ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.7 | 46.3 |
PLN | 10.3 | 10.8 |
USD | 41 | 41.5 |
Всі курси банку |
Для того, щоб ми могли надати вам розгорнуту відповідь стосовно ваших кредитів уточніть, будь ласка, ваш ІПН та номер телефону в особисті повідомлення. Дякуємо!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
1. Чому банк не надав письмову відповідь на офіційне звернення?
2. В які дні працює гаряча лінія банку?
3. До кого звертатися ( до якого відділу/конкретної особи) хто може дати відповіді на запитання стосовно Ваших «партнерів»-колекторів які дозволяють собі сунути свого носа туди куди їм не потрібно, посилаючись при цьому на Ваш банк?
1. Якщо ви відправили офіційний запит, то відповідь на нього надається у 30денний термін. Якщо цей термін вже вийшов уточніть, будь ласка, коли і як саме ви відправляли запит, в чому його питання та ПІБ відправника (уточнити можна в особисті повідомлення)
2. Гаряча лінія ПУМБ з загальних питань працює цілодобово. Якщо питання спеціалізоване, то радимо звертатися у робочий час (пн-пт з 09:00-18:00).
3. Якщо ваше питання стосується простроченої заборгованості, то дізнатись інформацію ви можете обравши відповідний пункт меню (2, потім 3) за телефоном гарячої лінії ПУМБ +38 044 290 7 290.
Написати коментар
Написати коментар
Подскажите, можно ли снять деньги с карты Пумб в банкоматах России?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Вопрос в следующем. Мне необходимо получить перевод из Англии на счет в ПУМБ. Что для этого нужно? У меня уже есть счет в гривне в банке ПУМБ
Написати коментар
Также напоминаем, что данную информацию вы можете проверить самостоятельно в личном кабинете ПУМБ online или по телефону горячей линии ПУМБ +38 044 290 7 290 (или +38 093 290 7 290, +38 096 290 7 290, +38 095 290 7 290).
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
1. С меня в течении дня снимали деньги за какие-то заолжности и прочей фигне хотя я кроме того что оформил карту с ней ничего ещё не успел сделать!
2. Я не пойму почему не подходит пин код указанный в индивидуальном конверте!
3. Смс банкинг ужасно работает, даже не уведомляет о не удачных попытках введения пинкода, в Приват банке смс приходит по любым махинациям и с подробной информацией где и что происходит с картой!
4. Как дозвонится до службы поддержки если всё что я нашёл в интерене это только номер автоответчика который может рассказать про грёбанные акции и тарифи ещё какую-то бесполезную хрень!?
-5/5 Банк г***о, как вывести мои заработанные деньги с карты без понятия!
Написати коментар
Написати коментар
Пришло смс от ПУМБ
Я не клиент банка
«PUMB»
Uvaga! Vasha karta «Visa/»MasterCards" timhasovo zablokovana bankon.
Terminovo z'vernitsa do collcentr.
Detali za tel.
(044) 223 7135
(094) 823 7135
Мошеннички?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар