×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- sertf
- 21 листопада 2024, 14:40
А це нормально що ваші співробітники дзвонять і розпитують про ідентифікаційний код, нібито він не був представлений? А яким чином тоді пройшла реєстрація рахунку? У вас у самих на сайті написано не повідомляти ніяку конфіденційну інформацію по телефону. І ще й хамовитим тоном
Відповідь банку
21 листопада 2024, 15:48
Вітаємо!При зверненні на гарячу лінію банку оператор виконує планову ідентифікацію, як клієнта банку, одним з питань може бути повний ІПН. Стосовно «хамовитого тону», бажаємо перевірити дзвінок на компетентність оператора, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися