Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Brindisi
Brindisi
5 липня 2023, 8:44
Brindisi, Київ
Добрий день.

2 липня я в мобільному застосунку PUMB online обрав категорію кешбека від партнерів «MOYO 3% на всі товари» на поточний місяць. В цей же день зробив замовлення на moyo.ua, яке оплатив на сайті власною кредитною картою всеМОЖУ (обирав спосіб оплати «картою VISA/Mastercasrd на сайті»). Вибор категорій кешбека від партнерів я робив ДО оплати замовлення. В історії операцій оплата відображається «Покупка LIQPAY*MOYO DNIPRO UA -1048.00 ₴». Замовлення я отримав у відділенні «Нової Пошти» 4 липня. Проте кешбек на цю оплату не нарахований.

Чи можу я дізнатись, чому не було нараховано винагороду за операцію, яка відповідає вимогам кешбек-програми? Або, якщо це технічна помилка, отримати нарахування?
ПУМБ
Відповідь банку
5 липня 2023, 10:15
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Коментарі - 2

+
0
Brindisi
Brindisi
6 липня 2023, 20:18
#
Сьогодні побачив у додатку, що кешбек на оплату покупки в MOYO вже нарахований. Дякую представнику ПУМБ за оперативне вирішення мого питання.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 липня 2023, 20:35
#
Вітаємо!

Ми провели перевірку та дізналися, що на сайті змінився термінал для оплати, саме тому партнерський кешбек не був нарахований. Ми уже оновили інформацію та здійснили нарахування кешбеку за дану операцію 06.07.2023р о 19:17.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися