Все було добре до певного моменту...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Вимушена залишити негативний відзив. Можливо вже у когось було.
Мала грошовий кредит, яким користувалась 2 місяці. Вирішили закрити, щоб не переплачувати комісії банку.
Через онлйн-банкінг визначили суму до повного погашення. Сума з копійками. Ввечері у відділенні банку через термінал самообслуговування вноситься сумма округленна в більшу сторону. Термінал приймає необхідну для зарахування суму, а так звану решту пропонує або на мобільний, або ж на картковий рахунок. Звичайно вибрано останній варіант. Все добре. Десь за два тижні телефонує працівник банку пропонує погоджений кредит знову.
Я повідомила, що кредит закритий і поки не цікавить. Працівник підтверджує, що кредит дійсно закритий. Все добре. Через деякий час знову надходить пропозиція перекредитування, але уточнюється, що лише в певному відділенні, а не там де обслуговуюсь. Знов підтвердження що все закрито і все добре. Десь за тиждень надходить СМС від банку з текстом, що я маю сплатити комісію за кредитом. У відділенні при зверненні підтверджують, що комісія присутня і вже подвоєна. При спілкуванні з працівниками відділення ситуація ніяким чином не прояснилась. Гаряча лінія відповіла, що дійсно кошти були внесені всі. ТЕПЕР СИТУАЦІЯ — БАНК ЗАРАХОВУЄ ЛИШЕ МЕНШУ ЧАСТИНУ ВСІЄЇ СУМИ В ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ, А ДРУГУ ЧАСТИНУ НА СЛІДУЮЧИЙ РОБОЧИЙ. ХОЧА ВСЯ СУМА ВНЕСЕНА ОДНОЧАСНО. Такі дії ніхто прокоментувати не може. Гаряча лінія оформлює звернення-скаргу, яка реєструється — є СМС підтвердження, запевнюючи, що протягом 5 робочих днів буде відповідь. НЕ МАЄ ДОСІ.
Повідомляємо, банк працює тільки і виключно згідно чинного законодавства, банк НЕ проводить будь-яких операцій та дій аби кредити «не закривались» одразу.
Питання взято на первірку. Рвшення повідомимо Вам в особистих повідомленнях