знову в банк в 20 числах жовтня, з питанням, що з моїми скаргами. мені співробітник повідомляє: ваша розстрочка не закрита, є вихід, закрию її зараз, щоб уже не йшли відсотки!!! переведу як зняття готівки, лишень заплатіть 10700 на протязі двох днів. кажу: як таке може бути, по другому кругу??? все одно плачу 11 000 грн при цьому за два дні. вуаля!!! на к-ць жовтня 31−01 листопада -нове щастя -знову знімає 474 грн!!! знову!!! три м-ці з серпня -мені знімають відсотки!!! мені дуже гірко, від даної ситуаціїї, мене обманули!!! кошти знімають-за що??? я ніколи не буду тепер клієнтом данного банку, та не буду радити нікомуууууууууу!!! чекаю на справелливе та чесне рішення банку, прошу анулювання усіх відсотків!!!
Відповідь банку
PUMB
6 листопада 2021, 9:22
Доброго дня! Надіє Михайлівно, нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашою кредитною карткою. Ми щиро бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ІПН та номер телефону, з якого Ви зверталися на гарячу лінію, а також адресу відділення, котре Ви відвідували. Ми обов'язково в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- valutafinance
- 7 листопада 2021, 23:35
- #
Меня тоже vip клиента, банк обманул 3 раза, в течении 3 месяцев, первый раз обманули с кредиткой на 8тыс. гр, 8 операторов, есть запись разговора, говорили, что не будет процентов, писал обращение в надбавки, сказали мы не имеем права вмешиваться во внутреннюю деяльность банка, далее содрали пару гривен, пока не позвонил не возвращали и недавно еачислили -10гр типа я пользовался овердрафтом, который у меня уже заблокированый несколько лет с положительным балансом, но после жалобыв вернули деньги, а сколько таких, кто не обращается? бежать нужно с этого банка!!@@
- +
- 0
- valutafinance
- 11 листопада 2021, 0:56
- #
Меня vip клиента, банк обманул 3 раза, в течении 3 месяцев, первый раз обманули с кредиткой на 8тыс. гр, 8 операторов, есть запись разговора, говорили, что не будет процентов, писал обращение в Нацбанк, сказали мы не имеем права вмешиваться во внутреннию деяльность банка, далее содрали пару гривен, пока не позвонил не возвращали и недавно начислили -10гр типа я пользовался овердрафтом, который у меня уже заблокированый несколько лет с положительным балансом, но после жалобыв вернули деньги, а сколько таких, кто не обращается? бежать нужно с этого банка!!@@
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |