Дуже дивна позиція банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Мова йде про неможливість клієнтами банку вчасно, до 18:00, погасити кредит, оскільки як і не працював сам додаток «ПУМБ Online», так і сама «технічна проблема» просто тупо відхиляла платежі, які в цей час клієнт старався відправити.
Цитую представника банку:
1.
…« Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства. К сожалению, на данный момент наблюдается технический сбой. Наши IT-специалисты делают все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее.»
Шановний банк!
Якщо ви визнаєте, що причина чи технічний збій — з вашого боку, а не з боку клієнта — тоді на ЯКІЙ ПІДСТАВІ і за ЩО банк нараховує штрафні санкції? Клієнт надсилає вам переказ, хоче погасити кредит, а ви — просто ВІДМОВЛЯЄТЕСЬ його прийняти. І ЧИЯ тут провина?
Я розумію, що програмне забезпечення в цьому випадку «відпрацювало» правильно: все, що до 18:00 — нормально, а все, що після — штрафні санкції.
Але саме тут з боку банку повинен спрацювати ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР.
І ваші кредитні спеціалісти та IT-спеціалісти повинні зробити «…все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее…» та зняти помилково нараховані штрафні санкції.
Я сам працю у банку (по іронії — у відділ карткових систем) і подібні нештатні ситуації мені дуже добре знайомі.
Але завжди у таких випадках виконавці відповідних підрозділів проводками ПОВЕРТАЛИ клієнтам помилкові нарахування.
2.
«…В связи с подобными обстоятельствами мы всегда рекомендуем нашим клиентам вносить минимальные платежи заранее.»
Шановний банк.
Для прикладу: Monobank дозволяє погасити кредити до 23:59 останнього дня місяця — 30-го чи 31-го, якщо у місяці 30 днів чи 31 день відповідно.
Приватбанк — до 23:59 25 числа.
Можу навести ще ряд банків, кредитки яких у мене є.
Але у ЖОДНОМУ із них немає такого поняття, як «до 18:00 30 числа».
Та, навіть якщо і так, я, будучи вашим клієнтом майже рік, завжди погашав кредит саме 30 числа і майже завжди в інтервалі 17:00 — 18:00.
Але жодного разу тоді у банку в останній розрахунковий день не було «технічних збоїв» типу того, який стався у вас 30 вересня 2021 року.
«Стадіон — так стадіон»: до 18:00 — так до 18:00.
Якщо у банку все в порядку із програмними комплексами, а клієнт до 18:00 не погасив кредит — ЖОДНИХ ЗАПИТАНЬ НЕМАЄ.
Але якщо клієнт ХОЧЕ вам заплатити, а ви через власні технічні проблеми не можете прийняти його платіж — ВИНИ КЛІЄНТА ТУТ НЕ ПОВИННО БУТИ!
І це — принципова позиція, це — правило будь-якої фінансової установи, яка працює цивілізовано. А не тієї установи, яка самостійно створює «технічні проблеми» в останній розрахунковий день і тим самим перекладає власну проблему тепер вже на плечі клієнта.
На превеликий жаль у ЖОДНОМУ коментарі представника банку я не почув РОЗУМІННЯ банком проблеми, яка мала місце 30 вересня.
«…Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства…» — це не одне і те саме і цього для клієнта, вибачайте, замало.
А головне — я не почув від представника банку, а, відповідно — і від самого банку — ЗАПЕВНЕННЯ, що проблема буде вирішена для клієнта і нараховані штрафні санкції будуть зняті.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими сервісами. Дійсно, для ненарахування відсотків по кредитній карті слід повністю погасити заборгованість на кінець пільгового періоду таким чином, щоб сума платежу була повністю зарахована станом на 18:00 30-го числа. Це можна зробити у нашому мобільному додатку, або у Viber-бот ПУМБ, касах та терміналах самообслуговуваннях, що встановені у відділеннях ПУМБ, а також — за допомогою терміналів наших партнерів IBOX, EasyPay, City24, Sistema, Приват24.
Ми цілком розуміємо Ваші емоції, пов'язані із технічними роботами у системі ПУМБ Online, що вплинули на можливість погашення картки до завершення пільгового періоду 30.09.21, і щиро бажаємо допомогти Вам. Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми детально розберемося у ситуації, про яку Ви повідомили, та надамо зворотній зв'язок.