Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Oleh4405
Олег Григорович
10 жовтня 2024, 10:53
Олег, Ивано-Франковск
Вітаю!
Банк заблокував рахунки, в тому числі кредитну карту без пояснення причин, зі слів співробітників :«підозрілі дії»
Направили у відділення фізично і не надають інформації по телефону.
Я перебуваю за кордоном в даний час, тому фізично звернутись не можу.
Родич, похилого віку, за моїм дорученням, виділивши свій час, прибула до відділення фізично з офіційно діючою генеральною довіреністю і документами, щоб повністю погасити кредитну карту і здійснити закриття відповідних рахунків.
Натомість у відділені взяли копії даних і сказали очікувати декілька днів на розблокування рахунків і очікувати зворотній зв’язок, що вкрай створює незручність і невизначеність.
Прошу розібратись в даній ситуаціі різкого обмеження права клієнта і надати реалізувати законну можливість на закриття рахунків з повним погашенням кредитної карти безпосередньо у відділенні в день звернення.
Надіюсь, почути конкретну дієву відповідь банку з даного приводу.
ПУМБ
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 11:07
Вітаємо!Ми написали в приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити дану ситуацію. Після розгляду надамо Вам зворотний зв'язок.

Коментарі - 6

+
0
Олег Григорович
Олег Григорович
15 жовтня 2024, 20:55
#
15.10.2024 Проблема не вирішена
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
15 жовтня 2024, 21:45
#
Вітаємо! Ваше звернення опрацьовується. Після завершення перевірки обов’язково надамо Вам відповідь.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
21 жовтня 2024, 12:56
#
Вітаємо! Детальну інформацію надали у приватні повідомлення форуму.
+
0
Олег Григорович
Олег Григорович
21 жовтня 2024, 12:59
#
Підтверджую . Працівники банку надали детальні роз’яснення в приватні повідомлення форуму .Заплановано візит в банк
+
0
Олег Григорович
Олег Григорович
25 жовтня 2024, 16:05
#
Питання вирішено . Замовлено довідку про відсутність заборгованості по кредтному рахунку . Дякую за вашу роботу.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
25 жовтня 2024, 16:55
#
Вітаємо! Дякуємо за розуміння та довіру!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися