Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38

Адреса:
Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
6 квітня 2024, 9:05
При актуалізації анкетних даних в Банку мені сказали, що потрібно зробити фото з паспортом.

На мою думку, така додаткова форма ідентифікації клієнта, яка може Банком аргументуватись, мовляв для безпеки, для клієнта несе високі безпекові ризики.

В разі відмови від фото з паспортом, чи припиняє Банк співробітництво, закриває рахунки, припиняє надавати послуги і т.п.

Чи існує альтернатива фото с паспортом?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
6 квітня 2024, 10:36
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись у ситуації детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення нашої перевірки ми обов'язково повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
1
15 січня 2024, 14:06
Після поповнення карти мені заблокували додаток по незрозумілій причині. Набрав у пілтримку на що отримав відповідь «Звертайтесь у відділення». Звернувся у відділення на що у віділленні мені відповідили «Ми не знаємо чому Ваш банкінг заблоковано, очікуйте дзвінка з банку» Минуло дві неділі і дзвінка досі не було. Я звернувся знову у банк і у банку мені відповіли ми нічого зробити не можемо. На прохання розірвати договор мені відповіли також що ми не можемо це зробити, потрібно очікувати підтвердження служби підтримки. І ось вже третю неділі я не можу отримати свої кошти які мені вкрай потрібні для життя, для оплати квартири, для купівлі їжі. НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК. Задається питання, для чого зроблені відділення?
Коментарі (15)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
15 січня 2024, 15:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
5 не зарахована
19 грудня 2023, 17:16
Не зважаючи на певні труднощі які виникли, всі питання на сьогоднішній день УСПІШНО вирішено! Дякую за зворотній зв’язок із відділення Банку та приємну розмову!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
19 грудня 2023, 22:35
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш час та зворотній зв'язок! Сподіваємося на продуктивне продовження нашої співпраці у подальшому.
1 не зарахована
11 грудня 2023, 17:11
Вже неодноразово проблеми із зарахуванням коштів. Під час війни це знущання з людей ‼️😡
1) Вперше мені не було зараховано кошти за оплату комунальних послуг. Відповідно заборгованість і 14 днів «біганини» щоб зняли борг
2). Через цей банк поповнили мобільний і до вечора виясняли чому оператор не отримав кошти.
3) Знову не зараховані кошти, цього разу Інтернет провайдеру. Вже добу чекаю‼️
Скільки ви можете знущатися з людей під час війни? Ваші аргументи що кошти надходять протягом 3-х днів смішні, оскільки в інших банках протягом 20 хв.є зарахуванням. Я є клієнтом декількох банків, тому знаю що там проблем немає.
Чому під час війни ви як інші банки не робите все можливо аби людина мала зв’язок і не мала проблем?
Чому у вас не компетентні оператори?😡 Один говорить одне, інший його слова заперечує!
Коментарі (14)
Ответ банка
ПУМБ
11 грудня 2023, 20:46
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
1 не зарахована
13 жовтня 2023, 20:05
1) Оплатила комунальні послуги і ЖОДЕН рахунок не пройшов, тепер ЗАБОРГОВАНІСТЬ! До цього платила через інші банки і таких проблем за всі роки не було! Вина лише банку, оскільки не пройшла оплата по 7 різним постачальниках!
2) Необізнані оператори, тут відповіли що можна отримати квитанцію лише за конкретні послуги, на «гарячій лінії» відповіли що ні — виписку можна зробити лише за ввесь день
3) Не має доступу через мережу Інтернет у свій банкінг, і це проблема оскільки щоб роздрукувати квитанції потрібно перекинути з телефона на комп’ютер.
з ПЛЮСІВ цього банку лише те що немає комісії на переказ коштів на звичайний рахунок і є кешбек, але він є і в інших банках
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
13 жовтня 2023, 21:09
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення дату та суми здійснених платежів, а також вказати дату та час звернення на гарячу лінію для перевірки коректності консультації. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
3
10 жовтня 2023, 20:16
1) Не можливо зайти через мережу Інтернет, тобто простий народ доступу немає, лише через телефон. В інший банках: Приват, Ощад, Райффайзен така можливість є
2) Не можливо єдиним чеком роздрувати кватинцію за комунальні послуги, підтягує квитанцію за ввесь день, тобто якщо потрібно принести квитанцію у держустанову, то вони побачать що людина купувати їсти/пити і т.д. Якщо окремо друкувати, то навіщо людині 7 чеків кожного місяця? Не зручно
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
10 жовтня 2023, 22:03
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що банком було прийнято рішення про припинення підтримки сервісів у веб-версії. Тому ми пропонуємо мобільний застосунок ПУМБ Online як більш зручну альтернативу для здійснення платежів, керування власними рахунками на вигідніших умовах з безліччю інших можливостей. Ми постійно розширюємо функціонал додатку та працюємо над його покращенням.

