Мінфін - Курси валют України

Встановити

Йшов 7-й день, а стати клієнтом не можу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
eliteknight 5 жовтня 2021, 8:30
Банк вказує, що новий клієнт може оформити карту і т.д. через додаток, але він не працює. Співробітники гарячої лінії рекомендують йти у відділення. Серйозно?
І це ваш вихід із ситуації?

PS: хотів оформити депозит, але банку бачу це не цікаво.
ПУМБ
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 9:56
Вітаємо! Розуміємо, що ситуація неприємна. Будемо раді допомогти Вам в її вирішенні. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону, модель телефону, та суть помилки, що виникла.
Крім того, дійсно, в якості одного зі способів розв'язання проблеми, Ви можете звернутись у найближче відділення банку або зв'язатися з технічним відділом, відправивши лог. Наші спеціалісти завжди раді допомогти Вам.

Коментарі - 7

+
0
Nolox
Nolox
5 жовтня 2021, 11:46
#
Представник банку пише: «Ви можете зв’язатися з технічним відділом, відправивши лог. Наші спеціалісти завжди раді допомогти Вам». Уви, На жаль надати лог абсолютно неможливо. Ця «процедура» передбачає таке: 5 разів тицьнути по екрану, після чого появиться форма для відправки. У цій формі, щоб описати суть проблеми, не встигаєш набрати хоча б в 2−3 слова, як додаток «вивалюється» на початковий екран вводу Логін/Пароль і все починаєш заново. Мені так і не вдалось відправити цей лог. Пишеш на info@fuib.com, детально описуєш суть проблеми, надаєш скриншоти помилок. Реакція — НОЛЬ! Дублюєш через тиждень — реакція НОЛЬ! Телефонуєш на гарячу лінію. Все, що може відповісти оператор: «Ми передамо інформацію у відповідний підрозділ». І все. Із грудня місяця 2020 року прошу розробників: для сплати комунальних платежів: включіть у свій довідник ще одну компанію, яка, до речі, знаходиться не десь там у далекому селі, а у Києві. Реакція — НОЛЬ! Зателефонували якось із банку та пропонували кредит. Заодно поцікавились, чи є якісь зауваження щодо роботи із банком. Розповів про те, що написав вище. Пообіцяли, що обов’язково відповідь від розробника буде. Через тиждень отримав від info@fuib.com відповідь типу: «Розробник не зобов’язаний реалізовувати те, що пропонує клієнт, і тим більше не зобов’язаний надавати відповідь». Кінець фільму. Для прикладу: у Monobank цю «процедуру» (заведення нової компанії та створення шаблону для оплати) розробник реалізував за 5 днів. ПУМБ. ДумайТЕ!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
5 жовтня 2021, 13:01
#
Вітаємо! Перепрошуємо за можливі непорозуміння. Будемо раді допомогти Вам розібратися докладніше в даній ситуації. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер телефона для зворотного зв’язку, а також приблизну дату та час останнього звернення на гарячу лінію. Ми обов’язково все перевіримо та зі всім розберемося. Крім того, для реєстрації сервісу необхідно використовувати квитанцію для оплати (видану постачальником послуг), або офіційний лист від постачальника послуг до вимог призначення платежів і зазначенням реквізитів рахунку. Відправте нам, будь ласка, фото квитанції та ми неодмінно додамо постачальника для оплати в мобільний додаток ПУМБ online.
+
0
Nolox
Nolox
5 жовтня 2021, 13:50
#
Дякую за оперативне реагування, чого, на жаль, не можна сказати, коли звертаєшся до підтримки і на info@fuib.com. Все те, про що ви зараз тут запитуєте — квитанції для оплати від постачальника послуги, квитанція про оплату із всіма реквізитами (рахунки, призначення платежу і т.п.) — ВСЕ це я надавав на вищевказану адресу і неодноразово. Але там — або, вибачайте, тупо мовчать, або вже після того, як «втрутилась» оператор, коли я розповів про проблему — вони так і заявили, що НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ як відповідати на звернення клієнта, так і НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ реалізовувати їх пропозиції. Так розробник не повинен поступати! Якби пропонувалось доопрацювання самого програмного забезпечення — так, тут розробник сам вирішує чи реалізовувати таке, чи ні. Але і тут відповідь однозначно повинна була б бути. Це — елементарна повага до свого клієнта-користувача. А мною пропонувалось лише доповнення їхнього ж довідника отримувачів послуг. Тому сенсу надавати в черговий раз все це — я не бачу і вже не актуально. Я вже сказав, що Monobank проблему вирішив за 5 днів, через Viber я надав квитанцію від постачальника і квитанцію про оплату. без всяких там офіційних листів від постачальника послуг чи вимог до призначення платежу. Їм цього було ДОСТАТНЬО. Бажаю успіхів розробникам.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
5 жовтня 2021, 14:23
#
Дякуємо Вам, що розповіли нам про ситуацію яка виникла раніше, ми обов’язково звернемо на це увагу. А також, обов’язково перевіримо рівень та якість обслуговування наших колег.
+
0
Mivlor
Mivlor
6 жовтня 2021, 23:30
#
Прикол))) Человек столкнулся с не адекватной поддержкой в 2020 м, а в октябре 2021го всё тоже самое))) Я думал, что времена «застоя» в прошлом, а нет))) Таки кто-то может себе это позволить)))
+
0
PB562
PB562
7 жовтня 2021, 13:04
#
Дежавю. Представник банку наводить таке: «…для реєстрації сервісу необхідно використовувати квитанцію для оплати (видану постачальником послуг), або офіційний лист від постачальника послуг до вимог призначення платежів і зазначенням реквізитів рахунку». Про Щ О ви говорите? Хто із розробників вашого мобільного додатку реагує на ці вимоги? Приведу конкретний приклад. Послуга «Постачання холодної води та водовідведення». У квартирі 2 лічильники води — на кухні та у коридорі. Відповідно для «Київводоканалу» я повинен надати окремо показники по обох лічильниках. Але ваш додаток дозволяє ввести лише для ОДНОГО лічильника, в той час як, наприклад, у додатку Monobank — та хоч 10 їх введи. Добре, вводимо сумарні показники по обох лічильниках, хоча таке «Київводоканал» не завжди влаштовує, особливо, коли у тебе виникли розбіжності в показниках. Але це півбіди. «Фішка» полягає в тому, що у призначені платежу взагалі ніде нічого навіть і не згадується про лічильники та їх показники. Про призначення платежу — взагалі краще мовчати: формується таке собі стандартне призначення платежу, змінити яке неможливо. Показав одного разу ТАКУ квитанцію «Київводоканалу». З першого разу догадайтесь, якою була їх реакція? — «І ЩО ти нам хочеш цим показати/доказати»? І за СКІЛЬКИ м3 ти заплатив? Звертався до розробників — мовчать, як риба об лід. Так що «не стреляйте в программиста — он рисует, как умеет». Це все, що можу сказати про розробників мобільного додатку.
+
0
PB562
PB562
7 жовтня 2021, 13:11
#
Щоб не бути голослівним — привів би тут або фото, або саму квитанцію про оплату за таку послугу. Але, на жаль немає тут такої можливості.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.6
PLN 10.1 10.6
USD 41.3 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Йшов 7-й день, а стати клієнтом не можу