Мінфін - Курси валют України

Встановити

рівень обслуговування клієнта, та допомоги у вирішенні питань

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vladimir Rudichenko 23 лютого 2021, 16:24
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 36
05.02.2021 звернувся у відділення ПУМБ з проханням посприяти у вирішенні проблеми неможливості оплати комунальних послуг, а саме опалення, через ПУМБ-онлайн — кошти повертаються назад на рахунок. Уважно вислухали суть проблеми, пообіцяли сприянню у вирішенні… і все, на цьому крапка. У період з 08.02.21 по 23.02.2021 неодноразово телефонував на гарячу лінію ПУМБ, залишав повідомлення на офіційному сайті https://about.pumb.ua/support/question з детальним описом суті проблеми, — ніякої реакції з боку ПУМБ!!! Кому цікаво — телефонуйте 097 557 61 76, розповім у деталях. Думаю, що нікому б не порекомендував даний банк
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2021, 18:36
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення номер звернення стосовно даної проблеми.
Дякуємо.

Коментарі - 2

+
0
Strelok123
Strelok123
23 лютого 2021, 18:06
#
У вас деньги хоть назад возвращаются, а у меня проблема другая и тоже кстати по отоплению. После получения карты по коду ЄДРПОУ в мобильном приложении подтянул свое коммунальное предприятие, ввожу лицевой счет, далее предлагает ввести адрес и ФИО вручную (хотя допустим за услуги потребления электричества после введения лицевого счета все остальные данные такие как адрес и ФИО подтягиваются автоматически) после заполнения всех полей предлагается ввести сумму и дальше идет оплата.
Ну ок, хорошо хоть, что почитав форум Пумба, я решил сделать тестовый платеж на 10 грн. После оплаты открываю в приложении квитанцию и вижу, что расчетный счет IBAN и МФО не совпадают с реквизитами моего коммунального предприятия, все остальные данные правильные.
На горячей линии сразу озвучили версию, что мол это ваше предприятие наверное поменяло реквизиты, но нет, я им отсылаю фото реквизитов которые по моей просьбе предоставила Теплоцентраль и не менялись со дня введения IBAN, т. е. с прошлого года. После они разводят руками и говорят, что надо написать письмо в банк на электронку, что я и сделал, приложил и фото квитанции от предприятия и фото квитанции об оплате.
Самое плохое, что в отличие от того же Монобанка, до оплаты ты не видишь реквизиты по которым проходит оплата и можешь получить сюрприз уже постфактум. К сожалению самому создать шаблон с актуальными реквизитами в Пумбе возможности нет.
+
0
grey wolf
grey wolf
28 лютого 2021, 22:26
#
Vladimir Rudichenko, у Вас тільки по опаленню не проходить оплата? У мене крім опалення ще й водопостачання і водовідведення також не проходить! Решту послуг не пробував.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / рівень обслуговування клієнта, та допомоги у вирішенні питань