×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
2 липня я в мобільному застосунку PUMB online обрав категорію кешбека від партнерів «MOYO 3% на всі товари» на поточний місяць. В цей же день зробив замовлення на moyo.ua, яке оплатив на сайті власною кредитною картою всеМОЖУ (обирав спосіб оплати «картою VISA/Mastercasrd на сайті»). Вибор категорій кешбека від партнерів я робив ДО оплати замовлення. В історії операцій оплата відображається «Покупка LIQPAY*MOYO DNIPRO UA -1048.00 ₴». Замовлення я отримав у відділенні «Нової Пошти» 4 липня. Проте кешбек на цю оплату не нарахований.
Чи можу я дізнатись, чому не було нараховано винагороду за операцію, яка відповідає вимогам кешбек-програми? Або, якщо це технічна помилка, отримати нарахування?