З вини банку нараховано захмарну комісію по кредитній картці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
===У всіх банках, від яких я маю кредитні картки, повернути кредит можна до 23:59 останнього дня місяця. У Приваті — до 23:59 25 числа.===
А у ТАС до 16:00. Это как бы право банка устанавливать то самое время время «ч».
===Звичайно — сплачувати ці відсотки я не буду===
А потом набегут еще дополнительные штрафы.
===І це при тому, що за 10 місяців у мене не було жодної заборгованості, я порекомендував декільком своїм колегам відкрити таку кредитну картку і вони це зробили.===
Ну это же не имеет никакого отношения к делу.
===Чомусь я умаю, що 30 вересня не у одного мене були проблеми із погашенням кредиту.
Радий буду почути відгуки від таких «споріднених душ».===
Проблемы были в основном у тех, кто дотянул до последнего и знал только один способ погасить задолженность. Интернет-банкинг работал и СЭП с других банков приходили.
А у ТАС до 16:00. Это как бы право банка устанавливать то самое время время «ч».
===Звичайно — сплачувати ці відсотки я не буду===
А потом набегут еще дополнительные штрафы.
===І це при тому, що за 10 місяців у мене не було жодної заборгованості, я порекомендував декільком своїм колегам відкрити таку кредитну картку і вони це зробили.===
Ну это же не имеет никакого отношения к делу.
===Чомусь я умаю, що 30 вересня не у одного мене були проблеми із погашенням кредиту.
Радий буду почути відгуки від таких «споріднених душ».===
Проблемы были в основном у тех, кто дотянул до последнего и знал только один способ погасить задолженность. Интернет-банкинг работал и СЭП с других банков приходили.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Але 30 вересня 2021 року — ЩО сталось у банку? — це просто загадка.
Передбачаю, що не один я попав у такі «умови» 30 вересня, якщо судити із слів робота при зверненні на гарячу лінію.
Суть така:
У всіх банках, від яких я маю кредитні картки, повернути кредит можна до 23:59 останнього дня місяця. У Приваті — до 23:59 25 числа.
30 вересня до 18:00 (саме такий час «Ч» у ПУМБі) я повинен був погасити кредит за кредитною карткою «ВсеМОЖУ».
Як і у всі попередні місяці 30 числа із картки одного банку робив переказ на картку ПУМБ, навіть коли виконував цю процедуру в останній день за 20−30 хвилин до 18-ї години. НІКОЛИ ЖОДНИХ ПРОБЛЕМ НЕ БУЛО!
30 вересня, починаючи із 17:20, роблю декілька переказів різними сумами, оскільки сума погашення була досить великою, а однією транзакцією можна переказати не більше 15 000 грн.
Декілька транзакціій проходять успішно, а інші — банк відхилює із причиною «Обмежене використання».
Оскільки час «піджимає» — телефоную у підтримку банку, паралельно намагаючись «протиснути» черговий переказ.
Оператор на запит, що таке «Обмежене використання»., надати відповідь не може, а підтверджує: «з боку банку є технічні проблеми, які оперативно вирішуються».
Оператор підтверджує, що бачить мої НЕУСПІШНІ транзакції, але допомогти нічим не може. На моє зауваження, чи будуть мені нараховані штрафні санкції — відповідь: «Не переживайте».
Ага, куди там «не переживайте».
З горем пополам до 19:04 я повністю погасив кредит, більше того — навіть всю кредитну лінію за карткою
При цьому я зробив майже 20 транзакцій які банк відхилив із вищеназваною причиною.
В 19:15 телефоную до оператора, яка запевняє, що все в порядку, навіть незважаючи на «просрочку» у годину, оскільки у банку були технічні проблеми.
Сьогодні, відкривши додаток «ПУМБ Online», який до речі 30 вересня був абсолютно недоступний", я був «ПРИЄМНО ВРАЖЕНИЙ» — шановний банку нарахував мені майже 3500 грн відсотків!!!
Залишив скаргу у оператора, номер скарги — № 1143006829.
Звичайно — сплачувати ці відсотки я не буду, так як банк створив собі технічну проблему, яка в результаті лягла на плечі клієнта.
І це при тому, що за 10 місяців у мене не було жодної заборгованості, я порекомендував декільком своїм колегам відкрити таку кредитну картку і вони це зробили.
Якщо питання погашення цієї заборгованості не буде вирішено банком — я закрию всі свої рахунки у цьому банку, рекомендуватиму зробити таке і своїм знайомим, та залишу за собою право коментувати ситуацію у банку ПУМБ на інших фінансових форумах.
Надіюсь на порозуміння відповідних спеціалістів банку.
P. S.
Чомусь я умаю, що 30 вересня не у одного мене були проблеми із погашенням кредиту.
Радий буду почути відгуки від таких «споріднених душ».
Дякуємо, що розповіли про цей випадок. Згідно умов договору для подовження пільгового періоду необхідно погасити заборгованість таким чином, щоб її сума була повністю зарахована та опрацьована на рахунку кредитної картки до 18:00 30-го числа. Для погашення можна використовувати мобільний додаток ПУМБ Online, наш Viber-бот ПУМБ, каси і терміналах самообслуговуваннях у відділеннях ПУМБ, а також — термінали-партнери IBOX, EasyPay, City24, Sistema, Приват24.
Ми шкодуємо про те, що Ви відчули незручності під час використання нашого додатку, повністю розуміємо Ваші емоції, і бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації, що склалася. Для цього, будь ласка, надайте в особистих повідомленнях також ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми обов'язково проведемо відповідне розслідування та повідомимо Вам результат.