Сьогодні 2.07.2024 близько 10 ранку я намагалася зайти в свій мобільний додаток пумб онлайн, але вибило помилку: Невірний Пароль, я ще раз ввела — те саме. Помилитися не могла, всього 5 цифр. В мене на депозиті 100+ тисяч грн я спереживалася чи часом хтось не вліз і не вкрав мої кошти. Написала в тг в чатбот, там отримала відповідь, що потрібно авторизуватися в додатку, чого я не можу зробити. Потім я зайшла на їхній сайт і там здійснила онлайн дзвінок, відповіли — потрібно звертатися зі свого фінансового номера. Тоді я зателефонувала на службу підтримки зі свого мобільного, там нарешті сказали, що мої рахунки чомусь заблоковано, на питання чи кошти на місці, відповіли — вони не бачать.
Я в шоці. Тобто банк без всякого повідомлення просто заблокував мої рахунки та ще й обманює, ніби я ввожу неправильний пароль. І ще сказали, що треба йти у відділення. На відповідь, що я закордоном, порадили писати листа на info@fuib.com, що я і зробила проте відповіді, а вже скоро кінець робочого дня, немає. Короче не банк, а суцільне жахіття.
P. s. Можливо банк повідомить причину такої ситуації?
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Адреса:
Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
3 вересня 2024, 8:54
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ответ банка
2 липня 2024, 17:18
Вітаємо!
Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Виникла проблема, зник шаблон, хоча ще 13 числа робив оплату (дві адреси). Сьогодні шаблону немає ні тут ні тут.
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
Коментарі (1)
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
Ответ банка
30 травня 2024, 19:15
Вітаємо!
Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Одного дня заблокували мені рахунок без пояснення, вибило зверніться у відділення, що я й зробив.У відділені співробітники спілкувались доволі грубо, сказали що на мене прийшла скарга і потрібно надати список документів, що підтверджують джерело коштів та написати заяву у кіберполіцію, що я й зробив.Прийшовши до слідчого, він повідомив що не бачить складу злочину, я повернувся у відділення і там мені сказали, що можна лише повернути кошти відправнику, я стояв просто в шоці зі всього.Не рекомендую цей банк.Повезло що на рахунку не було коштів.Так само у мого знайомого, тільки у нього застрягло 39 тисяч, банк максимально затягує справу, він звʼязався з відправником, але відправник не подавав заяву, так як він сказав.Банку всеодно на своїх клієнтів, можуть заблокувати кошти на невизначений термін.Ніколи не відкривайте його!
Номер заявки у кіберполіціі -339279
Якщо ж вас турбує кожен клієнт, то очікую на відповідь)
Коментарі (2)
Номер заявки у кіберполіціі -339279
Якщо ж вас турбує кожен клієнт, то очікую на відповідь)
Ответ банка
20 грудня 2023, 20:14
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
14.02.2023 зайшов у відділення ПУМБ,
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
Коментарі (1)
що знаходиться у Тернополі на бульварі Шевченка.
Хотів поповнити на Довільний вклад, але не було
З собою посвідчення особи — паспорта чи посвідчення
Водія. Була картка тернополянина, котра видається
На основі паспортних даних.
У це відділення заходив часто, мене вже добре знали.
але поповнити відмовили. Вимушений поїхати додому,
взяти паспорт. По дорозі подумав, а якщо звернутись
В інше відділення не показуючи паспорта. Там поповнили
і ніяких перепон — через 5 хвилин прийшло підтвердження
про поповнення. Вечором зайшов у попередє відділення
на бульварі Шевченка, пред’явити претензію керівнику
відділення. Але він став на сторону своїх працівниць.
Працівниця не хотіла мене пропустити до керуючого відділенням, як вівчарка, чудом прорвався, брехала,
що керуючого немає в кабінеті. До речі всі 3 працівниці
стверджували, що без паспорта не можна поповнити
— кругова порука! Відганяють клієнтів. Згідний, коли
забирати, то потрібно пред’явити посвідчення.
Більше моєї ноги в цьому відділенні не буде, працівниці
все одно отримають зряплату, а я віднесу готівку
в інший банк.
Ответ банка
21 лютого 2023, 15:00
Вітаємо, Володимире!
Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що після відвідування нашого відділення, Ви отримали негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та проведемо внутрішнє розслідування, про результати якого обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
В м.Тернополі у двох ваших відділеннях ваші «спеціалісти» не можуть ознайомити клієнта із умовами валютного депозитного договору за програмою НБУ (при купівлі валюти на міжбанку), як це розуміти, я що купляю кота в мішку??? Де я можу прочитати умови цього депозитного договору?
