Просто Жахливи Недобанк!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
При оформленні картки мав розмову з 3 спеціалістами. Останній спеціаліст з відділу безпеки навіть перепитувала умови, щоб переконатись чи я їх зрозумів. В застосунку також умови не прописані… В результаті отримую гарний мінус через, як на мене, важливу умову «пільговий період відсутній при знятті готівки з картки» яку мені усі ці «спеціалісти» не повідомили. Тобто, я прийшов до висновку, що заробіток банку заснований на брехні та маніпуляціях. Обходьте стороною цей #недобанк.
Відповідь банку
PUMB
4 листопада 2021, 16:59
Вітаємо! Ми зацікавлені у тому, щоб у повному обсязі забезпечити кожного клієнта необхідною інформацією, тому, окрім індивідуальної консультації, надаємо її також у відкритих джерелах. З ДКБО, тарифами обслуговування та детальними умовами обслуговування кредитних карток можна ознайомитися на офіційному сайті банку («Звернення та безпека» — «Документи») та у веб-версії особистого кабінету ПУМБ Online («Налаштування» — «Документи та тарифи»). Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату отримання консультації та номер телефону (якщо це була телефонна консультація) або адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми перевіримо повноту наданої інформації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- MykolaRiabokon
- 22 листопада 2021, 14:36
- #
Є продовження історії: Мені зателефонували з банку і повідомили, що нібито мають запис розмови оператора зі мною, в якій оператор повідомляв про «відсутній пільговий період на зняття готівки», але якщо я бажаю прослухати запис то маю приїхати за 75 км в їхнє відділення (це в 21 столітті). Потім був дзвінок, де мені намагались «впарити» ще якусь послугу цього недобанку. Висновок залишається незмінним — гімно, а не банк!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |