Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
lanamogilenko 27 листопада 2023, 10:19
11.11.2023 в 9.42 сделала оплату коммунальных услуг через систему Новаком с зарплатной карты банка Пумб. После оплаты никаких транзакций, оплат, покупок не совершала. В 15.57 с моей карты было списано 123.85 долларов, в 16.57- 195.68 долларов.На телефон пришли сообщения, что деньги списываются на покупки в Алиэкспрес. Позвонила на горячую линию банка, карту сразу заблокировали.После этого были еще попытки списания денег,(пришло сообщение на телефон) что отображено в моем личном кабинете. Заявление на возврат денег написала, в полицию тоже обращалась. 20.11.2023 деньги, списаные мошенниками пришли на карту в гривневом эквиваленте, но они заблокированы. 25.11.2023 пришло сообщение на телефон, о списании 123.85 долларов (по курсу 4619,61.гр).На моей зарплатной карте теперь баланс с минусом -4619,61 гр.Куда смотрит служба безопасности банка? Как можно доверять свои деньги банку? Где гарантия, что моя следующая зарплата не будет украдена? Звонила на горячую линию в Пумб, где меня переключали от специалиста к специалисту, в конце концов последний оператор сказала, что Пумб рассмотрел мое заявление и принял решение деньги не возвращать, посоветовала самой разбираться с организацией, куда были списаны деньги. Это вообще нормально? Зачем нужны такие банки?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 листопада 2023, 12:02
Вітаємо!

Нам дійсно шкода, що Ви постраждали від такої ситуації. Ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його у роботу відповідального спеціаліста. Після повторної перевірки списань ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком щодо рішення банку.
Полезный комментарий
PUMB 28 листопада 2023, 17:19
Вітаємо!

Ми уважно розглянули Ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, так як він відмінив оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27.11.2023р. було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Проблема вирішена
Євген Семенівський 26 листопада 2023, 19:21
Заблокировали карты без предупреждения. Мол якобы что-то подозрительно банку. Обратился один раз на гар линию, сказали что пользуйся все хорошо, но с то же время при переводе денег (ой щось пішло не так) позвонил второй раз Отвечают тож самок что все хорошо, походу издеваются думаю. Дальше решил связаться с чат ботом ., Там мне такой-то хамоватый оператор пишет что твоя карта заблокирована на 30 дней. Я ему говорю с какой стати покажите мне из-за какого платежа и т. д.. В ответ получил, слушай хочеш отчитаться за все переводы за 4 месяца. Или мы вообще заблокируем карту навсегда с моими деньгами. Вообщем хитрый банк решил прочло в наглую пользоваться моими деньгами и все. Да при этом моя и жены фирмы на данный момент обслуживаются в этом чудо банке. Что при общении с оператором я не однажды повторял что я без проблем поясню. Что 30000 грн на моей карте это мои заработанные деньги.
Вообщем осталось неделя до разблокировки карты и все (якобы может еще что они придумают) и думаю с этим банком будет разорвано, не только карты физ лиц, но и ФОПЫ обслуживать здесь не будем, ато смотри они и в оборотных средствах по фирме что-то придумают, а потом бегай и пляши с бубном.
Вообщем вердикт таков: банк отстой., можно не увидеть свои деньги.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 листопада 2023, 19:31
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність консультації. Просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 грудня 2023, 17:58
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Natalia Ichk 24 листопада 2023, 17:07
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 167
Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність.
Під час відкриття рахунків зазначеному колу осіб, у банка виникають де-які технічні труднощі, що пов’язані з ідентифікацією незалежної професійної діяльністю клієнтів.
У своєї роботі співробітники банку ПУМБ проявили професіоналізм та повагу до майбутнього клієнту, розібралися зі всіма питаннями та відкрили рахунок самозайнятої особи.

Дякую Вам!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 листопада 2023, 17:33
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли можливість оцінити зусилля наших колег. Сподіваємося на плідне продовження нашої співпраці. Працюємо для Вас!
Проблема вирішена
Paul Dmitriev 24 листопада 2023, 16:00
Оформлял кредитную карту в начале ноября для того, чтобы можно было выгодно приобретать в Розетке с хорошей оплатой частями через ПУМБ. В итоге в черную пятницу мне отказывает банк в оплате частями, хотя лимит в 30к грн сумма заказа не превышает. В сообщении мобильного приложения просто указано — отказ, активно пользуйтесь дальше услугами банка, чтобы получить одобрение потом. Офигеть просто. Набрал сотрудницу, к которой с Нетешина в Острог катался ради оформления карты — она сама не может понять, что это за фигня. Приехал к ней, повторно провели авторизацию, потому как стояло какое-то непонятное ограничение НБУ при быстрой авторизации при оформлении карты. После этого ограничение было снято и при ней попробовал снова сделать заказ с оплатой частями и снова отказ. На горячей линии что-то мне задвигали за общий лимит, мол если его не видно, значит недоступно, доступно будет в следующих обновлениях. Это бред одним словом и одно разочарование. И откройте уже у нас в Нетешине хотя бы точку выдачи! Я не говорю уже об отделении, которое у нас было и исчезло.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 листопада 2023, 17:42
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація негативно вплинула на Ваші плани та враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в причинах відмови детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу. Після отримання результатів ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 27 листопада 2023, 17:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
20 листопада, заблокували рахунок. Не було змоги написати в підтримку, тому що заблокували додаток. Всі способи комунікації обрізали. Через пошту сказали, звертатись до відділення. Звернулись до відділення, нам вказали транзакцію на яку була скарга в усному вигляді. Всі докази, що оплата була вірно зарахована надали спеціалісту. Потім прийшла відповідь повертати кошти або закривати рахунок. Для повернення коштів, потрібно надати біржі скаргу, яка надійшла на банк. Банк дану скаргу не може надати в жодному вигляді. Таке враження, що банк допомогає шахраю!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2023, 15:08
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:21
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Стриженко 22 листопада 2023, 9:27
Совсем недавно я писал отзыв и описывал свою проблему. Сотрудники банка быстро отреагировали и помогли решить вопрос, благодарен банку!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 листопада 2023, 9:53
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
armunk 21 листопада 2023, 21:02
Користуюсь дебетовою карткою (всеКартка) вже більше трьох років, і за цей час банк не допустив жодної проблемної ситуації.

Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…

Декілька речей, які можна покращити:

1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.

2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.

3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.

4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.

5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.

6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.

7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.

Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2023, 17:17
Вітаємо!

Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:

1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.

2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.

3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)

4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.

6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.

7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klient2022 21 листопада 2023, 17:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 10
Я не можу поставити додаток Пумб в телефон. Вводжу свій номер телефону, а смс код на телефон — не приходить.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 18:49
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 23 листопада 2023, 13:47
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідно інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
klinok 21 листопада 2023, 15:05
Послуга доступна тільки для власників id карти
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 16:20
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту. Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів.

Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного дня!
karina11 20 листопада 2023, 18:35
Намагалася увійти у мобільний додаток зі свого робочого телефону. З мого основного телефону в додаток входила, а на робочому видавало помилку. Декілька разів телефонувала в банк, щоб вирішити дане питання. Співробітники спрямували мене у відділення банку, де мені так нічим і не допомогли. У відділенні сказали, що через неправильне введення код паролю служба безпеки з власних міркувань повністю заблокувала рахунок. Я витратила багато часу на поїздку у відділення та спілкування зі співробітниками банку, але питання так і не було вирішено. Тільки даремно витратила час. Вже 2-ий день не маю доступу до моїх коштів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 листопада 2023, 18:42
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 листопада 2023, 11:02
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Сват 18 листопада 2023, 10:15
Якщо купити валюту у Пумбі, то чекати треба місяць- календарний, тоєсть хтось і півтора і цілий.
ПУМБ
Відповідь банку
18 листопада 2023, 12:35
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.

Хочимо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD/EUR, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD/EUR. В іншому випадку – 1%.

Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24

Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Andrii01 16 листопада 2023, 22:26
Отримав від банка ПУМБ пропозицію закрити готівковий кредит по програмі прощення. Перед оплатою уточнив відповідну інформацію на гарячій лінії і у відділенні банку, де мені підтвердили, що таку можливість маю. 27 вересня було внесено повну суму, яка була домовлена з банком (8900 грн) на касі відділення банку. Після оплати мені повідомили, що я всі зобов’язання перед банком виконав та протягом 14 днів кредит буде закрито, а документи про закриття будуть відправлені на мою адресу (повну інформацію я вказав у онлайн формі на сайті банку). З моменту оплати пройшло майже 2 місяці а кредит так і не закрили. Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості, але там окрім «чекайте» та «Ваша справа в аналітичному відділі» більше нічого не почув. Також після оплати з мене додатково було стягнено кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту (в жовтні та листопаді). Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості з приводу цього питання, але що я тільки не почув від представників банку.
Спочатку що кошти повернуть, потім що вони не підлягають поверненню, потім що повернути їх мені має виконавець, потім що кошти не повернуть, бо в мене немає карткового рахунку в банку ПУМБ, потім знову що не підлягають поверненню, потім знову що повернуть, але після того як надішлють мені документи про закриття.
Два рази їздив до відділення банку (за 55 км від дому) але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це «звоніть у відділ заборгованості».
В аналітичному відділі, як я вияснив, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав.
Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:41
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Wll4367 16 листопада 2023, 18:47
Зловмисники вкрали з банківської карти майже 13000 грн. провівши незаконні транзакції, оплатили товари моєю картою в Інтернет магазинах. Захист банком ПУМБ своїх клієнтів взагалі відсутній, надійність банка рівна «0». Звернувшись в відділення банку з заявою про незаконні дії списання коштів з моєї карти, працівники відділення мені зауважили, що я сам винен, що тримав велику суму на картці, і таке досить часто трапляється. В даному банку я відкривав депозит, тоді ж мені видали і картку, якою я не користувався, після закінчення терміну депозиту, кошти були перераховані на картку, звідки їх «благополучно» і вкрали. (встиг заблокувати карту, тому вкрали лише 13000, а так би вкрали все) Поспілкувавшись з працівниками і керівником відділення, на повернення коштів надії майже нема, тому що, за їх ствердженнями, я повинен був знову переложити гроші на депозит, оформити страховку, прив’язати sim-карту до паспорта, тоді б їх не вкрали, та і взагалі йди ти «любий друже» до поліції і там пиши заяву, це твої проблеми, а не банка.
О це таке ставлення до клієнтів, банк жодної інформації не надав, що до розгляду моєї справи
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:06
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення внутрішнього розслідування ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 листопада 2023, 21:13
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Хочемо повідомити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Anna Anna 15 листопада 2023, 21:35
Заблокували картку з особистими грошима без жодних пояснень, нібито за шахрайські дії.
Аж смішно.Якби там не були мої власні заощаджені кошти то можна забути про ваш банк але навіть 14000 я нікому не подарую.Відколи це перекази вважаються шахрайство щоб доказувати походження власних коштів.По телефону вирішити питання не можуть, у відділенні м Мукачева простояли сьогодні цілий день, обіцяли передзвонити так ніхто і не зв’язався.Що це за відношення до клієнтів.Не рекомендую нікому даний банк, бо потратите не тільки кошти, час, а і нерви.На прохання розірвати договір і повернути кошти також відмовили, це як взагалі?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2023, 21:47
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 17 листопада 2023, 11:12
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
DDR2 15 листопада 2023, 9:02
14.11.2023 поповнював як завжди свою дебетну карту АТ «ПУМБ» на 400 грн. через термінал одного з відділень АТ «ПУМБ» і не зміг перевести кошти за свій вклад «Вільний» в АТ «ПУМБ» на якому в основному зберігаю свої кошти.
В контакт-центрі АТ «ПУМБ» мені повідомили, що блокування моїх рахунків здійснив Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» і щоб дізнатися причини мені необхідно завітати до найближчого відділення АТ «ПУМБ», що я негайно і зробив.
У відділенні мені повідомили, що Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» заблокував мої рахунки та бажає дізнатися походження моїх коштів у сумі 2 899 308 грн. (ДВА МІЛЬЙОНИ ВІСІМСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ДЕВ’ЯТЬ ТИСЯЧ ТРИСТА ВІСІМ гривень). Я був шокований даною сумою, адже за все життя стільки не заробив, та ніколи не тримав на рахунках за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» подібну суму.
Працівники відділення переглянули рух моїх коштів по рахунках і теж не змогли пояснити вимогу від Департаменту фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» до мене щодо пояснення даної астрономічної суми, але пообіцяли впродовж доби з’ясувати і зателефонувати мені.
Я користуюся послугами АТ «ПУМБ» вже багато років. Були періоди, коли тримав депозити, потім їх переоформляв кілька разів, згодом почав користуватися кредитною карткою з лімітом в 10 000 грн. для побутових покупок, а також відкрив вклад «Вільний» для зручного накопичення коштів.
Іноді отримував кошти через АТ «ПУМБ» від ФГВФО із збанкрутілих банків.
Часто використовував дебетну карту АТ «ПУМБ» як інструмент для поповнення свого депозиту «Вільний» в АТ «ПУМБ» на дріб'язкові суми, адже іншого способу поповнення депозиту в банку не існує.
Іноді з дебетної картки оплачував товари на платформі ОЛХ.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно до якого і заблокували мої рахунки, іншої причини не бачу, я періодично проходжу ідентифікацію в АТ «ПУМБ» і жодного разу до мене не було жодних питань, адже походження всіх своїх коштів, які я тримаю на рахунках в АТ «ПУМБ» та/або тримав на рахунках протягом останніх місяців міг завжди пояснити. Жодних підозрілих фінансових операцій не здійснював.

