Відмовились продати валюту без паспорту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Не треба дякувати за розуміння, бо я не розумію. Крім паспорта є інші документи, які ідентифікують особу, є моя платіжна картка, яка в купі з водійськими правами однозначно ідентифікує мене в базі клієнтів. В чому необхідність вимагати саме паспорт або якійсь конкретний документ? Чому не використовувати базу клієнтів для отримання необхідних паспортних данних/ІПН, якщо вже так?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 3 січня 2018, 21:20
- #
«Чому не використовувати базу клієнтів для отримання необхідних паспортних данних/ІПН, якщо вже так?»
Тому що у кліентській базі ПУМБу немає фотографій кліентів.
Наприклад, у Привабанку у картках кліентів є їхні фотографіі і тому у Приваті достатньо номера мобільного телефону для ідентіфікаціі…
Більшість банків вимагають тільки паспорт, тому що його підробка коштує дорожче ніж фіктивне посвідчення водія…
Тому що у кліентській базі ПУМБу немає фотографій кліентів.
Наприклад, у Привабанку у картках кліентів є їхні фотографіі і тому у Приваті достатньо номера мобільного телефону для ідентіфікаціі…
Більшість банків вимагають тільки паспорт, тому що його підробка коштує дорожче ніж фіктивне посвідчення водія…
Ви займаєте неправильну позицію. Замість того, щоб замислитись як можка покращити свій сервіс Ви продовжуєте шукати якісь виправдення. А тест ДКН підробити коштуватиме ще дороще, то це ж не означає, що треба заставляти клієнта робити тест ДНК замість паспорту, чи означає?
Кому потрібно підробляти водійське посвідчення щоб купити валюту, якщо це можна зробити в іншому банку чи обміннику взагалі без документів?
От Ви кажете немає фотографій в базі, то може це є рішення проблеми? Додайте фотографії, не пасіть задніх, то ж не є якась супер технологія в наш час.
А ще скани паспорту ж у вас є, нехай и не кольорові, то ж не суть.
А ще у мене є мобільний додаток ПУМБу, і телефон, який вказан в моєму договорі. То чому Приват вміє працювати з цими речима і використовувати їх для надання послуг, а ПУМБу досі потрібен паспорт?
Я все ж чекаю якоїсь ідеї вирішення цієї проблеми від Вас, скажіть мені які покращення ви зробите, щоб наступного разу я зміг отримати послугу, за якою прийшов в свій банк без цієї бюрократії.
Кому потрібно підробляти водійське посвідчення щоб купити валюту, якщо це можна зробити в іншому банку чи обміннику взагалі без документів?
От Ви кажете немає фотографій в базі, то може це є рішення проблеми? Додайте фотографії, не пасіть задніх, то ж не є якась супер технологія в наш час.
А ще скани паспорту ж у вас є, нехай и не кольорові, то ж не суть.
А ще у мене є мобільний додаток ПУМБу, і телефон, який вказан в моєму договорі. То чому Приват вміє працювати з цими речима і використовувати їх для надання послуг, а ПУМБу досі потрібен паспорт?
Я все ж чекаю якоїсь ідеї вирішення цієї проблеми від Вас, скажіть мені які покращення ви зробите, щоб наступного разу я зміг отримати послугу, за якою прийшов в свій банк без цієї бюрократії.
- +
- 0
- Ferrari Александровск
- 24 січня 2018, 23:03
- #
Я поддерживаю ТС, если ты являешься клиентом этого банка, то и льготы должны быть, минимум по идентификации. А так смысл брать в своем банке валюту и выручить банк. Принципиально сама хожу лично, на черный рынок к проверенным менялам или в обменники, где выше ставки.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 4 січня 2018, 18:32
- #
Подход простой — предъявляете паспорт гражданина Украины и получаете долгожданную услугу.
Не предъявляете паспорт — не получаете услугу.
Мы можем долго и нудно спорить о ваших правах и упускать из виду ваши обязанности, но лучше подайте на банк в суд и там доказывайте своё право покупать в украинском банке по водительскому удостоверению американскую валюту.
Не предъявляете паспорт — не получаете услугу.
Мы можем долго и нудно спорить о ваших правах и упускать из виду ваши обязанности, но лучше подайте на банк в суд и там доказывайте своё право покупать в украинском банке по водительскому удостоверению американскую валюту.
Не побачив одразу, що Ви не є представником банку, перепрошую. Мої коментарі були суто до банку.
Щодо вашого комента, суть не в моїх правах, а в тому, щоб організації, які надають послуги думали про те, як вони це роблять і весь час покращювались. Тільки так ми всі зможемо рухатись в розвитку далі. Банк — це сервісна компанія, вона існує для того, щоб надавати фінансові послуги населенню, і від того, як добре банк це робить залежить наскількі суть його існування взагалі виконується. Погані послуги призводять до відсутності клієнтів, а це в свою чергу призводить до закриття банка (крайній випадок звісно). Суспілсьво розвивається і з часом буде все вимогливішим до того, які і як послуги надає сервісна компанія і враховуючи велику конкуренцію просто буде іти туди, де це роблять краще. От я і пишу банку, подумайте заради чого ви існуєте і що можна зробити краще. Не зручна послуга — втрата клієнта — без кліента неможливо надати послугу — існування сервісної компанії яка не надає послуги не має сенсу.
Щодо вашого комента, суть не в моїх правах, а в тому, щоб організації, які надають послуги думали про те, як вони це роблять і весь час покращювались. Тільки так ми всі зможемо рухатись в розвитку далі. Банк — це сервісна компанія, вона існує для того, щоб надавати фінансові послуги населенню, і від того, як добре банк це робить залежить наскількі суть його існування взагалі виконується. Погані послуги призводять до відсутності клієнтів, а це в свою чергу призводить до закриття банка (крайній випадок звісно). Суспілсьво розвивається і з часом буде все вимогливішим до того, які і як послуги надає сервісна компанія і враховуючи велику конкуренцію просто буде іти туди, де це роблять краще. От я і пишу банку, подумайте заради чого ви існуєте і що можна зробити краще. Не зручна послуга — втрата клієнта — без кліента неможливо надати послугу — існування сервісної компанії яка не надає послуги не має сенсу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Прошу керівництво розібратися, чому мені не вдалося отримати бажану послугу в відділені банку.