ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Всі курси банку |
Чи вірно я розумію, що вимога щодо МСС 4900 стосується тільки операцій, здійснених у сторонніх Точках продажу, і не стосується операцій, здійснених у розділі «Комунальні платежі» Пумб-онлайн, адже в цьому випадку оплата відбувається з Карткового рахунку, і коду МСС не може бути в принципі, оскільки не використовується міжнародна платіжна система?
Написати коментар
Питання щодо акції «Повертаємо кошти за оплату комунальних платежів!».
У п.3.2 Офіційних правил акції сказано: «Для отримання Заохочення Акції необхідно здійснити за допомогою Картки, в період проведення Акції оплату комунальних послугу Точках продажу, або за допомогою Системи «Інтернет-банкінг» в тому числі в мобільному додатку «ПУМБ Online».
У визначенні термінів сказано, що „Точка продажу –торгова точка в якій Учасником Акції оплачуються комунальні послуги, яка зареєстрована у міжнародних платіжних системах зі значенням параметру МСС (код торгівельного закладу, який присвоюється в залежності від напрямку основної діяльності продавця, перелік кодів із зазначенням напрямків викладено в Додатку No 1 до Правил Акції)“
У Додатку 1 вказано єдину категорію „Комунальні послуги“ з МСС кодом 4900.
Чи вірно я розумію, що згідно з умовами акції, операції по оплаті комунальних послуг, здійснені на будь-яких онлайн-сервісах по оплаті комунальних послуг транзакції по яким пройшли з МСС кодом 4900, відповідають умовам акції і враховуються для виплати кешбеку?
Коментарі (3)
Написати коментар
Для проверки информации по операциям просьба уточнить в личные сообщения Ваше ФИО и ИНН.
Написати коментар
Колеги Вас ідентифікують та відновлять доступ до сервісу.
Написати коментар
Написати коментар
Просьба уточнить Ваше ФИО в личные сообщения.
Спасибо.
Написати коментар
Як дізнатись суму залишку кредиту, якщо я знаю тільки IBAN.
Дякую.
Ви можете перевірити цю інформацію за допомогою нашого бот-сервісу у Viber за посиланням https://pumb.ua/viber та в особистому кабінеті ПУМБ Online.
Написати коментар
В данной ситуации советуем позвонить Онлайн через наш сайт pumb.ua
Коллеги Вас идентифицируют и восстановят доступ к сервису.
Написати коментар
Онлайн можно заказать перевыпуск именной карты и забрать ее в отделении Банка.
Если у Вас карта неименная мгновенная, то Вам нужно обращаться в отделение Банка.
Спасибо.
Написати коментар
Вы можете заказать карту в телефонном режиме и забрать в отделении Банка, так как, к сожалению, по Новой почте мы не отправляем.
Средства будут зачислятся на Ваш счет.
Спасибо.
Написати коментар
Если ПИН в течении дня не пришел, Вы можете обратиться на горячую линию Банка, чтобы оператор Вам повторно отправил ПИН в смс.
Контактные номера нашей горячей линии:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Спасибо.
Написати коментар
Мария, перевод с карты на карту Вы можете осуществить только в гривне.
В другую страну Вы можете перевести средства международным платежом в системе SWIFT.
Также есть возможность совершить международный перевод через Western Union, MoneyGram, Ria.
Спасибо.
Написати коментар
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення більш детально інформацію.
Дякуємо.
Написати коментар
Рекомендуем обратиться в отделение Банка с паспортом и идентификационным кодом и написать письменный запрос.
Спасибо.
Написати коментар
В середине лета 2020 года, по непонятной причине, банк отключил СМС информирование движение денежных средств по моей зарплатной карте *4138.
Неоднократные звонки на службу поддержки ситуацию не прояснили, мало того, официально зарегистрированные обращения вообще остались без ответа, не на электронную почту, не на «финансовый» телефон. (№№ обращений: 1282009887 от 10.08.20, 1127985695 от 19.08.20, 1174081756 от 07.10.20)
Вчера 08.10.20 на официальном сайте банка (https://about.pumb.ua/ru/support/complaint) была написана жалоба, которая опять осталась без ответа!
Какое «внимание» уделяет банк своим клиентам!?
Спасибо.
Написати коментар
Написати коментар
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Также, вы можете позвонить бесплатно онлайн прямо с нашего сайта https://www.pumb.ua
Написати коментар
Был счёт, его срок вышел, там были деньги, мне сказали оформить карту для восстановления счёта, я оформил карту, мне сказали что деньги в системе, поступят в течении 5 дней, пришла 1тыс. грн. где остальные… неизвестно… прошло уже больше недели, операторы кормят обещаниями, ждите и ждите…
как это можно понять? как проблема банка, или мошенничество? или проблемы в системе?
помогите решить вопрос, ибо деньги на лечение нужны, а личных же денег, нету… к сожалению…
Уточните, пожалуйста, более подробно ситуацию в личные сообщения.
Также просьба уточнить Ваше ФИО и ИНН.
Спасибо.
Написати коментар
Написати коментар