×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Проблемы с актуализацией данных
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Коментарі (1)
Погане відділення в м. Кропивницькому
Шкодуємо, що Ви не отримали належного обслуговування та залишилися з негативними враженнями про співпрацю. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
НЕРЕКОМЕНДУЮ БАНК
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (15)
Проблеми з перерахуванням коштів з картки на свою ж картку в іншому банку
Банк-отримувач коштів заперечує будь-які обмеження на зарахування коштів на мою картку, ПУМБ твердить, що кошти не пускає обмеження, встановлені на моїй карті банком-отримувачем коштів, хоча кошти з інших банків надходять на цю ж картку. І така чехарда триває вже третій день з 13.01.2024. Звернення не фіксують, 15 січня зареєстрували перше звернення. Спочатку казали мені в ПУМБІ — термін вирішення 3 дні, сьогодні вже сказали, що термін вирішення і відповіді мені 5 днів. Компенсацій ніяких не обіцяють, нічого не повідомляють, кошти на мою картку не відправляють ні з моєї картки, ні з карток моєї сім ї. Якийсь повний жах…
В результаті спілкування з банком я так і не знаю ні чітких лімітів переказів, ні чітких термінів. Невже існують в нацбанку якісь ліміти про перерахування коштів з карток клієнта в одному банку на карту того жклієнта в іншому? Навіщо це? Як це? Мало обмежень встановлено для людей, викликаних війною, то ще потрібно придумувати алогічні обмеження просто так?!!!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (2)
Додаток
Шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями в користуванні ПУМБ Online. Для з'ясування причин блокування просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону. Після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Нет возможности удалённо пройти верификацию данных.
Далее с дии всё ок, передаётся в банк, после банк запрашивает сделать фото лица для сравнения с загран паспортом из дии, и документы не проходят проверку, как так?:D
И банк предлагает посетить отделение пумб, но я нахожусь на территории Украины откуда все отделения пумб выехали, кроме приват банка и ощад.
Позвонил оператору, поднял трубку парень, я спросил как пройти верификацию вашу если оно видя моё лицо на камеру, и получая документы из дии, посылает меня в отделение? Разве нет вариантов удалённо это сделать, он сказал нажаль нi, только в отделение банка. Ехать в другой город у меня нет времени, да и зачем когда мы в 21 веке, банк видя лицо клиента имея его паспорта (загран и паспорт старого образца), не может идентифицировать особу клиента?
Средства на счету пока не заблок, но мне сказали что они могут быть ограничены если данные не будут поданы в отделении.
Хотелось бы чтоб банк пумб разобрался в этой проблеме, по моему такой пустяк должен делаться в онлайн режиме, тем более в условиях войны.
Будь ласка, надшліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час розмови з оператором. Після перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Всем спасибо кто пытался помочь:)
Ответственно заявляю, что удалённая идентификация клиента в пумб — работает.
Коментарі (9)
Відкриття картки ВсеКарта в гривні
Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (2)
Ужасный банк
Все делать только через отделение,
Уже 2 день жду подтверждения от банка на разблокировку счетов, если хотите испортить себе все нервы то выбирайте этот банк
Нам шкода, що сталась дана ситуація. Ми перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (6)
Замовлення готівкої валюти
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (8)
Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.
Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (7)
Відмова у реструктуризації для військових
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Коментарі (1)
Врут в наглою
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
У нашій системі стався збій, через що оформлення нового рахунку було недоступним. На даний момент, наша система працює у штатному режимі і Ви можете скористатися повним переліком наших послуг. Рекомендуємо Вам повторити спробу відкриття рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Коментарі (3)
Оплата по кредиту
Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Припинення ділових відносин
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (6)
Викидання грошей на вітер
Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ.
Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено.
Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Після проведення перевірки, було виявленно, що 09.01.2024 р., було виконано два успішних вихідних дзвінків на вказаний Вами номер об 11:50 та 12:29 з метою інформування в рамках пропозиції відкриття нового депозиту.
Коментарі (3)
комісія у банку при розміні банкноти 200 гривень на дрібні гроші
Взагалі данний факт є відображення політики банку ПУМБ у час війни, наживатися на громадянах будь-якими засобами, і не дивно, що відділення було пусте у ранковий час за таких умов.
Я зі свого боку прошу вибачення у співробітника Кирила, що відірвав його від чаю, більше не бажаю мати діло з цим банком, і іншим громадянам не рекомендую.
Відвідувать вказаний банк ПУМБ, а не тільки це відділення- не рекомендую.
P. S. Сусідній «ОЩАДБАНК» зробив розмін купюри без зауважень, щей запитали якими банкнотами бажаю!!!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, де Вас повідомили про здійснення даної операції з комісією. Відповідно до Наказу № 161-Н від 14.12.2023 р. пп. 3.1., встановлено тариф на обмін банкнот великого номіналу на банкноти дрібних номіналів. Виписка з Наказу розміщена біля кожної касової кабіни у вільному доступі для клієнтів.
Хочемо зазначити, що при використанні нецензурної лексики, співробітники можуть відмовити Вам у обслуговуванні.
Коментарі (4)
ПУМБ Банк мошенников, который просто забирает деньги и не отдает!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Коментарі (8)
Первые впечатления какие-то не понятные.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращення роботи наших сервісів та додаємо нові функції і можливості. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва.
Коментарі (2)
звʼяжіться зі мною !!!
ex3nalin@gmail.com
Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Не видали грощі з власної картки
Відстояв, щоб почути, що видача валюти тільки за попереднім замовленням. На питання де я можу попередньо ознайомитися з такими обмеженнями, щоб не йти у відділення і не стояти півгодини у черзі, відповіли, що це внутрішнє розпорядження.
Тобто я довірив банку зберігання моїх грошей, прийшов у відділення, коли мені знадобилася готівка, а мені готівку просто не дали!
Тобто я можу отримати власні ж грощі тільки коли банк вирішить, що він може це зробити.
Відмічу, що це не обмін валют, це зняття власних коштів, які вже були на картці!
Варіанти мені запропонували наступні: звернутися до адміністратора (щоб ще раз розповісти те саме), зняти у гривні (у гривні я можу зняти і в банкоматі без черги), подати заявку на валюту (щоб ще раз потім стояти у черзі).
Я обрав варіант вивести залишки грошей з бунку ПУМБ і більше ніколи не користуватися його послугами.
От і думайте, наче довіряєш грощі серйозному банку з довгою історією, а отримати їх при необхідності не можеш.
Видача готівкової валюти на суму від 500 до 9000 USD/EUR відбувається за умови попереднього бронювання у додатку ПУМБ Online. Для замовлення готівкової валюти необхідно перейти в меню «Більше» — «Додаткові послуги», після чого обрати «Замовити готівкову валюту», зазначити потрібну суму та валюту для замовлення, обрати відділення та зручну дату для купівлі валюти і сплатити комісію. Валюту можна отримати після отримання від банку повідомлення щодо візиту у відділення.
Просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу відділення і дату звернення до нього, щоб ми могли розібратися в ситуації та врахувати Ваш досвід для покращення сервісу.
Коментарі (6)