Чому я не хочу бути клієнтом ПУМБ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Це — жах! Як можна поянити ситуацію, коли клієнт стоїть в черзі до менеджера по обслуговуванню ФО, а він просто йде від тебе до іншого менеджера та його клієнта, пояснюючи, що «там важливіша проблема, ніж у Вас». І це приклад однієї ситуаціїї з сотні подібних.
2) Працівники не хочуть виконувати свою роботу.
Необхідно було привязати новий номер мобільного до рахунку. В результаті, відправили мене у інше відділення, де мені сказали, що змінювати номер телефону можна у будь якому відділенні банку.
3) Щоб закрити банківську карту, необхідно по 2-3 рази підходити у відділення, бо «ой, заяву про закриття можна написати лише на наступний день, коли у нас оновляться данні про стан вашої карти».
4) Постійне навязування на відкриття кредитної карти, взяття кредиту.
Чи хочу я бути клієном ПУМБ після таких траблів? НІ! Навіть оцінка за ослуговування (1 зірка), це дуже багато для такого клієнто неорієнтованого відділення.
Дозвольте нам розібратись в цьому, для цього напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ/ІПН, дата звернення, хто Вас обслуговував. Правильно ми зрозуміли, Ви відвідали два відділення? Вкажіть, будь ласка, адреси.
Співробітники пропонують оформити продукт, виходячи з стандартів обслуговування.