Коментарі (3)
Ответ банка
2 грудня 2022, 13:00
Вітаємо! Всі умови, шаблони договорів та інші документи по банківським продуктам та послугам Ви можете знайти на нашому сайті. Зокрема, умови та документи по депозиту «Валютний» знаходяться за посиланням: https://www.pumb.ua/deposit/foreign_currency
Банк заблокував рахунок при обороті 194 000 грн. Коли я звернулась на гарячу лінію, мене переключати на відділ, який займається розблокуванням рахунків і ніхто не відповідав близько 30 хвилин. При тому що у Інтернет банкінгу вказується сума блокування -77 мільйонів, я думаю, що в кого проблеми з серцем, можна вже нікуди не додзвонитися. Як потім пояснили, це в них такий блок. Тобто ти автоматично стаєш боржником цієї суми!!! На ранок мені нарешті вдалось зв’язатися з банком, сказали, що в відділені можуть допомогти зняти блокування. Я відповідно звернулась до відділення банку, з чим зв’язане блокування ніхто не знає, ймовірно через те що я не вірно вводила пароль в Інтернет банкінг, але після побаченої суми, то добре, що я загалом могла ще щось вводити. Написала заяву, менеджер пообіцяв зв’язатися через годину, пройшло майже чотири години, звісно ніхто не зв’язався. Коли я звоню і запитую на гарячій лінії чи можу я закрити рахунок і отримати кошти на будь який нормальний банк, мені повідомлять, що такої можливості несає. Тобто я автоматично їх дарую ПУМБу? І керуючись яким законом чи постановою мені заблокували кошти? Дуже цікаво?
Коментарі (6)
Ответ банка
15 квітня 2022, 18:27
Вітаємо!
Марина, ми зв'яжемось з відділенням банку для роз'яснення ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення з ким із менеджерів Ви спілкувалися?
Дякуємо.
Марина, ми зв'яжемось з відділенням банку для роз'яснення ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення з ким із менеджерів Ви спілкувалися?
Дякуємо.
Использовал карту в течение примерно полугода. Очень удобным было то, что переводить даже кредитные средства можно на карту любого украинского банка без комиссии, а итоговый процент за использование кредитных средств в итоге выходил меньший, чем комиссия за аналогичную операцию у других банках.
В итоге закрыл карту только потому, что оказалась ненужна, а «коллекционировать» пластик в кошельке я не привык :).
Написати коментар
В итоге закрыл карту только потому, что оказалась ненужна, а «коллекционировать» пластик в кошельке я не привык :).
Ответ банка
27 березня 2020, 11:59
Здравствуйте. Спасибо за отзыв.
1, смс про сплату приходить на телефон одна сума,,, прийшов в банк сума інша
2, кредитний ліміт був 6200 я закинув на 2500 більше,,, я звичайно використав ці гроші,,, прийшов закрити повністю картку мені говорять що кредитний ліміт 8700 і я зобовязаний його погасити,,, тобто я за своі кошти за то що я закинув відсотки маю заплатити,,,,,,,,,,,,,,,,,
Написати коментар
2, кредитний ліміт був 6200 я закинув на 2500 більше,,, я звичайно використав ці гроші,,, прийшов закрити повністю картку мені говорять що кредитний ліміт 8700 і я зобовязаний його погасити,,, тобто я за своі кошти за то що я закинув відсотки маю заплатити,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ответ банка
3 квітня 2018, 11:01
Вітаємо! Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш ІПН та адресу відділення, до якого ви звертались. Дякуємо!
Рік назад оформила кредит на телефон, проблем з виплатами не було так як невелика сума… Закрила його за декілька місяців хоч оформляли на 12. Декілька тижнів назад зателефонували з відділу заборгованості та повідомили що кредит не закритий — потрібно негайно сплатити суму у розмірі 1100грн. З цією ситуацією звернулась до консультантів у відділені у м.Тернопіль та на питання «як так трапилось?!» — похитували плечима та повідомили що можуть лише цю суму розбити на декілька місяців щоб сплачувати. Я за 2 місяці сплатиа суму у розмірі 900грн. і прийшовши в банк щоб вже закрити кредит мені дають роздруківочку що потрібно сплатити ще 800грн. Як???
Мені не пояснили причин як так трапилось… я у великому шоці відразу оплачую цю суму у касі із чеками іду до консультанта, він повідомляє що кредит закритий та все добре але на мою вимогу видати довідку про це говорить: «Довідка про закриття кредиту вартує 50грн. Та її можна буде отримати завтра»
Що?? Відколи банк так любить своїх клієнтів?????!!!
Бажаю всім добра та не мати справ з цим банком!
Написати коментар
Мені не пояснили причин як так трапилось… я у великому шоці відразу оплачую цю суму у касі із чеками іду до консультанта, він повідомляє що кредит закритий та все добре але на мою вимогу видати довідку про це говорить: «Довідка про закриття кредиту вартує 50грн. Та її можна буде отримати завтра»
Що?? Відколи банк так любить своїх клієнтів?????!!!
Бажаю всім добра та не мати справ з цим банком!
Ответ банка
28 квітня 2017, 17:26
Здравствуйте! Приносим извинения за возможные неудобства.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием.
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол