×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Заблокували і утримують кошти без причини і пояснень!
Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (16)
Банк который не отдаст Ваши деньги
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (2)
Я дуже задоволений
Спочатку я помилився і зайшов у вхід для юридичних осіб (зліва, біля банкомату).
Начальниця відділення люб’язно мені підказала, що вхід для фізичних осіб з правої сторони. Обслуговування мені дуже сподобалось.
Випуск фізичної миттєвої картки ВсеМожу онлайн мені зробили дуже швидко.
Я за 10 хвилин встиг і миттєву ВСЕМОЖУ отримати, і замовити спочатку іменну «ВсеМожу», потім іменну «ВсеКарта» (моя ВсеКарта закінчилась 31.12.2023).
Приємно вразило, що випуск двох карток ВсеМожу безкоштовний
(а в чаті казали, що додаткова картка буде коштувати 150 грн).
Я отримав відповідь на всі свої запитання.
А враховуючи те, що ПУМБ дав кредитний ліміт 18 000 грн і кешбек 10% на «Солодощі» та 20% на міський транспорт — я нереально щасливий! ПУМБ дуже чудовий банк!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Коментарі (3)
Требуют оплатить несуществующий долг.
Звонит автоответчик и дурным голосом требует оплатить долг, которого нет. Картой не пользовался несколько месяцев, потом сделал пару платежей на 10−20грн. Тут же начались звонки «коллекторов». Вот не трогай *** .
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
Когда был кредит, платежи были гораздо больше, чем в других банках на такие же суммы.
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та надати вичерпну відповідь.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що вихідних дзвінків на вказані Вами номери не було здійснено.
Хочемо повідомити, що номери телефонів: +380 (73) 526 36 72, +380 (73) 598 17 16, +380 (63) 213 04 19, +380 (67) 146 72 06, не належать банку ПУМБ.
Коментарі (1)
ПУМБ блокує рахунки без пояснення чому
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (64)
Заблокували картку та гроші на рахунку.
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Коментарі (3)
Заблокували гроші 29900 грн
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Коментарі (7)
Блокирует счета без объяснения причины
Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 частини 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо виконання зобов’язань здійснювати належну перевірку клієнтів, яка включає проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65 (далі - Постанова № 65), також передбачена необхідність здійснювати на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки (далі - ПЗНП).
Відповідно до вимог додатка 6 до Постанови № 65, під час здійснення ПЗНП, банк обирає вид необхідного до вжиття заходу залежно від виявлених ризиків, притаманних діловим відносинам із клієнтом, що є пропорційним таким ризикам.
(продовження у наступному коментарі)
Коментарі (10)
Заблокировали карту. Я за границей, как разблокировать? Оплату требуют, дозвониться в банк невозможно!
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (15)
Неможливо користуватись додатком
Просимо наліслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час реєстрації, щоб ми могли перевірити факт генерації коду з нашого боку. Після перевірки інформації ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (4)
Банк решил кинуть клиентов
Спасибо большое за возможность совершить просрочку оплаты аккурат под новый год!
Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
На даний момент ПУМБ дійсно призупинив можливість сплати кредитів через партнерські сервіси, зокрема вказані вами. Це пов’язано із тим, що в останній час ми зафіксували збільшення спроб використання цих сервісів шахраями для незаконної діяльності. На даний момент ви можете з легкістю погасити свій кредит онлайн, за допомогою мобільного застосунку ПУМБ Online. Зауважимо, що можливість оплати кредитів на нашому сайті буде поновлена у найближчий час.
Перепрошуємо за дані незручності та дякуємо за розуміння!
Коментарі (13)
Банк присвоил денежные средства.
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Самий поганий банк
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Отказ Банка в выдаче заранее заказанной валюты
Являюсь клиентом банка долгое время и никаких проблем не возникало, и вот столкнулся с очень интересной проблемой.
Мне отказали в получении мною заказанной валюты, аргументировав это тем, что валюту «не завезли» на отделение, при этом никакого уведомления мною не было получено.
Теперь подробности, 25.12.2023 вечером я заказал валюту через чат Пумб (обычная процедура), мне подтвердили и сказали приходить 28.12.2023 после 15:00 в отделение. Т. е. все строго по регламенту за два рабочих дня, с подтверждением о том что заявка оформлена и меня ожидают на отделении. Приехал в указанный день на отделение, а мне кассир и говорит «увы, но сегодня на отделение валюту не завезли, вообще», на вопрос это как такое вообще возможно? Кассир сказал «не знает и не может ничем помочь, приходите после 2го или 8го числа возможно валюта появится». Т. е. по факту мне отказали в обслуживании, в выдаче заранее, подчеркну, заказанных средств.
