Ігнорування клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
І скільки вам треба часу, щоб уточнити у колег статус звернення?
- +
- 0
- LiudmilaSL
- 19 лютого 2021, 18:28
- #
О, как знакомо! Ну Слава Богу — значит я таки не ошиблась — это самый *** банк и нет смысла продолжать с ними сотрудничество. С 20 января 2021 года я оставила более 10 «звернень» этим «звездам» большого сервиса ПУМБа. Кроме СМС (аж одна), точно такого же характера, как и ваша — решений ноль. Хотя обещаний и заверений, что Вы нам дороги, как клиент и мы все сделаем, чтобы решить вашу проблему — ноль. Я такого никогда не видела. Беру свои слова, о том, что ОЩАДБАНК самый отстойный банк назад. САМЫЙ *** БАНК УКРАИНЫ — ПУМБ (хуже него, только Полтава Банк — но им простительно — они с Полтавы, а это уже диагноз) НИКОГДА не пользуйтесь услугами пумба!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
«Шановний клієнте, Ваше звернення № 1162301488 прийнято в роботу. Ми обов’язково повідомимо Вам про результат його розгляду.»
08.02.2021 прийшло наступне повідомлення:
«Вирішення Вашого питання (звернення від 02.02.2021) потребує додаткового часу. Відповідь буде надано до 15.02.2021. Дякуємо за розуміння!»
Станом на сьогодні мало того, що проблема не вирішена, навіть відповіді банк не спромігся надати! Що це за наплювательське відношення до клієнтів?! Чи це такі нові стандарти роботи у вас?! Техпідтримка взагалі не компетентна.
Висновок: хочете втратити свій час і нерви — вам до ПУМБ!
Приносимо вибачення за довгий термін розгляду вашого звернення.
Ми уточним у колег статус звернення та надамо вам зворотній зв’язок в особисті повідомлення.
Дякуємо.