×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Валерій Чорний
- 27 січня 2023, 20:19
- Валерій
Доброго дня! Я користувався послугами банку ПУМБ більше 20 років, у мене є проблема з моєї картою я не можу з неї зняти особисті мої гроші. Особистий кабінет ПУМБ Онлайн ви теж не можете мені допомогти створити. Я знаходжусь на окупованій території України, виїхати не можу. Одного разу пробував попав під обстріл, повернувся слава Богу додому живим. Чому не можна вирішити моє питання дистанційно по відеодзвонка, електронною поштою або іншим способом? У мене є паспорт, картка, ІНН, фінансовий номер. Чому моєму товаришу у другому банку змогли вирішити подібне питання, а в вашому це неможливо?
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:00
Вітаємо! Перевірили інформацію. Ваш рахунок та картка не заблоковані. Ви можете користуватися власними коштами.Уточніть, будь ласка, яку операцію Ви намагалися виконати з карткою? Зняття готівки з банкомату? Якщо у Вас немає можливості зайти в ПУМБ Онлайн, ми можемо запропонувати Вам альтернативні майданчики для здійснення оплат – сайт PayHub, або сайт ПУМБ. На жаль, для реєстрації в ПУМБ Онлайн потрібно звернутися на відділення.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися