Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stepan2 1 листопада 2024, 7:20
Попав на шахрайство з карткою банка пумб 5355 2800 1750 1642 можете бути уважнішим до своїх клієнтів? Просять спочатку придоплату, а потім блокують
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2024, 11:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MiroslavaK1981 31 жовтня 2024, 20:17
5355 2800 3794 9557 Власник карти в зламав мій телеграм і вимагав кошти у моїх рідних і близьких! Якщо банк не заблокує цю карту, я звернусь у поліцію! Чому банк не приймає мір стосовно цього шахрая. Місце знаходження цієї людини в Росії!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 жовтня 2024, 20:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Виталий Власенко 29 жовтня 2024, 14:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
сколько их было, но этот поразил вообще, делают что вздумается. я добропорядочный гражданин, но меня выставили как мошенника без обьяснения причин. заблокировали карту, заблокировали телефон, что бы я не мог дозвониться, в отделение приходишь, не дают ни какую информацию, ни кто мне не звонит, только пишут свои письма — вы занимаетесь подозрительной деятельностью. все на этом точка, ничего не хотят слышать не видеть, все что яговорю и предоставляю — ответ не правдивая информация. я ничего не могу сделать ходил в банк 5 раз, оставили без средств существования. В начале угрожали что я занимаюсь криптой, потом что я др махинации, потом сказали что просто пришел отзыв денег назад, операции 2х месячной давности и вам надо таказать что вы не осел. воообщем заврались, не знают как отобрать у меня деньги и не отдавать. доказательст сведенний и информации не могу получить от них неделю полный мороз. достоверность моих слов — мой номер0963262159это просто скотское отношение к клиентам без извений, как так ни за что оставить человека без средств существования. ответ банка — это для нас норма до 45 дней живите как хотите, им плевать что у Вас дети семья аренда. Вот такие животные.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 жовтня 2024, 15:05
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 30 жовтня 2024, 13:23
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що згідно ст. 51 Закону України «Про платіжні послуги» (далі- Закон) Банк зобов’язаний здійснювати моніторинг платіжних операцій користувачів, а також ідентифікувати неналежні платіжні операції, суб'єктів таких операцій та забезпечувати вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій.
Між Вами та Банком укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (далі - ДКБО, текст публічної частини договору розміщено на сайті Банку: https://www.pumb.ua/).
Банк, відповідно до п. 1.1.21 Розділу ІІ ДКБО, має право призупинити здійснення операцій за картковим рахунком за допомогою картки, тобто зупинити (блокувати) дію Картки, зокрема,­ у разі ненадання клієнтом документів або нез’явлення у Банк, в тому числі згідно із п. 5.1.1. Розділу І цього Договору.
Також для зняття обмежень по рахунку радимо дотримуватися рекомендацій менеджера відділення.
Проблема вирішена
mares 28 жовтня 2024, 14:31
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Космічна, 120
При попытке получить деньги с своего счёта получил отказ от Антон Строганов ТВО управляющего отделением банка, с объяснением что у него нет доступа
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 жовтня 2024, 15:55
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 17:33
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що Ви звернулись до відділення ПУМБ № 6 в м. Запоріжжя для зняття коштів зі свого рахунку без наявності пластикової карти до рахунку. Фахівець відділення Строганов А. повідомив Вам, що обслуговування клієнтів Persona на відділенні здійснює керуючий відділенням з наявністю доступу до рахунків VIP-клієнтів, та повідомив про відсутність керуючого відділенням у зв’язку з лікарняним. Надалі, фахувцем було Вас запропоновано отримати пластикову карту до рахунку, але Ви, на жаль, відмовились.

Після уточнення інформації, фахівцем, було виконано відправку ОТП — паролю для отримання доступ до рахунку та створена платіжна інструкція на зняття коштів.

З фахіцем відділення вже було проведено роботу для унеможливлення таких випадків у майбутньому.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Андрій Сафаров 26 жовтня 2024, 10:43
Я не можу веріфікувати гривневу карту на пей пал, вони списуть невеличку суму для веріфікації, але пумб не дає списати оператори банку абсолтно не компетентні, кауть що ця операця проходить із кодом мсс 8999 яка повязана з купівлею криптовалюти, але я не купую ніяку криптовалюту, я блін намагаюся привязати пей пал який мені необхідно для работи, невже я не можу надати скріни що це дійсно пейпал, якісь відмовки для розумово відсталих. Ок привязав доларову карту але пейпал автоматично ковертує в гривню і Пумб не може автоматично сконвертувати гривню на доларову карту. Це який сюр ви що банк із девяностих. Привязав карти інших банків без проблем взагалі.
ніяких вигаданих заборон.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 жовтня 2024, 10:58
Вітаємо!
Шкода, що склалось дане враження про наш банк. Ми написали в особисті повідомлення для уточнення даних та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 11:05
Вітаємо!
Дякуємо за очікування! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що консультація нашими фахівцями була надана коректно. Неможливість додатки гривневу картку до PayPal пов’язана з тим, що під час реєстрації необхідно верифікуватися, тобто сервіс тимчасово блокує кошти, такі операції, що проводяться з гривневої картки проходять з МСС POS-терміналу 8999, він, своєю чергою, відповідає покупці криптовалюти, а ми встановили обмеження на покупку криптовалюти задля убезпечення клієнтів від можливих шахрайських дій відповідно до постанови НБУ № 18 від 22.04.2022 року. По рахункам в іноземній валюті дозволено виконувати операції в межах 100 000 грн на місяць відповідно до обмежень НБУ.
SerPumb 25 жовтня 2024, 16:45
Мав карточку ПУМБ для отримання зарплатні термін дії до 09/23, починаючи з 10/23 ніяких дій з нею не проводив (закрити в відділенні проблематично, відстань до найближчого 60 км). Було повідомлення, що всі карточки термін дії яких закінчився будуть закриті до 31/08/2024, але 01/10/2024 о 02:01 прийшла смс про списання з картки 1,55 грн. Так картки, термін дії яких закінчився закриті чи ні? Є якісь нарахування по таких картках?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 жовтня 2024, 16:52
Вітаємо! Бажаємо детальніше уточнити щодо сповіщення про закінчення терміну дії картки, тому написали Вам у приватні повідомлення. Також, перевіримо ситуацію щодо списання коштів і надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 жовтня 2024, 10:12
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wsqsq2 24 жовтня 2024, 23:12
Подскажите пожалуйста, нужна ваша помощь, я торгую больше года в CryptoBot там нету верификации, были возвраты через банк, когда отправляли деньги из Глобус, Восток, Ощад, по этому не принимаю платежи из большинства банков, так же прошу при переводе указывать комментари

покупка криптовалюты на бирже

сделка CryptoBot, покупка криптовалюты

Подарок претензий не имею

Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 жовтня 2024, 12:48
Вітаємо!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 8  Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон про ПВК/ФТ) Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.

Щодо питання, порушеного Вами у зверненні, повідомляємо, що Клієнт при проведенні через Банк фінансових операції повинен підтвердити фінансовий стан та можливість проводити операції на загальну суму кредитового обороту по типам зарахувань ( надати офіційні документи щодо фінансового стану ).
Проблема вирішена
oleksii077 24 жовтня 2024, 13:04
Без попередження закрили рахунок. Не запитав навіть про походження коштів. А дохід реальний, який міг підтвердити. Тепер треба кататися до них в відділення, щоб закрити рахунок. Не рекомендую
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 жовтня 2024, 13:27
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 25 жовтня 2024, 11:20
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.

В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Bot1 23 жовтня 2024, 20:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Добрый день! Я не могу добиться правды от банка Пумб.
Банк по своей воле удерживает мои деньги и отказывается их отдавать! Описываю суть происходящего, моя карта ушла в блок (якобы на меня была жалоба с другого банка, что по ошибке мне зашли Чулпан деньги (1800)), при обращении в отделение, я сказала четко, что мне чужого не нужно, оператор разблокировал мою карту, вывел эту 1800 и снова заблокировал На вопрос почему мне отказываются отдавать мои средства, разорвать договор и вывести деньги ?! Банк отказался это объяснять, сказали только, что деньги получены незаконным путем (торговлей на р2Р), из-за этого они не будут отдавать мне мои 40к Что за беспредел, по каким статьям говориться, что банк имеет право удерживать средства людей по собственному желанию и не отдавать их человеку, которому они принадлежат!!! Я требую вернуть мне мои средства!!! Мои данные для проверки информации
Радик Тетяна Денисівна ІПН: 3989204160
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 жовтня 2024, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про нашу роботу. Ми бажаємо детально розібратись у ситуації, що склалася. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2024, 13:40
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ujh 23 жовтня 2024, 14:49
5355280036692190
шахраї продають курточки на фейсбуку за 350грн, прошу не вестися
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 жовтня 2024, 15:09
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Дмитрий __ 22 жовтня 2024, 10:48
Замовили за день певну суму готівки. Приїхав на обумовлені 10 ранку, вже годину чекаю, видумують якісь небилиці — а по факту виявляється їх інкасатори просто забули привезти гроші. Хто хоче втратити час і нерви — ласкаво просимо в цей недобанк.

