Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ніяк не реагують на звернення клієнта банку. Вже стільки нервів витрачено і часу, що нікому не рекомендую цей банк.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
0675403786 28 грудня 2019, 22:02
Я 20.12.2019р купила телефон, (в м.Кролевець) так як мій старий телефон зламався, відкривши в вашому банці кредитну карту… Мені була обіцяна розстрочка на три місяці мого платежу. І було сказано що це така акція і мені прийде смс… де мені потрібно буде щось підтвердити… Так як в старому телефоні в мене була велика сімкарта мені її обрізали і вставили в новий куплений телефон… я чекала чекала смс, а вона не приходила і така як мені було потрібно їхати на роботу, а ваш співробітник пообіцяла, що смс прийде… я поїхала. До вечора смс не прийшла, я зателефонувала на гарячу лінію, мені сказали, що гроші перечисляються до 3 днів і смс прийде за цей період… В понеділок я знову позвонила на гарячу лінію так як смс не було… мені сказали, що смс мені було відправлено ще в п'ятницю… якраз в той період коли я міняла телефони… на вайбер… Так як вайбер я устанавлювала на новий телефон вже під вечір я ніякої смс не побачіла. Бо вайбер у мене весь з нуля став. І ніяку інформацію не було збережено… Я вже неодноразово зверталась на горячу лінію, робила звернення( скаргу 23.12.2019), але ніхто мені так і не передзвонив не прислав ніяких смс через п'ять робочих днів як обіцялось. Сьогодні 28.12.2019 я вже подала скаргу на те що ніхто не зреагував на моє звернення. Мені знову сказали, що вже ця скарга на невідоеаговане звернення буде знову п' ять робочих днів розглядатись… А в нас Новий рік, і стільки свят! Ви, що знущаєтесь? Мені сказали що розглянуть звернення і перешлють смс знову, так як були такі обставини… Але мені буде видно швидше повернути телефон і закрити рахунок в вашому банку. І купити через інший банк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 січня 2020, 13:57
Доброго дня!
Дійсно, пропозиція аби скористатись сервісом «Сплачуй частинами» надходить на Ваш номер в Вайбер. Підключити сервіс Ви можете за допомогою колег з контакт центру, Вас ідентифікують та активують сервіс:
0442907290
0502907290
0962907290
0932907290

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Ніяк не реагують на звернення клієнта банку. Вже стільки нервів витрачено і часу, що нікому не рекомендую цей банк.