Позвонил на горячую линию и объяснил ситуацию, мне сказали «мы составили запрос, будем разбираться», на вопрос, а как я могу получить средства до наступления нового года (так как рассчитываю на эти средства и специально делал заказ заранее, зная что 30,31 банк не будет работать), мне ответили «НИКАК, можете стоять и не ждать на отделении, и если сделаете заказ валюты сегодня то все равно не получите её до НГ, так как 30,31 не обслуживаются».
Решил, если нет выдачи, то в любом другом отделении сниму валюту непосредственно с карты. Нашел ближайшее отделение, но в нем не оказалось валюты как на продажу так и на снятия с карты, но вот незадача, как озвучил кассир, в кассе «есть валюта только под заказ, если вы её заказывали ранее на отделение.»
Уважаемые представители банка, объясните как такая «ситуация» вообще возможна? Куда и кому ушли «заказанные» средства? Как быть уверенным, что такая «ситуация» не повторится вновь? Какие пункты договора о банковском обслуживании нарушены с моей или вашей стороны?
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомленні Ваші ПІБ, а також ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам ідентифікувати Вас, перевірити вказані заявки та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (4)
Блокування рахунку
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (2)
Постіні проблеми з надсиланням коштів
Що стосується клієнтської підтрикми — то це окреме питання. Неодноразово спілкувався з некомпетеними співробітниками які на прохання закінчити ромову і відмову від послуги продовжують далі парити свій продукт, після кілька разів прямо повторених слів: «Не цікаво.я хочу закінчити цю розмову. "
Щоб бути об'єктивним — додам, що намагаються покращувати роботу. Виправили баг в додатку, який раніше не вчасно оновлював суму на рахунку (тобто ти відправляєш кошти, кошти списуються з рахунку — а додаток показує що кошти є.) Але з нову ж таки для банку такого рівня такі транзакційні проблеми — це вагомий показник обрати послуги конкурентів, якщо маєте таку можливість.
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Коментарі (2)
Банк не вважає актуалізацію даних через додаток Дія, бо за їхніми словами там паспорт не оригінал!
Хочу залишити звернення до представників банку, так як у відділення неможливо потрапити із-за постійних загроз артобстрілів, а після відміни черги величезні.
Питання стосовно актуалізації анкети.
Ще пів року тому коли закривав рахунок, я надава оригінал ID картки, так як раніше був паспорт-книжечка.
І ВсеКарту відкривав також через Дію, з ID картою.
Але зараз отримав повідомлення:
«Інформуємо, що тип Вашого паспорта в системах Банка (ID-картка) не співпадає з типом паспорта (паспорт-книжка), за яким наявні скани.
Рекомендуємо Вам звернутись до відділення Банка для актуалізації анкети і сканів/фото ідентифікуючого документа»
Я звернувся до чату, пояснив що у відділенні надавав ОРИГІНАЛ, і карту оформлював через Дію!
Відповідь треба оригінал, але для чого Дія? Тобто паспорт в Дії не оригінал?
Хочу щоб представник банку допоміг з цим питанням. Дякую.
Ми бажаємо уточнити інформацію щодо даної ситуації. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (3)
Шахрайство
Карта шахраїв: 5355 2800 2302 2443
Дата і час транзакції: 24.12.2023, 17:24
Сума: 12600 грн.
Власниця картки: Гаргалик В. В.
Ми звертались до вашого банку через годину після шахрайства, коли ще банк міг заблокувати наші кошти але банк нам ні в чому не допоміг.
Заява вже в поліції, а толку, якщо кошти вже мабуть зняли (((
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали надану Вами інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та номер телефону, з якого Ви зверталися на гарячу лінію аби у нас була можливість перевірити всі деталі та коректність консультації.
Коментарі (5)
банківський рахунок заблокований из-за 100 грн
Написала в службу підтримки-приводом блокування служив платіж за воду (знімаю будинок, і за послуги плачу онлайн)
Оператор запросив дані господині вдома — мені немає таких прав розповсюджувати дані третім особам. Із за 100 грн!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Коментарі (8)
Валютні операції, задоволений обслуговуванням
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Працюємо для Вас!
Написати коментар