Поки чекав, запитав у дівчат умови тієї «розсрочки», яку так нав’язливо пропонує їхній додаток. Так от — виявляється це ніяка не розсрочка, а звичайний кредит під 2.2% на суму.
Пумб в своєму стилі — брехня і неорганізованість.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 жовтня 2024, 11:49
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали у приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 жовтня 2024, 12:49
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kola1000 18 жовтня 2024, 17:31
Обережно шахрайка на ОЛХ бере педплату і не відправляє товар!

карта 5355 2802 1508 8905
телефон +380669946542
ПУМБ
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 19:31
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема вирішена
Три літри 18 жовтня 2024, 12:34
Півтора роки тому я вже пробував скористатися оплатою частинами від ПУМБ і тоді це було щось типу заповнення анкети для радянського відділу кадрів, подробиці за посиланням
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/315927/

Цього вересня вирішив повторити спробу і спочатку все було файно: оформлення просте і зрозуміле, майже так само легко як в Моно та А-банку але ще й розбити можно на більше частин.

Суто для експерименту оформив в рострочку купівлю в Розетці на невеличку суму. Для контексту: в мене відкрита лише карта всеможу. Півтора роки тому були і всекарта, і всеможу, але потім я їх всіх закрив *** , а от недавно відкрив одну єдину всеможу. Як написав вище все пройшо легко і я став чекати списання першого платежу. Але платіж не відбувся бо платити можна лише з дебітної карти (наприклад всекарти), а як я вже написав в мене відрита лише кредитна всеможу. І більш того платіж треба робити вручну, автоматичного списання як в вищезгаданих банках, немає. Ось коментар служби підтримки про це: «Дійсно автоматичне списання коштів на погашення не передбачено. Проте ви можете у застосунку внести оплату в будь-який час. Перейдіть у розділ Кредити, оберіть діючий продукт і натисніть Внести платіж.»

Відразу визнаю що глибоко в документи я не занурювався і десь там може і справді написано про те що платити треба саме з дебетною. Проблема не стільки в тому що мені про це ніде явно не нагадали. Є дві інші проблеми і ось вони:
* якщо платити треба лише з дебітної карти чому при оформленні оплати частинами (яка можлива лише коли є кредитна карта) мені не запропонували відкрити дебітну карту?
* в чому взагалі полягає сенс заборони внесення платежу з кредитної карти особливо у випадку коли на рахунку є власні гроші достатні для цього платежу? ладно б неможна було заплатити кредитними грошима, я це розумію хоча в Моно це можливо, а в А-банк за це просто беруть комісію

Саме смішне і тупе тут те що я все одно виконав платіж кредитною картою, АЛЕ ВИКОНАВ ЙОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ApplePay — в застосунку передбачено крім оплати з дебетної карти ще оплата з карти іншого банку яку треба внести вручну (номер, дата, код) та оплата через ApplePay. Це просто якийсь маразм.

