Обман клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Суть проблеми:
Змінилися реквізити ОСББ
Оформив по процедурі лист на пошту банку про зміну банківських реквізитів, через певний час оформив повторно цю ж процедуру…
У переміжку між оформлення листа телефонував на гарячу лінію і відповіли, що це займає 30 календарних днів…
Так і ніхто цього не зробив…
Набрав знову на гарячу лінію банку, сказала я вам оформлю прискорену заявку!!!
Запитую, а прискорена заявка це який термін розгляду — 1 день?
Відповідь оператора мене поразила — 5 робочих днів… так це ж звичайна заявка банку…
Таких заявок була не одна…
На протязі 2 -х місяців банк так і реквізити оплати не змінив…
Як можна з таким банком працювати, якщо якість обслуговування клієнтів — повний 0!!! та постійно менеджери обманюють …
Взагалі не дорожить своїм клієнтом!!!