Культура обслуговування в онлайн-чаті - нульова
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Кожного разу кидається в очі одне й те ж саме — повна відсутність культури спілкування з клієнтом та будь-якої емпатії у операторів. Слова «будь ласка», «дякую», «на жаль» і т.д. відсутні в лексиконі цих людей взагалі — а це перше, чому їх повинні були навчити при прийомі на роботу.
Неодноразово залишав з цього приводу зворотній зв’язок по завершенні чату, банк вирішив проблему дуже оригінально — просто прибравши форму для оцінки оператора.
Чуваки, у вас же люди — найбільша цінність, якщо вірити агіткам, які у відділеннях розвішані. Так вкладіть трохи коштів у їх навчання — повірте, клієнтам не все одно, «какая разніца» тут не проканає.
Уточніть, будь ласка, про який саме онлайн-чат іде мова?