До слова не дивлячись на те що платіж був проведений успішно — інформація про прострочений платіж буде оновлена лише завтра, сьогодні я буду весь десь споглядати на те що я не зміг внести якихось довбані 400₴. Хоча я б то їх міг внести якби відразу зрозумів всі підступні моменти ПУМБівської рострочки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 жовтня 2024, 13:19
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 22 жовтня 2024, 11:14
Вітаємо.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що банком передбачено значну кількість способів погашення заборгованості по кредитам, але автоматичне списання коштів на погашення не передбачене. Автоматично кошти можуть списатися лише у випадку наявності їх на дебетовому рахунку клієнта та за умови відсутності внесеного платежу.
При оформленні оплати частинами Вам не запропоновано відкрити дебетову картку, бо це не обов’язкова умова для отримання даної послуги. Клієнт може ознайомитися зі всіма можливими каналами погашення заборгованості у вкладці Кредити-Сплачуйте частинами-Питання-відповіді. Серед варіантів погашення способи: як погасити готівкою та як погасити безготівково. Також в даному блоці наявна інформація про те, що платежі автоматично не списуються за рахунок кредитних коштів.
На разі заборонено здійснювати оплату з кредитної картки для уникнення випадків, що клієнт здійснить погашення заборгованості кредитними коштами і цим самим вийде на відсотки за користування.
Нам прикро, що у Вас залишився негативний досвід у зв’язку з перенесенням досвіду від інших банків та їх механікою погашення. Нашим банком передбачено нагадування за 5 днів до планової дати платежу і як показала перевірка, Вам надходив пуш з попередженням 12.10.24. В нагадуванні наявна інформація про те, що «ми не списуємо платежі з кредитки».
Будемо вдячні за розуміння!
Olena Remezova 16 жовтня 2024, 20:31
У 2021 р. мене ошукали шахраї, які не лише привласнили мої особисті кошти з банківських карток але й повісили на мене кредити в різних банках. Після вчинення цього злочину, я звернулась до Голосіївського ГУНП м.Києва 15.09.2021р. де було відкрите кримінальне впровадження№ 12021100010002200 за ст. 190, Ч.3 (КК України 2001), яке не завершене й досі. У банки, де були відкриті кредити, кошти з яких привласнені шахраями, я надала виписку з ЄРДР. Проти шахрайства банків були відкриті провадження за моїми позовами в судах:
• № 2/752/6335/23 від 14.08.2023р., Голосіївський районний суд м.Києва по справі № 752/15987/23;
• 8.12.2023р. Подільський районний суд м.Києва, по справі № 752/15987/23, П-201.
Однак незважаючи на це, банки постійно намагаються списати ці кошти з мене, не бажають дочекатись результатів розслідування. Наразі банк ПУМБ намагається списати в рахунок погашення боргу 160830,81 грн., заблокувавши всі мої рахунки. Було відкрите виконавче впровадження ВП № 76062785, виконавчий лист № 752/7256/23 виданий 18.07.2024 Голосіївським районним судом міста Києва, судове засідання проведено заочно, без моєї участі і ніякого повідомлення про це засідання мені надіслано не було. Скористатись застосунком «Дія» я теж не можу, тому що маю стару модель смартфону, а нову не можу придбати, оскільки мої рахунки постійно блокуються, а то й списуються кошти в рахунок погашення шахрайського кредиту. Тобто, у мене не було жодної можливості себе захистити, скористатись послугами адвоката. На той час я була в Україні. Про цей суд мені нічого не було відомо.
Але весь цей час, з моменту крадіжки я постійно чула погрози і вимагання грошей від працівників банку ПУМБ та колекторів. Вимагали надати адресу проживання, щоб приїхати та отримати від мене гроші. Телефонували по 20 разів на день колектори, теж з погрозами. Це порушувало мою роботу, коли я читаю онлайн лекції. Шахраї, які мене ошукали в 2021р., тоді мені теж погрожували, стверджували, що хтось знімає кошти з моїх рахунків, намагались переконати, що хтось бере на мене кредити, і тому мої кошти треба перерахувати на певні «безпечні» рахунки. В мене оманою шахраї виманили кошти на картки клієнтів ПУМБ. Кредитні кошти з моїх рахунків виводились через термінали iBox на картки ПУМБу. Це картки за номерами (так вони позначені в квитанціях):
536639хххххх7914
536639 хххххх0966
536639 хххххх0280
536639 хххххх6984
536639 хххххх6257
536639 хххххх6159
536639 хххххх5584
536639 хххххх7469
Де тоді служба безпеки банку ПУМБ? Тут йдеться про відмивання коштів. Тобто клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Чому відкривались такі рахунки взагалі? Чому це нікому не цікаво, що на ці картки -«дропи» йшли перекази, кілька за день, а банк, приховуючи справжніх злочинців, знищує мене? Перед поїздкою у відрядження за кордон мені знову заблокували всі рахунки. Як мені пояснювати іноземним партнерам, що в Україні відбувається банківське свавілля, банки стали прихистком шахраїв, від чого страждають порядні клієнти банків? Завдяки діяльності ПУМБ під загрозою зриву міжнародні проекти, в яких беру участь, в т. ч. ОБСЄ, в яких я працюю як консультант. На заблокованій картці в Райффайзенбанку була арештована моя зарплата за читання лекцій та роботу в ОБСЄ, кошти, з яких я ще маю сплатити податок. Наразі виконавчою службою були списані на користь ПУМБ кошти, які я отримала за роботу як консультант ОБСЄ та залишок зарплати за читання лекцій. Розблокований лише рахунок, на який я отримую зарплату як науковець в Інституті геологічних наук НАН України, але виконавець направив документи на списання 20% моєї зарплати там теж на користь ПУМБ. Всі інші рахунки у мене заблоковані. Тобто мене прирівняли до крадіїв, при чому без можливості себе захистити в суді!
