уже не в первый раз захожу в банк, чтобы положить деньги на счет. а касса не работает. при чем ранее было 2 кассира и оба чатенько вместе не на месте. а сейчас 1 кассир и тем более.
сегодня в Комоде в отделении. в 14*38 касса на обеде!
— когда закончится обед?
— часа в 3…
— а раньше?
— ну подождите 10 минут, может и раньше обед закончится!
феноминальная работа! вместо того, чтобы положить на депозит тут, я развернулась и ушла положила на депозит в другой банк, чтоб не носить с собой наличку. а банк пусть дальше тратиться на маркетинг и привлечение клиентов :) а касса на обеде или на проветривании или вышла на минуту или снова по делам. как в принципе и остальной опер коллектив :) в данном отделении.
Відділення ПУМБ: Київ, вул. Метрополита Андрія Шептицького, 4-А
Адреса:
Київ, вул. Метрополита Андрія Шептицького, 4-А
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви (каса: 09:00-17:30, перерва: 11:30-12:00, 14:30-15:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 листопада 2022, 13:28
Вітаємо!
Приіоритетом банку є розвиток мобільного додатку як більш доступного сервісу, що дозволяє нашим клієнтам швидше отримати доступ до послуг та нових можливостей. У зв'язку з цим підтримка веб-версії припинена для нових та неактивних клієнтів. Вхід у мобільний додаток та веб-версію вимагає доступу до фінансового номеру телефону, який з міркувань безпеки наразі можна змінити лише у відділенні банку. Клієнти, що не мають смартфону, можуть отримувати інформацію щодо рахунків у чат-ботах ПУМБ у Viber та Telegram, а здійснювати платежі — на наших офіційних сайтах pumb.ua та payhub.com.ua
Приіоритетом банку є розвиток мобільного додатку як більш доступного сервісу, що дозволяє нашим клієнтам швидше отримати доступ до послуг та нових можливостей. У зв'язку з цим підтримка веб-версії припинена для нових та неактивних клієнтів. Вхід у мобільний додаток та веб-версію вимагає доступу до фінансового номеру телефону, який з міркувань безпеки наразі можна змінити лише у відділенні банку. Клієнти, що не мають смартфону, можуть отримувати інформацію щодо рахунків у чат-ботах ПУМБ у Viber та Telegram, а здійснювати платежі — на наших офіційних сайтах pumb.ua та payhub.com.ua
Ответ банка
17 листопада 2021, 17:41
Илона, добрый день! Благодарим Вас, что обратили наше внимание на качество работы в кассах данного отделения. Мы непременно разберемся в ситуации, о которой Вы сообщили, и предоставим Вам результаты проверки в личных сообщениях.
В среду 13.01.21поступил звонок с отделения банка на метро Левобережная, представились Лариной. Сказала что на моей карте старый договор и нужно переоформить. Обнулила кредитку с кредитным лимитом 17500 в ноль. Приехал в пятницу чтоб переподписать документы. Потратив свое личное время. Так как я временно не работаю, отказалась заполнять заявку на тот же лимит что и был. Притом что пользуюсь уже много лет. Не единой просрочки и ТД. И куча всяких не понятных процентов платил всегда. Полный маразм.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 січня 2021, 17:47
Здравствуйте!
Уточним информацию у коллег с отделения. Обратную связь предоставим в личные сообщения.
Уточним информацию у коллег с отделения. Обратную связь предоставим в личные сообщения.
Сегодня пытались заплатить деньги через кассу.потратилт 30 минут и ушли ни с чем!!! Сначала перед нами закрыли дверь за 10 минут до обеда -сказали платежи не принимают. После обеда мы проторчали 30 минут. Работник банка не компетентный постоянно звонил и с кем-то советовался. 15.12 .2018 Владислав. Отделение в тц комод на левобережной.
Написати коментар
Ответ банка
20 грудня 2018, 14:52
Здравствуйте.
Приносим Вам свои извинения за сложности, с которыми Вы столкнулись, когда пытались заплатить через кассу. Передаем обращение профильному отделу и мы сделаем все, чтобы более такого не повторилось.
Укажите, пожалуйста, нам в личные сообщение Ваши ФИО и конт.телефон. Спасибо
Приносим Вам свои извинения за сложности, с которыми Вы столкнулись, когда пытались заплатить через кассу. Передаем обращение профильному отделу и мы сделаем все, чтобы более такого не повторилось.
Укажите, пожалуйста, нам в личные сообщение Ваши ФИО и конт.телефон. Спасибо
Обслуговуюсь у Києві на лівобережці три роки. Виникла проблема коли платила за перший кредит (брала пральну машину). Прийшла пеня за перші два платежі. Пішла розбиратись у відділення. Наробила шуму і виявилось, що дарма. Тільки після того як пришла пеня я відкрила договор. Зясувалось, що мені треба платити до16 числа кожного місяця. Я вносила 15 через айбокс. Ну коротше, поки вони доходилли встигала нарости пеня, бо гроші поступали числа 17-18. З пір я уважно читаю договори до того як шось підписую і після теж читаю. Тоді ми з дівчатами у відділені розібрались і проблем потім не виникало. Виплатила кредит за 9міс. Через два роки взяла ще кредит 8 тисяч. Виплачую завчасно і через відділення. Поки задоволена. А ще у відділенні на лівобережці ввічливий персонал. За це банку плюсик.
Написати коментар
Ответ банка
11 жовтня 2016, 11:31
Добрий день! Вдячні вам за схвальний відгук. Ми раді, що наші клієнти задоволені кредитними продуктами та обслуговуванням банку ПУМБ!
Відключення доступу через звичайну десктоп версію і збереження доступу тільки через мобільний додаток.
Питання до банку — людина втрачає телефон в умовах війни. Як відновити доступ до особистого кабінету?
Очікую опус про ходіння по кабінетах з паспортом!