×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- KostenkoOlga
- 7 липня 2025, 16:52
- Костенко Ольга, Дніпро
Доброго дня! Звертаюся до Вас вас за допомогою. Сподіваюся, Ви зможете допомогти або хоча б підказати, до кого звернутись у моїй ситуації. Пів року тому я відкрила розрахунковий рахунок ФОП у вашому відділенні банку. Я підприємець на 2-й групі, займаюся інтернет-продажами: запускаю рекламу через таргетинг у Facebook і закуповую товари на китайському сайті 1688 через Міст Чайну (вони також здійснюють доставку). Основні витрати — це: • реклама в Facebook (міжнародні витрати), • викуп товарів та логістика з Китаю (також міжнародні витрати). Перед відкриттям рахунку ми прозоро пояснили, чим займаємося, які в нас платежі та чому нам необхідно буде здійснювати міжнародні розрахунки. На той момент обмеження в 100 000 грн/міс на валютні платежі вже діяло, і нам порадили знімати кошти з рахунку та поповнювати доларову фізичну картку, з якої вже здійснювались оплати — за рекламу та закупки товару. На минулому тижні ми отримали повідомлення від фінансового моніторингу з вимогою надати пакет документів. Ми надали все, що запитували. У відповідь отримали повідомлення про розірвання договору, без додаткових пояснень, окрім того, що ми нібито є «ризикованими» через поповнення валютної картки та використання її для міжнародних оплат (що робилось відповідно до попередніх рекомендацій банку). Наразі у відділенні нове керівництво, яке, на жаль, не надає жодної допомоги, як і менеджер. Я не знаю, як діяти далі, і звертаюся до Вас із проханням: • Чи могли б Ви допомогти мені у цьому питанні? • Або хоча б порадити, до кого саме звернутися, щоб розібратись у ситуації і вирішити це питання? Буду дуже вдячна за будь-яку підтримку чи направлення. З повагою, ФОП Костенко О.В.
Відповідь банку
7 липня 2025, 18:13
Вітаємо! Нам прикро, що Вас спіткала така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||