×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
1. Чому банк не надав письмову відповідь на офіційне звернення?
2. В які дні працює гаряча лінія банку?
3. До кого звертатися ( до якого відділу/конкретної особи) хто може дати відповіді на запитання стосовно Ваших «партнерів»-колекторів які дозволяють собі сунути свого носа туди куди їм не потрібно, посилаючись при цьому на Ваш банк?
1. Якщо ви відправили офіційний запит, то відповідь на нього надається у 30денний термін. Якщо цей термін вже вийшов уточніть, будь ласка, коли і як саме ви відправляли запит, в чому його питання та ПІБ відправника (уточнити можна в особисті повідомлення)
2. Гаряча лінія ПУМБ з загальних питань працює цілодобово. Якщо питання спеціалізоване, то радимо звертатися у робочий час (пн-пт з 09:00-18:00).
3. Якщо ваше питання стосується простроченої заборгованості, то дізнатись інформацію ви можете обравши відповідний пункт меню (2, потім 3) за телефоном гарячої лінії ПУМБ +38 044 290 7 290.