При потребі у квитанції за оплату комунальних послуг, Ви можете її отримати у застосунку ПУМБ Online: 4 кнопка знизу «Платежі»- Кнопка «Історія платежів» у верхньому правому куті екрану- вибираєте необхідний період оплати та бажану для Вас оплату. Таким чином, Ви отримаєте квитанцію про оплату лише за конкретну послугу.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
5 не зарахована
27 січня 2023, 13:37
Найкраще обслуговування, привітні фахівці, всі мої проблеми було вирішено. Особливо дякую Світлані
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
27 січня 2023, 17:47
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
2
22 вересня 2022, 19:11
Місяць тому замовити валюту в ПУМБ було НЕ МОЖЛИВО. Зараз для того щоб зняти навіть 100$ ТРЕБА замовляти валюту, після чого чекати ше до 3-х робочих днів. За 100$. З мого ж рахунку. Ви серйозно??? До того ж з комісією 1% без інших варіантів. І хоч би попередили про такі зміни в своїй політиці-СМС розсилка і всі справи. Раніше я їздив в різні кінці міста, щоб зняти хоч якісь кошти бо дистанційно не було можливості дізнатися чи варто взагалі в те відділення їхати через постійний брак валюти, а зараз навіть 100$ не зняти без замовлення. І в 90% випадках потративши години часу щоб добратися в те відділення-в нас нема валюти, приїжайте час від часу може буде. А зараз в іншій крайності-кожен долар треба замовляти і чекати в черзі поки привезуть! Благо хоч черга вже не як за квартирами в СРСР — по пів життя. Це дикість! Є купа банків з кращими умовами! І я вже там! Орієнтованості на клієнта в ПУМБ 0,000%!
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
23 вересня 2022, 12:35
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.

Якщо Ви залишили заявку на отримання готівкової валюти з Вашого рахунку, через 2-3 дні інформацію щодо наявності валюти Ви зможете дізнатися безпосередньо у касі відділення.

Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
1
13 вересня 2022, 10:22
Прошу розблокірувати мої рахунки з подальшим закриттям та можливість переведення залишків на інший Банк. Всі можливі документи стосовно причини блокування рахунку відправляв на: infi@fuib.com — Відповідь не отримав. Також повідомляю зо отримав повідомлення про блокірування рахунку 22. Серпня 0 19:19 год про перевищення внесення коштів на рахунок та після чого в серпні місці рахунок не використовував, наступна операція була 1 Вересня що є початок нового накопичувального періоду. Вважаю що чинне законодавство не порушував, По яких причинам заблокірували мені рахунок?
Чекаю зворотній зв’язок.
13.09.2022.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
20 вересня 2022, 11:14
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Вам потрібно надати документи що підтверджують джерела походження коштів, а також детальні письмові пояснення щодо джерел походження коштів, суті та мети здійснення проведених операцій на пошту Банку info@fuib.com (пошта infi@fuib.com є помилковою).
Уточнити інформацію про стан вирішення питання по Вашому запиту можна також, написавши на пошту Банку.
1
2 серпня 2022, 17:19
Вирішив обміняти валюту за звернувся до відділення цього банку у Вінниці (по вул Миколи Оводова 38).
У черзі було достатньо багато людей, десь на 30−40 хв очікування. Але я простояв в черзі цілих 2(!!!) години! Серед наявних двох кас працювала лише одна (при тому, що функціональна можливість працювати обом касам була, так як вони почергово то закривались, то відкривались). Обслуговування дуже повільне, касир нікуди не поспішає. Жіночка, яка робла пропалту за реквізитами, витратила на зе практично 20 хвилин, хоча нічого особливого та складного в цій операції немає.
У відділенні було багато молодиків, які робили якісь махінації з купівлею-продажем валюти: закупали валюту, потім знову займали чергу і так по кругу. Тут, звісно, до банку претензій 0, але мене вбив той факт, що касир погоджувалась продавати валюту лише за умови купівлі колекційних монет! Поки я стояв в черзі, то цих монет продали цим молодикам, напевно, штук 40!
Наступний незрозумілий момент — навіщо питати та підтверджувати мій номер телефону при такій операції, як звичайний обмін валют? Збираєте базу потенційних клієнтів та будете мене спамити? Вперше зтикаюсь з подібним, жоден банк ще не вимагав в мене номера телефону.

Моє резюме: обслуговування — повний 0, не дивлячись на концепцію «сучасного» банку. Бажання повертатись немає, а клієнтом даного банку я точно не стану ніколи.
Коментарі (7)
Ответ банка
ПУМБ
3 серпня 2022, 10:34
Вітаємо!
Уточніть будь ласка дату та приблизний час відвідування відділення. Ми хочемо розібратися в ситуації.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Вінниці 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Миколи Оводова, 38, Вінниця
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.