Ці борги, навішані на мене шахраями, я ніколи не визнаю, звертаюсь до суду. А до того вже був прийнятий позов до суду щодо шахрайства банків. На всі мої звернення ПУМБ давав відписки, ніяких рішень не було прийнято. Відбувається сприяння банку створенню «дропів» та відмивання крадених коштів.
Тобто, для себе зробила висновок- ПУМБ шахрайський банк і не варто тут відкривати будь-які рахунки. І ще: навіть ворогу не побажаю відкривати кредитні карти у цьому банку!
Відомо, що цей банк у 2023р. вже отримав штрафи за порушення закону про протидію відмиванню доходів в частині неналежної перевірки клієнта; неналежного виконання посилених заходів перевірки клієнта. Однак нічого не змінилось — продовжується вимагання грошей, хоча в банк я надавала інформацію про відкрите кримінального впровадження. Також у мене був прийнятий позов проти цього банку до суду. Прошу допомогти розібратись в цій ситуації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 жовтня 2024, 9:46
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у цій ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2024, 11:19
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
LeMarkiz 16 жовтня 2024, 12:18
Доброго дня! Живу за кордоном, користувався пумб для продажу крипти на П2П для власних потреб. Заблокували банкінг та картки і нічого не можуть зробити дистанційно, заяву на переказ коштів на інший банк та розірвання відносин не приймають.
Може є тут співробітник банку який може допомогти розблокувати картку за винагороду, буду дуже вдячний.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 жовтня 2024, 13:09
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 12 листопада 2024, 14:31
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Євген Гурець 14 жовтня 2024, 15:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
У Пумбі на Григоренка 28 касир обслужив на найвищому рівні! Чемно, зрозуміло та оперативно провів усі операції. Видно, що співробітники працюють на результат та піклуються про клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
14 жовтня 2024, 15:49
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
irenakushchenko 12 жовтня 2024, 15:49
Не пройшла транзакція з купівлі квитків, але банк списав гроші з картки ще 28.09 та відмовляється повертати. Зверталась до підтримки, кажуть повернуть через 45 днів. Мова про майже 30 000 грн. Комусь такі сюрпризи від банку можуть бути критичними, це досить крупна сумма. У жодному іншому банку ніколи з такими проблемами на стикалися. Всім клієнтам рекомендую змінити банк, я вважаю, що користуватися пумб реально небезпечно, тому що в вас можуть реально вкрасти гроші на 45 днів, а підтримка вам на всі питання у відповідь буде слати номери пунктів у договорі, що вони мають право так робити
ПУМБ
Відповідь банку
12 жовтня 2024, 16:51
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 15 жовтня 2024, 10:03
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Проблема вирішена
Андрей Стычинский 11 жовтня 2024, 17:44
Закрытие счетов.
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Скажите пожалуйста как такое вообще возможно и что мне делать? Это какой то абсурд, если честно
ПУМБ
Відповідь банку
11 жовтня 2024, 19:31
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування фахівцем відділення викликало у Вас негативне враження. Ми бажаємо більш детально розібратись у ситуації яку Ви описали. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2024, 13:49
Вітаємо! Дякуємо за очікування! Хочемо повідомити, що згідно Постанови НБУ № 65 від 19.05.2020 - посилені заходи належної перевірки тривають до 2 місяців. Наразі Ви можете звернутися до відділення банку для написання заяви на закриття рахунків. А також надання реквізитів для переказу коштів на Ваш рахунок в іншому банку.
dimitrio 10 жовтня 2024, 22:44
Добрий день, шановна спільнота!
Хочу розповісти як мене ошукав ПУМБ з кешбеком від магазину Фора.
У застосунку мені обіцяли 5% кешбек при замовленні онлайн доставки товарів з магазину Фора і оплати або на сайті або курьеру.
Так от, все зробив як і було у правилах кешбек, але замість 5% мені дали 0.5% кешбек.
Замість 82 грн кешбек я отримав 8 грн.
Нажаль, але мене надурили.
Зараз намагаюсь вибити якось кешбек що мені обіцяли.
Але це все вже має неприємний присмак.
Щоб вибити свій кешбек треба кудись дзвонити, писати, доказувати…
ПУМБ, ну як так?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 жовтня 2024, 9:32
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 жовтня 2024, 18:03
Вітаємо! Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
Олег Григорович 10 жовтня 2024, 20:59
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Труша, 4
Банк в односторонньому порядку заблокував рахунки, в тому числі кредитні. На поточних рахунках коштів немає, але я не маю доступу для погашення кредитної заборгованості. Звернувся родич похилого віку у відділення для погашення кредитної заборгованості і закриття кредитної карти.Йому відмовили це зробити, сказали очікувати невідомий період часу потім ще сказали, що потрібно надавати пояснення про всі надходження на карту, починаючи з березня місяця, що створює новизначення і додаткову незручність і стрес.
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.

Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.

Питання залишаються невирішеним до сих пір.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 жовтня 2024, 9:27
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2024, 11:25

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