Написав вчора звернення та відправив на пошту ПУМБ, в чаті сказали, що треба чекати відповідь 5 днів, я чекати стільки не буду.
Банк зобов’язаний негайно інформувати клієнтів щодо блокування рахунків, а не 5 днів вигадувати причину.
Я знаю, що представники АТ «ПУМБ» читають ці відгуки, тому прошу негайно до кінця дня розблокувати мої рахунки в АТ «ПУМБ» та надити мені доступ до моїх коштів або чітко пояснити причину відповідно до якої я повинен надати пояснення щодо походження коштів на майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було?!
Якщо жодних дій зі сторони АТ «ПУМБ» (розблокування рахунків, чітких обґрунтований пояснень, тощо) не буде до кінця дня (15.11.2023), я буду звертатися до НБУ і СКМ (Р.Ахметову буде цікаво знати, що відбувається в його банку), а згодом до ЗМІ для розголосу даної ситуації, адже вимагати пояснення у мене як у клієнта банку походження суми коштів, яка в рази перевищує загальну суму коштів за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» не тільки порушує мої права як громадянина, але й не відповідає здоровому глузду.
Чекаю, мої координати є в банку
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2023, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для ідентифікації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також по можливості вказати дату звернення до відділення та його адресу і дату консультації у контакт-центрі. Це дозволить нам ідентифікувати Ваші звернення, детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 15:25
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
22220521 14 листопада 2023, 10:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
Останнім часом зачастили проблеми з корпоративним клієнтбанком. Постійні збої призводять до того, що наші підприємства (клієнти банку) не можуть своєчасно опрацювати платежі (вхідні та вихідні). Через це ми постійно несемо матеріальні та репутаційні збитки. Технічна служба банку уникає від дачі будь яких коментарів
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2023, 16:23
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 15:18
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
MaxShad137 14 листопада 2023, 5:51
Трапилась ситуація, обмежели у виводі власних коштів, а дозволили лише розрахуватись у магазинах і торгових точках. На карту прийшло до 15к грн взагалом, сказали що потрібно надати докази транзакцій їм на пошту, все відправив, але ігнор продовжується. Шановний ПУМБ, прошу вас розморозити доступ до моїх особистих коштів, інакше я буду змушений звернутись до певних відділів з оскарженням вашої діяльності. Всі потрібні докази я вам надав на пошту, мені потрібно платити за квартиру, вирішіть це питання швидше, не псуйте людям житття. Мені подобається ваш банк, і нічим незаконним я не займаюсь, тому очікую на вашу відповідь. Дякую за розуміння.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2023, 16:06
Вітаємо!

Ми зареєстрували Ваше звернення та направили його на розгляд відповідального відділу. Після отримання результатів ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
Юрій Лук`янов 13 листопада 2023, 16:27
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 36
При отриманні коштів з валютних карт, щоб не попасти на комісію, треба щоб кошти пролежали на рахунку місяць в розмірі не менше 500 ($ або Евро). Я так і зробив і заказав валюту для отримання в відділенні. Все було добре, поки я не підійшов до віконця каси… там касир мене повідомила, що з віртуальних карток беруть комісію і треба оформити пластикову карту. Карту мені оформили, але гроші без комісії я так і не отримав, бо карта ця нова і треба щоб кошти пробули на ній цілий місяць (((проблему пообіцяли вирішити … Банк повинен десь казати, що функціонал віртуальних карток відрізняється від пластикових. Бо на ГЛ про це чомусь не бажають згадувати. В результаті змарнував в банку купу часу і не отримав свої гроші.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2023, 21:48
Вітаємо, Юрію!

Ми бажаємо детальніше розібратися в коректності наданої консультації, тому вже передали в роботу Ваше звернення. Після завершення перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:20
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Михаил Ушкалов 13 листопада 2023, 14:09
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
Заблокировали карту, сказали придти с паспортом в отделение. В отделении сказали что была мошенническая транзакция, я предоставил скриншоты с бинанса, которые банк просил. Моей вины нету. После этого банк каким то образом решил, что я с кем-то в ступил в зговор и являюсь частью этой мошеннической операции, хотя у меня был просто ордер на продажу тезера и я не екстрасенс — не могу проверить покупает у меня мошенник криптовалюту или нет. Теперь они говорят, что деньги не вернут мне. 25000 грн. Оснований конкретных банк мне не предоставил. Мошенники вы. Не рекомендую держать активы в этом банке!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 15:11
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 12:34
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Владислав Стриженко 13 листопада 2023, 13:02
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 13:54
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 листопада 2023, 19:43
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