«Ясно»? Не думаю
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Олександр Д
- 2 лютого 2021, 3:18
- #
Є якісь новини?
- +
- 0
- Олександр Д
- 2 лютого 2021, 9:59
- #
Є якісь новини?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Парадокс (чи ні?), але фахівець не подзвонив ні в четвер, ні в п’ятницю, ні в суботу, ні в неділю, ні в понеділок…
В неділю я сам написав в підтримку 2 простих питання: «Чи можна уже оплачувати комуналку по акції „Ясно“?» і «Як отримати перелік інших категорій кешбеку». Відповіді мене ледве не вбили. 1) Перевірка банку виявила, що картка була оформлена не з сторінки «ясно» (дуже дивно, виходить www.pumb.ua/yasno — сторінка не банку, а ФЕЙКОВА? Навіщо я двічі казав оператору по телефону, що картка по акції «ясно»? Навіщо у відділенні мене перепитували, чи по акції я оформляв?). 2) Категорії кешбеку можна отримати індивідуально клієнтам, які отримали від банку смс з відповідними пропозиціями (звичайно, я нічого не отримував).
Логічно, я задав просте питання: «Оскільки така картка мені не потрібна — як її закрити?» — і отримав абсолютно індеферентну відповідь: «Закрити можна в відділенні з паспортом і ідентифікаційним кодом». Тобто банк без проблем готовий попрощатись з клієнтом, який менше тижня тому оформив картку… Ну нічого собі…
Я думаю ще почекати до кінця цього тижня (ну раптом щось проясниться), а тоді вже закриватиму картку. Бо є велика підозра, що з таким непрофесіоналізмом і некомпетентністю — мене з цим банком чекають ВИКЛЮЧНО неприємні сюрпризи
Ваше обращение взяли в работу. Предоставим обратную связь в личные сообщения по результатам расследования.